Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kenen tyyliä ihailette?

Kirjoittanut: Paper (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Paper
  • Lähetetty: 08.11.2008 12:06
Wtf, en kenenkään? En yksittäisten ihmisten vaatetyylejä jaksa matkia..
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 08.11.2008 12:13

Lainaus: Paper

En yksittäisten ihmisten vaatetyylejä jaksa matkia..

Kyse oli ihailemisesta ei matkimisesta. Ota termit haltuusi.
Se, että ihailen vaikkapa Dita von teesen pukeutumista, en silti teetä tismalleen samanlaisia pukuja, kuin Ditalla on nähty yllään.
Kirjoittanut: Black_Wings (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.11.2008 20:18
Dita
hän on todella kaunis aina
Kirjoittanut: Vampira_666 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 15.11.2008 20:37

Lainaus: Morningstar_

ner0:n hiuksia olen juuri eniten ehkä ihaillutkin, kun äijllä on aina eri hiustyyli

Joo, ja ne on väittäny tätä emo jttua vain niiden hiuksien takia. Että hohhoijaa....
Kirjoittanut: Death Goth (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.11.2008 16:56
No, en ole matkinut mutta ihailen yhden ysi luokkalaisen gootin vaateita!. Oli myös sellainen toinne "Gootti" joka yritti näyttää samalta, mutta ei onnistunu siinä, ei ole gootti enää. Ja Marilyn Mansonin vaatteet on aika ihanat.....
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 29.11.2008 18:01
Veronica Varlow pääsi tyylikuningattarieni listalle. Hänen nettikaupassaankin myytävät vaatteet ovat aivan ihania
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.11.2008 13:16
Minusta Dita Von Teese on tyylikäs nainen.
Kirjoittanut: Aracnathea (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.11.2008 13:47
Marilyn Manson. Siinä vasta hyvännäköinen mies, joka osaa todellakin pukeutua o_o. Vaikka itse en ihan samanlaisia meikkejä tai kuteita laittaisikaan kouluun lähtiessäni, niin pakko myöntää että upeamman näköistä henkilöä saa tältä maapallolta hakea.
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 30.11.2008 14:31

Lainaus: Aracnathea

itse en ihan samanlaisia meikkejä tai kuteita laittaisikaan kouluun lähtiessäni

Eikös senkin nuo naamiot ole ihan vaa keikkameinigeissä, eli tuskinpa sekään on koulussa menny tuon näkösenä.

Ite en oo vieläkään päässy yli tästä mun meiningistä, että David Bowie on joskus ollu maailman tyylikkäin tyyppi. Ja osaahan se vieläkin, vaikka parit juorulehtitoimittajat onki ottanu välillä aika hauskoja kuvia siitä kuinka se yrittää naamioitua väkijoukkoon niin normi vaatteilla, että..
Kirjoittanut: Aracnathea (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.11.2008 14:40

Lainaus: HepZusi

Eikös senkin nuo naamiot ole ihan vaa keikkameinigeissä, eli tuskinpa sekään on koulussa menny tuon näkösenä.

Ei toki, mutta tarkoitinkin tuolla lähinnä että vaikka herralla on syötävän upeat meikit, en itse alkaisi niitä itse omaan naamaani vetelemään, vaikka niitä kovasti ihailenkin : D
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit