Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Stereotypiat ja kliseet, joita inhoat/rakastat?

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.03.2009 01:01

Lainaus: Polyunsaturated Doll Blood

Mua on alkanut...no lähinnä naurattamaan...hiuslisäkkeiden/rastojen/kuitujen yms. jne. tms. yhä ylimmissämäärin yleistyminen nuorten tytsyjen keskuudessa.

Onhan noita ollut jo jokusen aikaa, toinen toistaan hulvattomampia. Joillain tyyli on onneksi tukan mukainen, mutta sitten tuo Biancon mainitsema tavistukka+pari hassua kuiturastaa -kombo on vallan... mielenkiintoinen. No, ainakin saa nauraa tarpeekseen.
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 13.03.2009 23:09

Lainaus: gothicknight

No hyvä kun ei Na-palm- reaktiota

Ei nyt sentään LIIOITELLA, eihän?
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.03.2009 18:06

Lainaus: Piiskansiima

Onhan noita ollut jo jokusen aikaa, toinen toistaan hulvattomampia. Joillain tyyli on onneksi tukan mukainen

Joskus kyllä itellä on aika mielenkiintoinen olo, kun muuten on ihan normaalin näkönen, mut sit päässä sateenkaarenvärit esim. sellasena päivänä ku pääasiassa istuskelee kotona eikä tarkotus oo lähteä minnekää, mutta tuleekin sitten äkkilähtö.
Kirjoittanut: Kazakstania (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Kazakstania
  • Lähetetty: 04.04.2009 15:20
Huh.. Luin kaikki 28 sivua. Tunti varmaa meni siinäkin.
Inhoan ylipaksuja mustia kaajaleja, jotka näyttää siltä, kuin henkilö olisi muuttunut yhdessä yössä isopandaksi. Onneksi en taida olla ainoa.
Samaten inhoan liikaa päähän ja vielä niskavilloihin tungettuja ylivärikkäitä pitkiä hamppurastasyysteemejä. Ne ei miun mielestä kuulu kootti-tyyliin.
Ja se ärsyttää, että goottien perusväri on mukamas musta. Esim. jos sinulla on vaikkapa ratsastaessa mustat ratsastushousut, tarkoittaako se, että olet gootti? Heh..
Myös inhoan angstaan-koska-oon-niiin-true-gootti. Semmoisiakin olen nähnyt.
Musta huulipuna aiheuttaa välillä päänsäryn. Joillekin se sopii (itse olen nähnyt peräti yhden, jolle sopii). Hautausmaa-jutut ei ole pelkkien goottien ajanviete, ihan tiedoksi vaan.
Ja vielä inhoan liikoja lävistyksiä, tatuointeja ja implantteja. (Krhöm..) Myös liian pitkät piikit jossain lävistyksessä, saa ihan hirvittävän ihmetyksen päälle, että miten noi voi esim. nukkua tai ottaa paitaa pois. Itselläni yksi kulmalävistys (plus ammutut reiät korvissa, mutta niitä en laske) ja siihen vaihdoin piikit. Oli aluksi hieman vaikea nukkua. Ja en ymmärrä, miksi lävistykset yhdistetään gootteihin. Ei kaikilla ole lävistystä, vaikka olisikin gootti. En itsekään ollut gootti silloin kun lävistyksen otin.
Rakastan ristejä. Jep, olen hihhuli, mutta ei se oikeastaan liity siihen. Tai no liittyy. Jos kannan ristiä kaulassa, minulle tulee saman tien turvallisempi olo.
Korsetit viehättävät myös. Niissä on vain jotain kaunista. Myös kaikki rautaiset kyntteliköt ja raskaat huonekalut ovat ihania.
Tyllihameet ovat ihania, muista hameista en oikeastaan välitäkään. Tietenkään hameesta ei pitäisi roikkua viittäkymmentä tuhatta erilaista ketjua yms.
Kaikki vampyyri-jutut vetoaa. Ehkä senkin takia pidän kevyesti kalpeasta ihosta.
Siis olen ihan hulluna tähän romantiikka-viktoriaanis-hömppään.
Musiikki ei minulla ole pelkkää goottimenoa. Ja päästään siihen, että miuta inhottaa, että kaikki luulee goottien kuuntelevan just jotain Marilyn Mansonia.
Itse kuuntelen kaikkea Within Tamptationista Happoradion kautta Koop Arposeen.
Olenko sitten vaan "kootti"?
Pahoittelen osittaista off-topiikkia.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: Cata
  • Lähetetty: 04.04.2009 22:10

Lainaus: Layil

Joskus kyllä itellä on aika mielenkiintoinen olo, kun muuten on ihan normaalin näkönen, mut sit päässä sateenkaarenvärit esim. sellasena päivänä ku pääasiassa istuskelee kotona eikä tarkotus oo lähteä minnekää, mutta tuleekin sitten äkkilähtö.

musta taas on paljon helpompaa olla rastapäisenä, vaikka meikkaus oliskin vähän keskenkaiken, näytän osastolta karanneelta jos lähden mihinkään meikittä ja hiuslisäkkeettä... tai siltä musta tuntuu.

Lainaus: Kazakstania

Samaten inhoan liikaa päähän ja vielä niskavilloihin tungettuja ylivärikkäitä pitkiä hamppurastasyysteemejä. Ne ei miun mielestä kuulu kootti-tyyliin

mitäs ne hamppurasta-systeemit on? Munkaan mielestä aidot rastat ei tosiaankaan kuulu goottityyliin. Kuiturastat on mun mielestäni jo juurtuneet goottityyleihin.
Kirjoittanut: suicidalsin89 (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 06.04.2009 02:00
mutkun mutkun bondagehousut/kiltit on hienoja ;< mutta samoilla linjoilla ton pvc.n kanssa >8D
Kirjoittanut: Mr_Yeudah (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.04.2009 19:19
Noh itse en tykkää kun porukalla on kauheesti noita ristejä ja pentagrammeja, olihan mullakin joskus pentagrammi kaulassa mutta ei todellakaan nykyään. Ja sitten toinen on kun joillain tytöillä on ihan liikaa lävistyksiä jos ne nyt gootti tyylin lasketaan.

Toisinkun osa täällä itse tykkään keskiaika tyylistä vaikken itse toistaiseksi omista sen tyylisiä vaatteita.
Kirjoittanut: mystinjection (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.04.2009 19:50
Nyt minunkin on pakko ottaa osaa tuohon meikkikeskusteluun:itse kuulun valitettavasti juuri näihin mukamasgootteihin jotka vetäisee aamulla naamaan vain meikkipuuterin,kulmakarvat ja ripsiväriä. Okei,no en kyllä pukeudukkaan kouluun mitenkään näytöstyyliin,mutta kuitenkin. Joskus piipahdan ihmisten ilmoilla koulun jälkeen ja olen varmasti karmeaa katseltavaa,mutta ei vaan innosta alkaa kuudelta aamulla vääntämään jotain kajaalia nassuun sillä riskillä että näytän entistä pahemmalta. Ehkä tänä kesänä opettelen meikkaamaan ja satsaan meikkeihin. Tai sitten en,silläkin uhalla että oikeasti tyylikkäät ihmiset dissaavat minua.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 23.04.2009 20:28

Lainaus: Mr_Yeudah

itse tykkään keskiaika tyylistä

Tarkoitatko nyt varmasti keskiaikatyyliä eli noin 500-1400 lukujen väliin sijoittunutta vanhaa aikakautta ennen ns. uutta aikakautta. Keskiaikatyyli on siis lähinnä pelkkiä kaapuja kurottuna vyöllä tai renessanssipukuja, kun taas oikea nimitys tämäntyyliselle pukeutumiselle on viktoriaaninen muoti.

Lainaus: mystinjection

itse kuulun valitettavasti juuri näihin mukamasgootteihin jotka vetäisee aamulla naamaan vain meikkipuuterin,kulmakarvat ja ripsiväriä. Okei,no en kyllä pukeudukkaan kouluun mitenkään näytöstyyliin,mutta kuitenkin.

Ei se, ettei meikkaa arkisin tee ihmisestä välttämättä mitään wannabe-jööttiä. Itse en ainakaan arvostele enkä varsinkaan lokeroi ketään wannabeksi tai truuksi klubien ja keikkojen ulkopuolella vain sillä perusteella että henkilöllä ei ole juurikaan meikkiä, mutta on mustat housut ja takki. Tällainen ihminen voi hyvinkin olla joko tavis tai goottityylinen, en minäkään esim. ratsastamaan mennessä laita mitään sotamaalausta ja irtoripsiä, mutta ei se tarkoita sitä, ettenkö voisi klubille tai ystävien kanssa kahvittelemaan mennessäni laittautua kahta tuntia pvc:hen ja 20cm korkoihin kera meikkikuorrutuksen.

Kaikenkaikkiaan toivoisin niin, että kukaan ei olisi koskaan keksinytkään nimityksiä wannabe ja truu gootti. Tämä jos jokin asia ei ansaitse sitä, että siitä puhutaan. Turhaa, sanoisin.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 25.04.2009 12:11

Lainaus: Faith Black

Keskiaikatyyli on siis lähinnä pelkkiä kaapuja kurottuna vyöllä tai renessanssipukuja,

No itseasiassa ei, renessanssi on ihan oma aikakautensa keskiajan jälkeen. Keskiaika sen sijaan jakautuu pukeutumisen puolesta bysanttilaiseen keskiaikaan, romaaniseen kauteen ja gotiikka, jota uskoisin Mr_Yeudahin tarkoittaneen, mikäli tarkoitti keskiaikaa. Jostain syystä en löytänyt gotiikasta yhtään kunnollista kuvaa... No se on jokatapauksessa se klassisin, linnanneito tyyli.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit