Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mikä teissä on rumaa?

Kirjoittanut: Kreivi Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.07.2010 12:40
Mun toinen olkapää on lyhyempi sentin pari kuin toinen. Joten kaupasta harvemmin löytää vaikkapa puvuntakkia joka istuu täydellisesti olkapäistä koska useimmiten immeisten olkapäät ovat samanpituisia Joten miulla jää oikeaan olkapäähän tai siis takkiin ikävä pussi jonka tosin voi käydä ompelijalla tasoittamassa On loppujen lopuksi hauskaa olla vähän eri paria, se on osa yksilöllisyyttäni
Ja miulla on komia kärsä jota on mukava niistää
Kirjoittanut: Jizabel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.07.2010 15:24
Onhan sitä varmasti paljonkin mitä pidän itsessäni rumana esim.
Ulkoisesti: huono iho (finnit ja yli kuiva iho), ylimääräinen vararengas mahan ympärillä, ja kädet, nenä ja tissit (joo ne on isot ja siksi en pidä niistä yhtään).
Sisäisesti: jumalaton jääräpäisyys, itse viha ja samalla viha muita ihmisiä kohtaan ja agresiivisyys.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 17.07.2010 17:39

Lainaus: Kreivi Arvet

On loppujen lopuksi hauskaa olla vähän eri paria, se on osa yksilöllisyyttäni

Mun mielestä äärimmäisen hienoa, että ihminen osaa ajatella noin! Koska loppujen lopuksi joku tosi outo voi olla se mikä saa aikaan ihastelua. Esimerkiksi muistan yhen tapauksen kun yks kaveri kummasteli kovasti sitä, kun ihastelin hänen hörökorviaan.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 18.07.2010 12:38
Vähän voisin laihduttaa, olen päässyt paisumaan vähän enemmän kuin ehkä haluaisin. Erityisesti vihaan jalkojeni selluliittia. Paha vain, että siitä on semimahdotonta päästä eroon. Mrrr.

Lisäksi vasen silmäni on hieman pienempi kuin oikea. Minulla on muutenkin pienet silmät, haluaisin ehdottomasti isommat silmät. Oikea alahuuleni on vioittunut synnytyksessä, siitä on tuhoutunut hermoja ja se on hieman vino ja siinä on huonompi tunto kuin huulessani muuten. Mutta sen onneksi huomaa vain tietyissä ilmeissä. Joskus nuorempana olisin halunnut leikkauttaa tuon kuntoon, mutta nyttemmin olen jo tottunut siihen. Eniten ehkä haluaisin eroon muutamista teini-iän tuomista arvista jaloissani. Niitä tulee paljon hävettyä ja piiloteltua.
Kirjoittanut: Sulevi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.07.2010 19:53
Näin kun oikeasti aloin ajatella, voisin sanoa vatsani olevan hyvinkin ruma. Lähinnä siksi, että se on täynnään pieniä punaisia pistojälkiä, en vieläkään ole oppinut käyttämään pitkiä neuloja siististi. Ei siinä sitten.
Rumasta en ole niin varma, mutta vähintäänkin oudoilta näyttää silmieni vierässä olevat kummat poimut. Niihin voi vaikka tunkea sormensa, jos tahtoo.
Enkä myöskään sanoisi jalkateriäni kovinkaa esteettisiksi. Ne ovat pienet, mutta leveät. Varpaista.
Kirjoittanut: Morso (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.09.2010 20:49
Pikkusormeni ovat eripituiset ja niissä on erikokoiset kynnetkin. Myö isovarpaani kynnet ovat eriparia, toinen on leveä ja lyhyt ja toinen sellainen hyvä. Nenänikään ei ole kauneimmasta päästä. Omistan tummat silmänaluset. Toisessa polvessani on ihanat arvet. Toisessa kulmassani on arpi, jossa ei kasva karvojakaan. Alahuuli on liian täyteläinen ylähuuleen verrattuna. Paksut reidet. Pigmenttiläiskä oikeassa kädessä.
Kirjoittanut: BluhtEngl (Jäsen)
  • • Muokkasi: BluhtEngl
  • Lähetetty: 20.09.2010 17:45
hampaat on hiuka harvat ja tukas luonnon kiharat. ne tuppaa ärsyttää välil. kattoo myöhemmäs vaihees milt ne näyttää kunha kasvaa lisää pituutta
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 20.09.2010 19:27

Lainaus: BluhtEngl

hampaat on hiuka harvat ja luonnon kiharat. ne tuppaa ärsyttää välil. kattoo myöhemmäs vaihees milt ne näyttää kunha kasvaa lisää pituutta

Sorries, oli pakko naurahtaa, koska tekstistäsi saa sellaisen kuvan, että hampaasi olisivat kiharat ja odottaisin niiden kasvavan lisää pituutta.
Kirjoittanut: BluhtEngl (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.09.2010 07:37
HUPS! tätä se teettä ku unisena kirjottelee
Kirjoittanut: Vaulderie (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.09.2010 17:46
Ah, tämä perfektionisti löytää vikoja itsestään enemmän kuin tarpeeksi, mutta tässä jotain:

Ulkoisesti:
- Minulla on leveät hartiat. Paitavalintani on oltava osuva, tai muuten näytän rekkikseltä. Villapaidat eivät tästä syystä myöskään näytä hyviltä päälläni - ne saavat minut näyttämään maskuliinisen suurelta.
- Väärät sääret ja lättäjalka. Jalkojani särkee matalapohjaisissa kengissä. Kuulen usein piikittelyä siitä, että käytän usein korkoja.
- Ryhti. (I'm working on it...)
- Minulla on IBS (ärtyvän suolen oireyhtymä). Se rajoittaa sosiaalista kanssakäymistä huomattavasti, sillä kaikki vetävät aina ytyjä hiilareita, jotka puolestaan keräävät itselläni nesteitä roimasti. Pasta-annos ja pari keksiä tekevät tämän. Tuo turvotus laskee parissa päivässä, mutta tuosta johtuen minulla on aikamoinen vatsakriisi. Kymmenen vuotta oltuani epätietoinen asiasta olen syönyt normaalisti ja vain pitänyt itseäni lihavana - nyt olen oikealla ruokavaliolla saanut toki vatsan suht lätäksi alavatsan rasvakerrosta lukuun ottamatta, mutta muistoksi on jäänyt melko löysä nahka koko keskivartalon ja etenkin alavatsan seudulle. Pahoina kausina iho tuntuu repeävän ja saakin pientä raskausarpea. Joten jos joku haluaa joskus miitata mut, en suostu sushibaareihin, hampurilaiselle tai muuhun vastaavaan hiilaripommipaikkaan.
- Pieni pää, kookas vartalo.
- Toinen puoli kasvoistani on aivan ihana, mutta toinen on suorastaan ruma. Tämä toinen puoli kerää kaiken kakan. Aknearvet ovat vuosien takaa jääneet vain sinne. Vain sinne tulee finnejä. Lisäksi korvan lähellä on noin 5 cm pitkä ja 1,5 cm paksu pigmenttihäiriö, jonka toin mukaani Sri Lankassa palamisen jälkeen. Tämän lisäksi nukun usein toisella kyljelläni muista yrityksistä huolimatta, eli kaikki nesteet kertyvät tälle kasvopuoliskolle. Lisäksi lekuri epäili, että mulla on jossain rauhasessa leuan seudulla häikkää, sillä ko. rauhanen on vähän turvonnut ja tekee loivan kaaren leuan reunaan. Nämä ongelmat ovat onneksi fiksattavissa, joskin vaikeasti.
- Töppösormet

Sisäisesti
- Olen kuin kaksi persoonaa. Ensin todella kiltti ja helposti hyväksikäytettävissä. Kun tajuan, että minusta on tullut itsestäänselvyys jollekulle, räjähdän. Räjähdykseen kuuluu kylmä viha ja halveksunta, toisen haukkuminen ilman minkäänlaista suodatinta ja sellainen peräti aktiivinen inhoaminen.
- Edelliseen liittyen: Minä pidän salaisuudet kyllä. Siihen asti, että tuo räjähdys tulee. En tosin tiedä, miten huono puoli se on. Jos saan selville, että toinen osapuoli on kertonut minun asioitani, vaikka olen erikseen kertonut niiden arkaluontoisuudesta ja kieltänyt sanomasta, katson sopimuksen rauenneen myös toisin päin.
- Kärkkäys.
- Yliemotionaalisuus
- Herkkyys
- Uutena tulokkaana: ylisuorittaminen
- Territoriaalisuus: en pidä siitä, että meillä on vieraita. En pidä siitä, että tänne ahtautuu ihmisiä ryyppäämään. Vähiten pidän yökyläläisistä. Jos joku on meillä yökylässä, saatan olla niin hermostunut ja ahdistunut, että pudottelen esineitä vahingossa käsistä, kävelen seiniä päin vahingossa ja puhun takellellen. 3 pt flaw.
- Narsismin ja itseinhon vaihtelu
- Tykkään puhua itsestäni aivan liikaa
- Joku joskus sanonut, että analysoin liikaa muiden ihmisten käytöstä negatiiviseen suuntaan. (Pfft, lähes kaikki analyysini ovat toistaiseksi osuneet oikeaan.)
- Itken kaikesta. Vihasta, pelosta, nöyryydestä, ilosta, rakkaudesta, kivusta...
- Tiedän itsestäni monia moraalisesti huonoja puolia, mutta joistakin niistä pidän niin paljon, että olen kiero, enkä paljasta.
- Minusta tulisi huono pahis, koska omaa nerouttani hehkuttaen (kuten yllä) tulisin vahingossa paljastaneeksi suunnitelmani.
- Kirjoitan joskus ihan liian pitkästi.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit