Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mikä teissä on rumaa?

Kirjoittanut: Mortti (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 31.01.2009 10:09

Lainaus: Lacy gloom

No joo, mulla kasvaa tissit sit ilmeisesti sisäänpäin... (terveisin 45 kg)

Taisitte luoja ei ole kironnut sinua vartalolla, jossa jokainen ihragramma eksyy maagisesti lantiolle, kuten allekirjoittaneella
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.02.2009 16:57

Lainaus: Mortti

Tottahan toki, oisko viikonloppu vapaana? (... oujee, pääsen toteuttamaan sadistisia kulmakarvafantasioitani!)

ainahan se vapaa on, mutta se että uskaltaisinko silloin tavata jonkun melkein tuntemattoman jotta kyseinen henkilö voisi nyppiä kulmiani, on taas ihan toinen juttu
Kirjoittanut: Miitu (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 03.02.2009 01:31
Minussa on rumaa eritoten pärstäkerroin. Ilman silmälaseja hämärässä uskon näyttäväni ihan kivalta jos paikoin huonoa ihoa ei huomioida. Sivuprofiili paljastaakin sitten kaiken: ihmeellinen purje aka oudosti roikkuva iho leuassa, pulleat posket jotka valtaavat tursuten hela naaman ja nenä, joka ah-niin-seksikkäästi kaartaa hieman ylöspäin ja täten pilkistää poskimassojen välistä. Puhumattakaan sitten paksusta kaulasta. Lisäksi havaitsin kauhukseni muutamia vuosia sitten, että toinen silmäni on pienempi kuin toinen.
Minusta olisi hauskaa omistaa tissit.
Viimeinen ruma piirteeni onkin jalat. Nimittäin lattajalkani lähes inhottavat minua.

Sisällä onkin rumaa sitten selkeä vahingonilo ja se, että säännöllisesti toivon voimia/taitoja joilla tehdä inhoamieni ihmisten elämästä hankalaa. Rumuuteen kuuluu jonkinasteinen empatian ja sympatian puute, en edes osaa reagoida niitä vaativiin tilanteisiin kunnolla.
Pahinta on kuitenkin epäluulo, vainoharhaisuus ja mustasukkaisuus joita koen ystäviäni kohtaan / ystävistäni.
Toivottavasti heistä kukaan ei huomaa mitä päässäni joskus liikkuu.
Kirjoittanut: Eldnaard (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Eldnaard
  • Lähetetty: 04.02.2009 05:22
Minussa? Rumaa? Ei nyt natsaa samaan lauseeseen, paitsi että...

Olen äkkijyrkkä ja saatan tuomita nopeasti huonosti perusteltujen ja hölmöiltä vaikuttavien mielipiteiden perusteella. Argumentoin kiivaasti ja se saattaa ärsyttää läsnäolijoita. Tapanani on myös pakkopuhua aiheista, mistä kanssaihmiset eivät ole innostuneita edes kuulemaan.

Itseasiassa saatan raivostua silmittömästi, jos kanssakeskustelijani on kanssani eri mieltä, ei kuuntele perustelujani ja syyllistyy yhteen tai useampaan näistä: http://keskustelu.skepsis.fi/html/virhelista.htm
Voi kun muistaisikin polttaa sen hermoröökin. Yleensä tavarat lentelevät.

Ai ulkonäössä? Nenäni pää näyttää toiselta puolelta harmillisen pallolta. Kasvoni, niskani ja rintakehäni alueilla on paljon ärsyttäviä finninkaltaisia. Käteni ovat laihat, mallia narut.

No, onneksi mulla on sentäs iso. T. Aivot.
Kirjoittanut: SnowWhite- (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: SnowWhite-
  • Lähetetty: 05.02.2009 23:01
Teinitissit +kroppa, varsinkin vyötäröstä alaspäin. Osittain itseaiheutettua, mutta olen myös kropanmallilta erittäin reitevä ja persevä. Silmät voisi myös olla suuremmat, muuten olen kyllä niihin tyytyväinen.
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.02.2009 19:08
Voi, voi.. Kaikki ulkoinen on rumaa, en jaksa edes luetella. Jos mut on tavannut IRL tai nähnyt kuvan niin se selittää kaiken. Henkistä rumaa voisin listata vähäsen:
-Olen t y l s ä
-Mielipiteettömyys
-Tietämättömyys
-Laiskuus
-Ikuinen feilaus. Kaikessa
-Luottamattomuus
-Kypsymättömyys
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 06.02.2009 19:18
Minulla on yksi todella ruma että ärsyttävä piirre joka saa minut näyttämään epäuskottavalta tilanteessa kuin tilanteessa. Olen ihan himputin lyhyt! En voi ymmärtää miksi minulla tulee aina niin epävarma oli itsestäni koska kaikki tuntuvat olevan minua pidempiä. Olen vaivaiset 163cm, ja haluaisin olla yhtä pitkä kuin veljeni joka on n. 175- 180cm. En voi ymmärtää miksi tämä asia häiritsee minua niin paljon...
Kovana kakkosena tulevat huonolaatuiset hiukseni, ne rasvoittuvat helposti ja hiusväri ei tartu millään. Tämän päälle luonnollinen hiusvärini on aivan järkyttävä joka ei paljoa auta asiaa.
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.02.2009 19:44

Lainaus: Evelyn

-Olen t y l s ä
-Mielipiteettömyys
-Tietämättömyys
-Laiskuus
-Ikuinen feilaus. Kaikessa

nää kyllä taitaa sopia aika hyvin meikäläiseen myös, ulkoiset rumuudet laitoin jo aikaisemmin, mutten sillon jaksanut miettiä sisäisiä. (laiska? definetly)

Lainaus: Jenaldo

Olen ihan himputin lyhyt!

mutta lyhyyshän on söpöä
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.02.2009 19:53

Olen vaivaiset 163cm

Äläs nyt, mä olen 158 cm. Eikä lyhyys ole söpöä Hanurista se on. Onneksi saappailla saa muutaman sentin lisää pituutta.

Lisäänpä listaani tässä samalla turhamaisuuden : D
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 07.02.2009 01:16

Olen vaivaiset 163cm, ja haluaisin olla yhtä pitkä kuin veljeni joka on n. 175- 180cm.

Voin kuule sanoa että jos olisit niin pitkä kuin nyt haluat olla, haluaisit olla lyhyempi. Itse olen ~175cm ja kesti piiitkän aikaa että opin olemaan sinut pituuteni kanssa. Nykyisin tosin pituus haittaa lähinnä kengän koron korkeuden rajoittumisessa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!