Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Stereotypiat ja kliseet, joita inhoat/rakastat?

Kirjoittanut: Zomby Woof (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.01.2009 03:00
Mie vihaan meikkihevareita. S@@tan@n stana. Laitetaan vähän mustaa kynsilakkaa ja tyttöystävän kynää silmiin. Perustetaan bändi, ja levyn kanteen tulee tottakai joku nuori herkkä nainen. Biisien nimet ovat jotain 'Victoria's Secret'-kamaa. Kuvitelkaa nyt, se on alusvaatemallista!! Hyi hlvtti. Joka väliin tungetaan hempeitä kolmen pennin naistenitkutussyntikoita. Kaikki kuulostaa himiltä. Samaa jäykkää geneeristä paskahimiä joka toinen bändi. Yksi sellanen saakelin maailmanomistaja kävi baarissa lääppimään pikkuvaimoani. Varmasti kuvitteli että nainen kuin nainen kaatuu sekunnissa, katos kun on meikit ja mustaa kynsilakkaa. Onneksi se tajusi mitä oli tekemässä ja häippäs samantien. stana.. olisin kantanu sen liuhuletin niskaperseellä ulos.
Juu, minulla on muutama meikkihevari kaverikin mutta minkäs teet. äh, what juu gona duu?

Goottityttöjä jotka eivät meikkaa. Mikä h£lv£tti siinä on?!?! On oikein hieno mekko, ja kampaus, ja sitten on mitäänsanomaton naama. 'Haluan olla luonnonkaunis'. AAARAGHGHHGHF! TANA. Jos ei ole kaunis, vain tavallinen, niin kannattaa käyttää meikkiä. Meikkiä! MEIKKIÄ! Mitä enemmän, sitä parempi! Kunnon suttuset horogoottimeikit saa näyttämään naisen kuin naisen hyvältä. Goottityttö ilman meikkiä on kuin-
a. Urheiluauto ruosteisella maalipinnalla
b. baari ilman alkoholia
c. uusi 40 tuuman telkkari ilman kaapeleita
d. seksi ilman orgasmia
jne jne juu get the aidia.

Mukaälyköt ja kasvissyöjät. "minä olen kaksikymmentä vuotta, minulla on ystäviä, rahaa, koti, ruokaa. Minulla on mielipiteitä. Olen niin parempi kuin muut. Minä käytän paksusankaisia alivaltiosihteerisilmälaseja. Minä olen kasvissyöjä, toisinaan kyllä syön kalaa ja kanaa" ..AARGH!?!? Missä se raja menee?! Nekin on lihaa, eläimiä! Jumankauta, nyt kävi kiehuttamaan olan takaa.
Jännä homma. Oon kyllä kauhea juntti näitten juttujen perusteella. Väkivaltainen machosovinisti \,,/ Shokeerasin juntteja kun ryhdyin meikkihevariksi aikoinaan. Nyt kun on ihan meikkihevarigoottien keskuudessa, ainut tapa shokeerata hienostogootteja on junttimachoilu.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 16.01.2009 10:10
Zomby Woof

Sulla on selkeästi vähän aggressioita purkamatta - pitäisköhän sun alkaa hakkaamaan nyrkkeilysäkkiä tms? Meikkihevarit eivät liity kyllä goottikliseisiin, mutta menkööt.

Lainaus: Zomby Woof

Goottityttöjä jotka eivät meikkaa.

Tästä olen samaa mieltä. Mikä määrä sitten on sopiva, onkin eri asia.

Mukaälyköt ja kasvissyöjät

Olen samaa mieltä, mutta ei kuulu tähän aiheeseen. Kannattaa lukea aloitustopicci ennen postaamista.

Minusta itsetarkoituksellinen shokeeraaminen on btw ehkä maailman noloin juttu, ja kuuluu inhoamiini stereotyyppisiin kliseisiin jotka yleensä liitetään teinihevareihin. En nyt sano että sinä olet sellainen, kun ikääkin on minua 2 vuotta enemmän, mutta kuulostaa vähän siltä että purat jotain hämäriä patoutumia tälle foorumille. Take it down a notch, dude.
Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 16.01.2009 11:18

Lainaus: Heetteri

Aamen...samaa mieltä ollaan! Jos pukeutuu hienosti niin sitä naamaa voisi edes hieman korostaa ettei ole ihan lahna tyllihameessa ja korsetissa.

Toinen mikä saa minut pahoinvoinnin partaalle on nämä hautausmaa posettajat -_- Minun hautakivessä tulee lukemaan "Poseeraaminen kielletty"!!
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.01.2009 11:38

Lainaus: MustaHukka

Minun hautakivessä tulee lukemaan "Poseeraaminen kielletty"!!

HAHAHA!! No siinä tapauksessa kivesi tulee varmasti olemaan koko hautausmaan kuvatuin kivi ja varmasti kaikki sen aikaiset angtiteinit tulevat siihen posettamaan, että saavat ihq-galtsuun kuvia siitä, kuinka ovat tehneet jotain kiellettyä.
Sori offi
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: darkAngel
  • Lähetetty: 16.01.2009 11:48

Lainaus: Heetteri

vähän samaa mielä. tietysti vähän semmoiselle arkisemman tyyliselle gootille saattaisi sopiakin meikittömyys, mutta kasvot saisivat olla kyllä sitten sitä mukaa. esim luonnostaan tummat ripset/kulmakarvat jne.

Mitä enemmän, sitä parempi! Kunnon suttuset horogoottimeikit saa näyttämään naisen kuin naisen hyvältä.

tuosta en ole samaa mieltä. joillekin ei vaan sovi niin tumma meikki. yhdelle ystävälleni ei todellakaan sovi todella tumma meikki. ja se onneksi osaa meikata just sopivasti ja se sopii sille kun nenä päähän. en osaa edes kuvitella miten hirveältä se näyttäisi jos meikki olisi edes sitä laatua kuin miulla. kohtuus kaikessa.
  • Lähetetty: 16.01.2009 15:02

Lainaus: Lacy gloom

HAHAHA!! No siinä tapauksessa kivesi tulee varmasti olemaan koko hautausmaan kuvatuin kivi ja varmasti kaikki sen aikaiset angtiteinit tulevat siihen posettamaan, että saavat ihq-galtsuun kuvia siitä, kuinka ovat tehneet jotain kiellettyä.

Siinä tapauksessa nappaan jalasta kiinni

end of off
Kirjoittanut: die Winterreise (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.01.2009 22:37
Heei katsopa täällä onkin kiva aihe.

En pidä siitä jos koko vaatekaapin sisältö tungetaan päälle. Se on ihan hirveän näköistä. Toinen on se, että jos on tummat silmänaluset ja sitten pistää vielä kajaalia/eyelineriä/tai muuta vastaavaa. Oikeasti silloin näyttää ihan kuolemansairaalta. Yhden tällaisen henkilön olen nähnyt ja en voi muuta sanoa kuin hirveää...
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 22.01.2009 23:32

Varmasti kuvitteli että nainen kuin nainen kaatuu sekunnissa, katos kun on meikit ja mustaa kynsilakkaa.

mikähän se niillä äijillä oikein on? Mä hengasin pitkään yhden äijän kanssa, joka oikeasti ihaili itseään _kauan_ peilistä aina kun sillä oli vähän kajaalia pärstässään. ja oli niin helkkarin hienona mustissa farkuissaan ja röyhelöpaidassaan, joka sekin oli aivan s-tanan ruma. Yh, ihan tulee inhonväristyksiä kun sitä tyyppiä muistelee...
Oon mäkin noita tavannut tosi paljon, mut toki niillekin on ne naispuoliset vastineet, joille on tosi hienoa kun on Backstreetin röyhelöhame.

Mut just ne jätkät, se on niin erikoisuudentavoittelua. Johtuuko se vain siitä, että niillä ei oo silmää sille, mikä sopii yhteen, tai mikä on tyylikästä ja mikä mautonta?
Kirjoittanut: Vampira_666 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 23.01.2009 10:22

Aamen...samaa mieltä ollaan! Jos pukeutuu hienosti niin sitä naamaa voisi edes hieman korostaa ettei ole ihan lahna tyllihameessa ja korsetissa.

Nii kato eihän kukaan voi olla kaunis ilman meikkiä.
  • Lähetetty: 23.01.2009 12:15

Lainaus: Vampira_666

Nii kato eihän kukaan voi olla kaunis ilman meikkiä.

Kyllä voi...sitä en väittänyt! Käsitit väärin Tuo on vähän niinkuin menisi kauppaan verkkareissa, hupparissa ja crocseissa ja naamassa olisi 2kg meikkiä ja cyberlocksit hiuksissa....
GOT THE POINT NOW??
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit