Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mikä teissä on rumaa?

Kirjoittanut: Mortti (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 28.01.2009 10:22
... mä haluan aina päästä nyppimään ihmisten kulmia, niin, myös kaksilahkeisten ihmisten. Paksut kulmat ovat kyllä joissain kasvomalleissa aika drool, mutta se siis edellyttää että niitä kanssa siistitään.

Tosin miä muutenkin supportaan miesten meikkaamista/hameita/korvakoruja/korkeita korkoja yms. yms. eli mun mielipiteen voi aina kyseenalaistaa... ^_^
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 28.01.2009 12:33
Ajatusmaailmani. Se on aika kammottava. Jos vaan joku pääsisikin sinne kurkkimaan niin :/
Ja se on sellainen häiritsevä piirre, joka seuraa minua joka päivä halusin tai en. Sen kanssa on vaan pakko elää, eikä niitä oikein pysty edes muuttamaan. Toisinsanoen sisäinen ajatusmaailmani on ruma.
Ulkoisesti tulisikin niin pitkä lista, että harkitsen viitsiikö sitä tänne edes laittaa. Jos - niin teen sen toisten.
Kirjoittanut: Morfoula (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.01.2009 17:01
Mikä minussa on rumaa? Peiliin katsoessani tulee pakosta mieleen, että olisi helpompi vastata, että mikä minussa on kaunista, koska en löydä itsestäni juurikaan mitään mitä en vihaisi. Näin tiivistetysti inhoan vartaloani. Itselläni on päähänpiintymä asiasta, että lyhyiden ihmisten täytyy olla hoikkia ja siroja, mutta en itse pysty täyttämään tätä vaatimusta. Miksi en voi kuulua niihin 160 senttisiin joiden paino on tasan 50 kiloa? Kasvonpiirteeni ovat yleisesti rumat, naama on liian leveä, silmäni aivan liian pienet ja iho täysin toivoton + sata muuta asiaa minussa mikä jättää toivomisen varaa. Joudun käyttämään silmälaseja, jotka pienentävät silmiäni entisestään. Harmi, että luonteeltanikin olen hankala. Mikään ei ole koskaan tarpeeksi hyvin, millään ei ole mitään merkitystä, vihaan kaikkea ja kaikia vihaa minua.. pahimmanlaadun pessimisti siis.
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.01.2009 17:10

Lainaus: Mortti

mä haluan aina päästä nyppimään ihmisten kulmia, niin, myös kaksilahkeisten ihmisten. Paksut kulmat ovat kyllä joissain kasvomalleissa aika drool, mutta se siis edellyttää että niitä kanssa siistitään.

Ah, voisitko nyppiä mun kulmat en itse saa koskaan aikaseks muuta ku vähän keskeltä ettei tuu yhdistyneet mut sit kyllästyn ja ärsyynnyn ja lopetan vaikka sitte pillitän ja valitan ja pyristelen nii älä sit lopeta xDD
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 29.01.2009 18:51
Morfoula
Wot. Itse olen 158cm ja ihannepainoni on 55kg. 50kg olisi aivan liian vähän ainakin minulle - tissit katoaisivat, enkä olisi kuin luuta ja nahkaa.
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.01.2009 19:53
-nenä vois olla sirompi
Kirjoittanut: Mortti (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 29.01.2009 20:08

Lainaus: Heetteri

Itse olen 158cm ja ihannepainoni on 55kg. 50kg olisi aivan liian vähän ainakin minulle - tissit katoaisivat, enkä olisi kuin luuta ja nahkaa.

Tässä on siis vastaus siihen, miksei minulla ole tissejä (terveisin 51 kg) O_O

Lainaus: Und3ad

Ah, voisitko nyppiä mun kulmat en itse saa koskaan aikaseks muuta ku vähän keskeltä ettei tuu yhdistyneet mut sit kyllästyn ja ärsyynnyn ja lopetan vaikka sitte pillitän ja valitan ja pyristelen nii älä sit lopeta xDD

Tottahan toki, oisko viikonloppu vapaana? (... oujee, pääsen toteuttamaan sadistisia kulmakarvafantasioitani!)

Offia pukkaa.
Kirjoittanut: BlackBird (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.01.2009 20:33
Rumaa on mm. lyhyet läskit jalat ja iso peppu. Hassua kun yläkroppa kokoa xs ja alakerta m/l. Niin vaikeaa saada hyviä vaatteita tai ainakin housuja Sitten kasvoissa on sellasia "luuluomia". Niitä kun ei saa peitettyy millään.
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 29.01.2009 23:05

Lainaus: Mortti

Lainaus: Heetteri

Itse olen 158cm ja ihannepainoni on 55kg. 50kg olisi aivan liian vähän ainakin minulle - tissit katoaisivat, enkä olisi kuin luuta ja nahkaa.

Tässä on siis vastaus siihen, miksei minulla ole tissejä (terveisin 51 kg) O_O

No joo, mulla kasvaa tissit sit ilmeisesti sisäänpäin... (terveisin 45 kg)
Kirjoittanut: rumanaama (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.01.2009 20:33
Kaikki. Kun sen ite tietää, ei tuu yllätyksiä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!