Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mikä teissä on rumaa?

Kirjoittanut: Orthoxina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.12.2011 11:32
Rumaa minussa? Luonne. Piru ja enkeli samassa paketissa. Etenkin nyt, kun ei enää tarvitse leikkiä kilttiä ja antaa kaikkien niin haluavien kusta kintuille. Roar, the bitch is back. Deal with it. Ristiriitaisuuksia täynnä oleva ihminen, joka on enkeli kaikille niille jotka ansaitsevat sen. Piru hyvin harvoille, sekä hyvässä että huonossa mielessä. Bwahahaha.

Ulkoisesti? Iho. Ei muuta. Pidän ulkonäöstäni. Se mistä en pidä, sen lävistän. Sitten siinä on jotain, mistä pitää. Jos se taas ei ole mahdollista, tatuoin sen päälle jotain kivaa ja kaunista. Jos SEKÄÄN ei onnistu, puen päälle kangasta, jolloin minun ei tarvitse välittää siitä. Olen juuri oikean kokoinen ja muotoinen. Epävarmuustekijät eivät kumpua ulkonäöstäni.

Fyysisesti, mutta silti sisäisesti? Hermokipu. Jokaikinen nivel. Ei-omillaan-toimeentuleva aivokemia. Tasapainossa napeilla, loppuelämän.
Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.12.2011 13:36

Lainaus: Orthoxina

Piru ja enkeli samassa paketissa

Tuon saman olen löytänyt itsestäni. Osaan olla välillä tosi ihana ja sellanen mukava ja siedettävä, mutta yks kaks jos vaikka joku sanoo jotain mielestäni väärin ja pahoittaa mieleni niin osaan olla oikea kunnon pirulainen, kettuilen ja vaikka mitä jotta pahennan asiaa. Miksi teenkin näin?
Myös oma ajatusmaailmani on välillä mielestäni outo, vaikka tykkäänkin siitä, mutta osaan tehdä myös ajatuksistani todella pahan sotavälineen jotakin vastaan.

En oikeen tykkää omasta ulkonäöstä. Tottakai joskus katson peiliin ja näen, että olen ihan sievä, mutta senkin sanon vian harvoin. Olen lyhyt, huonoihoinen ja kaikkee muuta hauskaa.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 30.12.2011 19:34
Negatiivisuus. En osaa luottaa muihin ihmisiin, kuin ihan niihin läheisimpiin ystäviini/tuttuihini ja siinä kestää aika ennen kuin minun luottamukseni voi ansaita. Tiettyä suojeluvaistoa tämä, elämässä kun saan tarpeeksi paskaa niskaan muilta niin on hankalaa opetella olemaan avoin jne..

Tämä yhdistettynä tiettyyn, yleiseen aivokemialliseen häiriöön ja luontaiseen ujouteeni tekeekin minusta kerrassaan hurmaavan paketin.
Kirjoittanut: SnowWhite- (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.01.2012 11:41
Vartaloni. Kiloja on hiipinyt tässä vuosien varrella lisää ja lisää ihan "huomaamatta". Mutta nyt se on loppu, aion kyllä palata entiseen kuosiini. Tavoitteena on ainakin sama paino, mitä tuossa parisen vuotta sitten vielä oli. Nyt on herkut pannassa ja motivaatio kuntosalilla käymiseen taas kohdillaan.
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 16.02.2013 20:17
Mulla on ihan saatanan iso suu.
Ja sitten asi josta tulee aika usein sanomista, asia joka ei itseäni häiritse yhtään mutta muiden mielestä häiritsevä asia. Mun kädet. Kuulemma näyttää siltä että mulle ois shopattu 40v miehen kädet.
Nosamase, oon muutenkin aika miehekäs naiseksi kuulemma.
Yks tyttö jonka kanssa olin joskus ihan hyvät kaverit kai, sanoo mua edelleen mummoksi mun käsien takia, sille ei sitten näytä mikään vitsi vanhenevan, tämän mummo-lempinimen se anto mulle tokalla luokalla. No eihän siinä, mummot on ihan mukavia.
Kirjoittanut: Vega (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.02.2013 17:35
Kaikki mussa on rumaa, sisältä ja ulkoa. Ei ole materiaalista tai immateriaalista neliösenttiä vailla mustaakin mustempaa rumuutta.

Tai no, hiukset on ihan kivat. Paitsi että joo, nehän on värjätyt. Ilman väriä nekin olisi rumat.

Sori.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 21.02.2013 08:47
Oon tässä iän karttuessa tullut siihen tulokseen, että en kasvoiltani ole mitenkään erityisen ruma, vaikka oma peilikuva aika ajoin kuvottaakin enemmän ku olis terveellistä. Mutta omasta vartalostani en usko koskaan oppivani pitämään, vaikka joskus laihtuisinkin, joten kokonaisuus on miussa silti ruma, vaikka kasvot olis kuinka kauniit.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 11.03.2013 16:04
Mulla oli vuosikaudet hirveä kriisi nenäni kanssa, kunnes hoksasin että sisarillani on ihan samanlainen ja ei se niidenkään naamassa näytä pahalta, joten tuskin minunkaan. Nykyään oon ihan tyytyväinen ja ennen kaikkea kiitollinen siitä, etten sentään perinyt isäni nenää - koukkumaiset aatelisnenät ei oo mun mieleen : D

Luomet on rumia. Mulla on luomia onneksi hyvin vähän, mutta ne on isoja. Yksi isoimmista on toisella poskellani : ( ihotautilääkäri ei alkanut sitä poistamaan, vaikka luomi on ulkonevuutensa vuoksi revennytkin useamman kerran. Ehkäpä joskus raskin käydä sen yksityislääkärillä poistattamassa, sitten olen niin kaunis että...! Or maybe not. Mutta hetken voisin olla tyytyväinen. Arpi olisi paljon helpompi peittää meikillä kuin ulkoneva luomi. : /
Kirjoittanut: Shellow (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.03.2013 16:30
En ole koskaan pitänyt kasvojeni laatikkomaisuudesta. Hiustyylejä on kokeiltu miljoonia ja olen tullut tulokseen, että vain lyhyet poikamaiset hiukset sopivat kasvonpiirteisiini. (siltikin omaan tällähetkellä pitkät punaset hiukset, kun niitä kovasti halusin)

Myöhemmin itselleni on tullut kriisi nenän suhteen. (muutamia vuosia takaperin joku päätti kysästä olenko mustalainen, kun omaan ison nenän.) Sen jälkeen en ole pitänyt nenästäni ollenkaan, vaikkei se aiemmin ollut häirinnyt... Myös on tullut kuultua "no on sulla vähän ylimäärästä mahaakin.."
empä itse pidä siis omasta ruumiistanikaan... Lapsena oli niin ihanaa olla, kun ei tarvinnut edes ajatella/huomata moisia epäkohtia itsessään.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 21.03.2013 15:25
Ohuet hiukset, mitättömät kasvonpiirteet, kaksoisleuka, selluliitti, pienet silmät.

Ruma päivä. Ei pitäisi vertailla itseään muihin, mutta en voi sille mitään.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!