Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Stereotypiat ja kliseet, joita inhoat/rakastat?

Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 30.11.2008 19:27
Yksi stereotypia inhokki, joka toki sopii monille, on piirretyt kulmat. Ei suinkaan vähiten siksi, että monet eivät osaa niitä piirtää symmetrisiksi, ja useilla piirretyt kulmat menevät ikävästi överiksi, muuttuen "tuomion bumerangeiksi", kuten eräs kaveri osuvasti ne nimesi.
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: MissAnnThrope
  • Lähetetty: 02.12.2008 21:32

Lainaus: BronzeRain

useilla piirretyt kulmat menevät ikävästi överiksi, muuttuen "tuomion bumerangeiksi",

Onhan se aina niin kaunista, kun kulmakarvat ylettyvät suorina viivoina nenänvarresta hiusrajaan ja siitä jyrkästi alas
Yksi klisee, jolle en myöskään lämpene on kajalilla piirretyt koukero ornamentit silmissä. Ei siinä mitään, jos ne on oikeasti tehty siististi, mutta useimmiten ne ovat vedettynä päin vattua huihai.
v-mallisillet etuhiukset eivät myöskään kauheasti säväytä.
Kirjoittanut: Bloody Susie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.12.2008 13:14
Taidan olla aika vastarannankiiski, mutta pidän itse siististi tehdyistä & piirretyistä kulmakarvoista
Pidän myös piilokaljuista niin pään sivu- kuin takaosassa ja kaiken huipuksi (lainaa sanaa eräältä ystävältäni) rakastan ture-meikkejä! Näillä tarkoitan sellaisia todella vahvoja & huomiota kerjääviä Batcave-tyyliin sudittuja nassuja*slurps*
Kirjoittanut: Mortica (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 06.12.2008 13:26
Yhdyn edelliseen <D Teatterimeikit kunniaan!

Tietenkin kaikki pitää tehdä ja kantaa tyylillä, eli vahva meikki ei tarkoita suttuista meikkiä.. tai voihan se olla suttuinen, mutta siinä pitää olla sitä tiettyä tarkoituksenmukaisuutta ;P
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 06.12.2008 13:41

Lainaus: Mortica

Tietenkin kaikki pitää tehdä ja kantaa tyylillä, eli vahva meikki ei tarkoita suttuista meikkiä.. tai voihan se olla suttuinen, mutta siinä pitää olla sitä tiettyä tarkoituksenmukaisuutta ;P

Kyllä sellainen Nik Fiend -tyylinen pandameikki toimii aina, mutta sellainen mukamas siisti 5mm rajaus ei. Minäkin pidän "suttuisista" batcave-meikeistä, mutta niiden pitää olla sitten tarkoituksella tehtyjä.
Ja joku raja täytyy kaikessa olla.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 06.12.2008 17:52

Lainaus: Bloody Susie

Taidan olla aika vastarannankiiski, mutta pidän itse siististi tehdyistä & piirretyistä kulmakarvoista

Pidän minäkin piirretyistä kulmista jos ne ovat siisitit, pointti olikin se että usein ne ovat kaikkea muuta kuin siistit ja viehättävät. Siksi se onkin yksi inhokki stereotypiani.
Kirjoittanut: Pumpkin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.12.2008 18:53
No en tiedä onko muualla tälläistä, mutta mun koulus ainaki. Eli siis Backstreetin skottiruutuhousut kaikenmaailman remmeillä ja ketjuilla, punamusta raitapaita, pari niittiranneketta ja pitkät hiukset tupeerattu. En voi muuta vihata näin paljo. ja ylipäätänsä se että KAIKKI vaatteet on Backstreetistä
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.12.2008 21:41

Lainaus: Pumpkin

Backstreetin skottiruutuhousut kaikenmaailman remmeillä ja ketjuilla

AAAAAGGHH!!! Jos tarkoitat sitä yhtä tiettyä mallia mitä on nyt käikilla ni hyi yök!! Jotenki alkaa jo tympimää koko pöksyt....
On kyllä munki mielestä vähän kummaa jos kaikki vaatteet samasta puljusta... Mutta ei se nyt niin järisyttävästi aiheuta kylmiä väreitä ja kauhun puistatuksia.

Tulipas taas järkevää tekstiä -.-
Kirjoittanut: Ania (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.12.2008 23:01

Lainaus: Tyhjäpää

On kyllä munki mielestä vähän kummaa jos kaikki vaatteet samasta puljusta...

Mitä ihmeen merkitystä sillä on, mistä ne vaatteensa ostaa? Itse en ole ainakaan minkään puljun kantis siinä määrin, että tunnistaisin joka ikisen rätin, mikä missäkin henkarissa roikkuu. Mutta meitähän on moneen junaan..
Kirjoittanut: werewolfette (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 12.12.2008 10:23

Lainaus: Pumpkin

No en tiedä onko muualla tälläistä, mutta mun koulus ainaki. Eli siis Backstreetin skottiruutuhousut kaikenmaailman remmeillä ja ketjuilla

Mulla muuten on just tuommoset housut, ostin joskus... vuosi(a) sitten Seinäjoelta Rintamäen farkkushopista (jostain tuntemattomasta syystä myyvät Backstreetin vaatteita). Huvittavaa, sisko oli ostanu joskus kuukausi sitten samanlaiset eri värisenä ja ku menin kotona käymään nuo omat housuni jalassa niin heti tuli se odotettu: "Oot ostanu samanlaiset!!". Mulla oli nuo housut siis jo sillon ku vielä asuin kotona, aika kumma kun ei oo rakas pikkusysteri huomannu.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit