Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mikä teissä on rumaa?

Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.02.2009 02:06
Luonne.
Aina vaan rumemmaksi menee mitä vanhemmaksi tulee...
Kirjoittanut: Eldnaard (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.02.2009 06:11

Lainaus: BronzeRain

Voin kuule sanoa että jos olisit niin pitkä kuin nyt haluat olla, haluaisit olla lyhyempi. Itse olen ~175cm ja kesti piiitkän aikaa että opin olemaan sinut pituuteni kanssa. Nykyisin tosin pituus haittaa lähinnä kengän koron korkeuden rajoittumisessa.

Minua kummastuttaa suuresti naispuolisten ihmisten "kompleXit" pituudesta. Varsinkin tuo 163cm on ihan läppää. Muka lyhyt, omg!

En myöskään käsitä miten pituus rajoittaa Bronzerainin korkojen korkeutta. Jos nainen tahtoo käyttää korkeita korkoja ja sattuu huipahtamaan pituudessa yli 190cm niin ainakaan minua ei haittaa; päinvastoin. Korkeat korot on megahot.
Kirjoittanut: Mortti (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.02.2009 12:01
<tilitys>

Pakko laittaa oma korteni kekoon tässä naisten pituusäläkässä... ittehän olen pari millimetriä päälle 162 cm matala, ja olen ihan tyytyväinen. No kyllä se välillä pistää häiritsemään kun kansa tallustaa ylitsesi kadulla, jos ei satu olemaan tappajakorkoja tassuissa. Aiheutan myös niskavaivoja suurimmalle osalle kavereistani, mutta shit happens ja sitä rataa; lyhyys ei ole tässä läskiplattarien luvatussa maassa mikään iso ongelma, eikä minulla muutenkaan ole suurta tarvetta olla iso ja pelottava (kun voin olla pieni ja pelottava, mwhaha.. not).

ETTÄ NIH.

</tilitys>
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 07.02.2009 17:58

Lainaus: Eldnaard

Jos nainen tahtoo käyttää korkeita korkoja ja sattuu huipahtamaan pituudessa yli 190cm niin ainakaan minua ei haittaa; päinvastoin. Korkeat korot on megahot.

En halua olla miestäni pidempi, sillä minun mielestäni pitkät miehet ovat megahot. Ja koska mieheni on 190cm, en halua käyttää >15cm korkoja. Muuten kyllä voisinkin.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 07.02.2009 18:54

sillä minun mielestäni pitkät miehet ovat megahot.

Kiitos, itsetunto nousi heti
Nimimerkki: 195 cm !
Kirjoittanut: SnowWhite- (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: SnowWhite-
  • Lähetetty: 08.02.2009 12:21

Lainaus: Bronze Rain

sillä minun mielestäni pitkät miehet ovat megahot.

Sama homma, vaikka itsellä pituutta on vaivaiset 164cm. Kunnon mies on minua ainakin 20cm pidempi.
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.02.2009 12:28

En halua olla miestäni pidempi, sillä minun mielestäni pitkät miehet ovat megahot. Ja koska mieheni on 190cm, en halua käyttää >15cm korkoja.

En minäkään haluaisi olla miestäni pidempi, mutta se on vähän pakollista jos aion korkoja käyttää. Itse olen 164 ja mieheni 170... Se ei häiritse, jos olen saman pituinen, mutta kyllä sitä electrat jalassa vähän hassulta tuntuu. Peilistä katsottuna olen kyllä todennut, ettei se pituusero näytä niin hassulta kuin miltä se minusta tuntuu. Harvemmin tulee kyllä korkeita korkoja käytettyä, kun ei minun jalkani ole oikein tottuneet.
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.02.2009 13:11

Lainaus: SnowWhite-

itsellä pituutta on vaivaiset 164cm. Kunnon mies on minua ainakin 20cm pidempi.

yhyy en oo kunnon mies, oon jotain 170+ cm
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Jenaldo
  • Lähetetty: 08.02.2009 13:17
Minusta miehen ei tarvitse olla naista kuin sen pari senttiä pidempi. Voin myöntää että joskus minua oikein naurattaa katsoa metriheikki veljeäni joka on todella paljon pidempi kuin hänen tyttöystävänsä joka taas on minuakin lyhyempi
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.02.2009 15:21
Anteeksi, että jatkan tätä offia...

Pidän itseäni pidemmistä miehistä, mutta mielestäni miehen ei todellakaan tarvitse olla naista pidempi. Mulla on aikoja sitten ollut kaksikin poikaystävää, jotka olivat vain n. 2 cm pidempiä kuin minä. Kumpikaan ei olisi antanut minun käyttää korkoja, joten on itsestään selvää, että seurustelu lopulta päättyi. Rakastan korkeita korkoja, eikä se ole kivaa, jos mies ei tykkää minusta koroissa. En muutenkaan voisi seurustella sellaisen miehen kanssa, joka yrittää muutta ulkonäköäni jotenkin.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit