Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mikä teissä on rumaa?

Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 18.06.2010 23:00
Auts Mä elin siinä uskossa että se lähtee liikunnalla. Toisaalta en usko ettei se millään lähde, pakko olla joku keino?

Ei kyse ole ihan kunnollisesta appelsiini-ihosta, mutta silti...*seliseli*.
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.06.2010 02:16
Mä en osaa muuta sanoa kuin että pötsiä olis hyvä pienentää. Ja tietäähän sen miten se onnistuu, itsestä se on kiinni...

Hm. Täytyy kyllä sanoa että pääosin olen sinut itseni kanssa vaikka mua pienempänä kiusaajat haukkui rumaksi. Nykyään kuitenkin peilistä katsoo ihan ookoon näköinen kaveri omasta mielestä, turhan paksu, mutta siinäpä se.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 19.06.2010 10:12

Lainaus: Necroerotica

*Hauraat kynnet. Onneksi on rakennekynnet

Onpas mulla huonot geenit. Käänteistä luonnon valintaa ettei vaan ikinä kukaan mies huolisi mua.

No, en kyllä ole yhtään heteromiestä tavannut jonka olisin huomannut välittävän siitä millaiset kynnet naisella on, kunhan ovat siistit ja puhtaat. Itsellä myös on hauraat, pidän suosiolla lyhyinä, eikä oma mies ainakaan muuta kun tykkää tästä.

Selluliitista ei pääse eroon, mutta liikunnalla, ts laihduttamisella selluliittikin pienenee. Eri asia sitten haluaako isompaa vai pienempää röpelöä.

Onneksi minulla on verrattain vähän selluliittia vielä, ainakin toistaiseksi, eikä sekään näy kuin lähemmällä tutkiskelulla.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 19.06.2010 12:16
Unohdin laittaa omaani listaani että mulla on huono näkö, -2 ja -2,5...en näe kunnolla ilman rillejä, ja olen niin ulkonäköfriikki että käytän aina ihmisten ilmoilla piilareita.
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.06.2010 17:56
Mä ostin niin hienot rillit että ei isommin ketuta käyttää niitä ihmisten ilmoilla.

Saakelin jenkkakahvat ja pömppömaha! Yleensäkin sairauden myötä turvonnut kroppa ottaa aivoon ihan tosissaan, onneksi homma saatiin kontrolliin ja ihan parissa viikossa on alkanut tapahtua selvää hoikistumista. Koitan itse edesauttaa sitä lenkkeilemällä ja syömällä paljon rehuja. Nom!
Kirjoittanut: CharmedDoll (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.06.2010 12:58
Minussa rumaa on laiskuus ja saamattomuus. Olen sellainen luonne että en ryhdy tekemään asioita jotka eivät minua kiinnosta tai sitten teen ne aivan älyttömän huonosti. Hyvänä esimerkkinä koulunkäynti: kävin koulua ehkä n. kolmena päivänä viikossa. Tällä meiningillä en taida pitkälle pötkiä..
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.06.2010 14:24

Auts Mä elin siinä uskossa että se lähtee liikunnalla. Toisaalta en usko ettei se millään lähde, pakko olla joku keino?

Selluliittia voi tietääkseni ennaltaehkäistä liikkumalla paljon. Mutta ei se mihnään lähe, pitäis varmaan olla rasvaprosentti nolla että lähtis?
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: FilthyVictorian
  • Lähetetty: 15.07.2010 19:50
Óonkoha vastannu tänne... no ihan sama.

Rumaa minussa....mieleni tekisi sanoa ,että kaikki. Inhoan leukaani, se on miesmäinen ja siinä on ns. "hiirenpillu". Jos nyt kukaan on semmoisesta nimityksestä kuullutkaan. Eli semmoinen pieni lovi leuassa. Sitten hirveän ISO PERSE, Vänkyrät sormet, töpseli nenä ja v.i.t.tumainen luonne. pus.
Kirjoittanut: Teme95 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Teme95
  • Lähetetty: 15.07.2010 20:51
Reidet on liian paksut, ja nenän ympärillä on hieman finnejä, muuten olen aika tyytyväinen.
Kirjoittanut: Swiine (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.07.2010 12:11
Reidet on liian lihavat, nenä on vaan jotenki outo ja leuan ja poskien välil on liian suuri ero (elikkä ne on liian eri kokoset).
Luonteessa varmaanki kärsimättömyys.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit