Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mikä teissä on rumaa?

Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.10.2008 09:58
Lähinnä käytökseni. Välillä olen niin pirun kakara että oikeen jälkeenpäin hävettää. Muutenkin usein kännissä vedän oikeen överiksi ja olen sellainen tosi kamala känniääliö.
Suurimman osan päivästä ajattelen pahoja asioita muista ihmisistä lähelläni ja luulen tämän johtuvan siitä että olen turhautunut ja ahdistunut töissä, eikä se ole mitään henkilökohtaista.
Ulkoisesti rumaa ovat läskini, sillä olen vieläkin ylipainoinen.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 06.10.2008 20:22
Öh, kaikki.

Ulkoisesti:
- Kasvonpiirteet kuin apinalla
- Läskiä löllyy joka paikassa
- Nakkisormet, kippuravarpaat
- Epäsopusuhtainen vartalo
- Lantio kuin elefantilla
- Vatsa hyllyy
- Mohkurapolvet

Sisäisesti:
- Naiivi
- Itsekäs
- Angstinen
- Lapsellinen
- Empatiakyvytön
- Väkivaltainen
- Itsekontrolliton
- Ihmisvihainen

+ Miljoona muuta "pikku"seikkaa.
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • • Muokkasi: pikkumyy
  • Lähetetty: 06.10.2008 20:27
Yritän keskittyä positiivisiin puoliini ja peittää negatiivisia, mutta löytyyhän niitä mokomia silti. Ulkoisesti se riippuu aika paljon päivästä mikä mielestäni on rumaa, mutta nenästäni en pidä (kaikkina päivinä se ei häiritse). Sitten henkiseltä puolelta löytyy mm. en ajattele tarpeeksi mitä sanon/teen ja siksi olen hyvä suututtamaan ihmisiä ja olen aika itsepäinen.

Edit: Liika itsekritiikki on yksi huonoimpia puoliani, vaikka olenkin siitä jonkin verran viime aikoina päässyt eroon.
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: neo_shaman
  • Lähetetty: 06.10.2008 21:01
Voisin luetella hirveän listan siitä mistä en itsessäni pidä, ja niidenkin asioiden lukumäärä vaihtelee aina päivittäin... Varsinaisesti rumaa on:
sisäisesti:
- tahallinen ilkeys, julma sarkasmi ja välinpitämättömyys
- itsekkyys, materialistisuus
- hämärtynyt suhteellisuuden taju

ulkoisesti:
- kasvot, erityisesti nenä ja posket. Silmäripset on onnettomat haituvat...
- atooppinen ihotauti
- reidet ja pakarat
- jalkapöydät
Kirjoittanut: vampyr (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.10.2008 22:18
No otanpa minäkin sitten myös sisäiset kauheudet mukaan ja vieläpä ensin:
oon äkkipikainen ja kiivas. tuottaa sosiaalisia ongelmia, mutta on hyväksi luovuudelle.
ajattelen liikaa, olen luulosairas ja todennäköisesti joskus mielisairas. 8D
oon pinnallinen idiootti.

ja ulkoiset.
mulla on hennot ja lyhyet ripset, parhainkin ripsiväri tekee niistä vain säälittävät kolme haiventa.
mun huulet on vähän liian paksut ja ne kuivuu helposti.
mun käsivarret on niin rumat etten voi käyttää koskaan teepaitoja/toppeja. niissä on joku ihojuttu joka tekee niistä punaiset *_*
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 07.10.2008 10:56
Ihana aihe. Propsit.

Ulkoisesti;
- Tissit.
- Jalkapohjat
- Masu ei ole ihan niin litteä kuin haluaisin
- Käsivarret (pullat! )

Sisäisesti olen ruma, koska olen pahimmillani;
- Ylpeä
- Röyhkeä
- Manipuloiva
- Narsistinen
- Julma
- Elitistinen

No, kukaanhan ei ole täydellinen, ahhaha.
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 07.10.2008 13:41
Nams...tässäpä tulee listaa
- Viha/rakkaussuhde ruumiinrakenteeseeni, toisaalta tämä "tanakkuus" ärsyttää...toisaalta on
ihan kiva olla muodokas
- perce + vyötärö...hitsin vaikeaa löytää sopivia housuja
- pilleritauon aiheuttama naaman kukkiminen
- allit "I can flyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
- paksut jalat (etenkin nämä perhanan pohkeet, jotka eivät mahdu kivoihin saappaisiin )
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.10.2008 14:17
Ylimääräiset kilogrammat, läpikotainen laiskuus, tuhlailu, diivailu, valittaminen väärälle ihmiselle, sinisilmäisyys.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 07.10.2008 14:21
Itsekritiikki teh win.

-kasvoni ilman meikkiä (jotkut sanovat silti nätiksi, mutta omasta mielestäni olen älyttömän ruma, punapää kun olen = pisamia, värittömät ripset, ei kulmakarvoja )
-laihat käsivarteni, hyiiih! Erittäin hyvä syy siihen, miksi minulla on lähes aina pitkähihainen päällä.
-törröpolvet laihoissa jaloissa
-leveä lanne, kapea vyötärö, kapeat reidet ja sääret - istuvista housuista ei toivoakaan!
-kapeat pohkeet; en voi käyttää saappaita, joiden varsia ei voi säätää, koska varret ovat sitten liian isot ja sehän vasta rumalta näyttääkin
-minulla ei ole juurikaan poskipäitä
-isot korvat
-luonteessani onkin sitten niin monta, etten ala edes luettelemaan.

Mäff :F
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 07.10.2008 14:52

Lainaus: Iiriva

-kapeat pohkeet; en voi käyttää saappaita, joiden varsia ei voi säätää, koska varret ovat sitten liian isot ja sehän vasta rumalta näyttääkin

sekoitetaanko toistemme jalkoja niin kumpikin saa sopivat ?

sori offfffffffffff
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit