Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mikä teissä on rumaa?

Kirjoittanut: Mortti (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Mortti
  • Lähetetty: 24.01.2009 20:45
Ärsyttää kun pää on niin iso ja läski, järkyn leveä leuka yms. eikä se siitä kapene vaikka painaisin 40 kg ._.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.01.2009 22:05
Mortti

Levene muualta...
Kirjoittanut: Mortti (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.01.2009 22:41

Lainaus: Piiskansiima

Levene muualta...

Taitaa olla ainut vaihtoehto :<

SUKLAAPIPARIT, HERE I COME!
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.01.2009 23:25
Joskus tänne jo kirjoittelin, mutta listaan on lisäystä.
Ulkoisesti ainakin pulleat posket ja iso pää. Hyi kamala..
Sisäisesti heikkous. Olen mieletömän heikko ihminen, en ilmeisesti vaan kestä totuutta. Perceestä tämmöinen..
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.01.2009 23:26
Hmm... Ainakaan en pidä nenästäni, muilla kun on sievä myyränenä niin miulla ärsyttävä nallenenä joka saa miut näyttämään ihan lapselta.
Suuni voisin myöskin laittaa vaihtoon...

Lainaus: Mortti

Ärsyttää kun pää on niin iso ja läski, järkyn leveä leuka yms. eikä se siitä kapene vaikka painaisin 40 kg ._.

Sama miullaki... Voisin minäkin niitä suklaapipareita syödä harmistukseeni.

Ai niin ja pahin kaikista; rusketun tod. helposti. Ei tarvitse kuin vähän naamaansa ovesta vilauttaa nii on heti jo ruskettunu. Etuna se etten ole koskaan palanu auringossa. Talvellakin olen muita ruskettuneempi, muilla kaunis kuulas vaalea iho ja miulla tämä inhottava päivetys. Ja toiset vielä käy solariumissa ja/tai käyttää itseruskettavia tököttejä...o_O
Millä tän rusketuksen saa pois, voisiko joku kertoa miulle? Ehkä muutan johonki kellariin asumaan ja näyttäydyn ulkona ainoastaan yöllä..

Luonteenpiirteistäni huonoja puolia toisinaan ilmenevä itsekkyys ja se että on toisinaan liian kiltti. Toisinaan en osaa ilmaista itseäni järkevästi (jos koskaan ).
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.01.2009 23:59
paksut kulmakarvat jotka yrittää kasvaa yhteen >__< niit varmaa vihaan eniten.
sitte oon liian laiha, (n. 10kg alipainonen) lisää lihasta. (joo on se kivaa olla laiha mut vähän sais sitä ruistakin olla ranteessa)
finnit on v*ttumaisia
ja nenäki kiiltää aina >__<
ja oon karvanen, tosi karvanen xD se onki yks syy miks pidän aina pitkähihasii paitoi (toinen syy on se laihuus) enkä pidä shortseja, tosin shortseista en pidä muuteskaa.

sisäisesti taas...
noh... enpä rupea luettelemaan
Kirjoittanut: Penni (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.01.2009 17:09
Polvet.
En yhtään tiedä miksi ärsyttävät minua. Eivätpä mitenkään epämuodostuneetkaan ole, mutta polven alle jääviä sukkia en ikinä ylleni laita lyhyen hameen/mekon kanssa.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 25.01.2009 17:37
Persoonasta löytyy rumuutta, esim. itsekkyys, omistushaluisuus, mustasukkaisuus, huomionkipeys ja taito saada muille paha mieli jos itseä harmittaa. Ulkoisesti sitten...no olisi kiva olla semmonen luonnonkaunis, että kehtaisi liikkua ihmisten ilmoilla ilman meikkiä, mutta no can do. Näillä mennään
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.01.2009 20:58
Lisäys listaani:
-riekaleiset hermot
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 28.01.2009 08:54

Lainaus: Und3ad

paksut kulmakarvat jotka yrittää kasvaa yhteen >__< niit varmaa vihaan eniten.

No mutta nehän saa helposti siistimmiksi pinsettien avulla jos vain haluaa! Vaikka tosin ylipaksut ja rehottavat kulmakarvat eivät yleensä miehillä/ pojilla näytä niin karuilta kuin naisilla, niin miehetkin saisivat minun puolestani ihan rohkeasti tarttua pinsetteihin jos haluavat/ jos kokevat sen tarpeelliseksi. Tosin jos taidot eivät riitä, kannattaa ehkä kääntyä jonkun toisen (taitavamman) henkilön puoleen tai opetella jonkin ohjeen mukaan...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!