Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mikä teissä on rumaa?

Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.02.2009 15:50

Lainaus: poison

Kiitos, itsetunto nousi heti

Ole hyvä vaan.

Lainaus: SnowWhite-

Kunnon mies on minua ainakin 20cm pidempi.

Minä tyydyn viiteentoista, sillä >195cm miehiä alkaa olla aika harvassa. Sitäpaitsi, oma rakkaani ei täyttäisi sitä vaatimusta, joten...

Lainaus: Severana

En muutenkaan voisi seurustella sellaisen miehen kanssa, joka yrittää muutta ulkonäköäni jotenkin.

Enpä minäkään. Onnekseni minun ukkoani ei kiinnosta sitten pätkääkään vaikka käyttäisin 20cm korkoja. Se on täysin oma mieltymykseni joka tässä puhuu. Vaikka toki on joskus hauskaa säväyttää todella korkeilla koroilla.
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.02.2009 16:44
mun mielestä ei pitäis olla mitään hirveitä kokoeroja, eihän sitä toista yletä pussaamaan jos se on kauheen pitkä D:
offia pukkaa
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.02.2009 17:43
Hi, miksiköhän aina tulee mieleen näistä miehen ja naisen pituusjutuissa se Punk'd missä se ukko sanoi haluavansa pitkän naisen, niin pitkän että voi kiivetä häntä pitkin ylös ylettyäkseen suutelemaan jne..... No joo.

Mieluiten niin että mies on pidempi kuin itse olen, mutta eipä sillä sinänsä loppujen lopuksi niin väliä ole. Olen 169 cm pitkä ja mieheni 178 cm eli kun miulla on noi korkkarit (about 12 cm korot) niin kyllähän hujahdan miehestäni ohi parin sentin verran.

Vaikken olekaan järjettömän pitkä niin haluaisin olla kyllä lyhyempi, lähinnä sen takia että voisin ratsastaa vieläkin pikkuponeilla kunnolla. Ja sitten on muitakin syitä...
Kirjoittanut: helmeri (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.02.2009 18:53
joskus olen aika hysteerinen .. puhun aika usein liikaa
ulkonäössäni vihaan hyvin monia asioita, sormiani jotka muistuttavat nakkeja,
kasvojani jotka ovat aika lapsen pyöreät, vartaloani joka onkuin tiimalasi xD,
lyhyyttäni, jne
Kirjoittanut: Yocandra (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.02.2009 20:23
Vihaan hiuksiani. Onhan ne siis ihan kivan pitkät, joo, mutta muuten.
Miun leuka ja kyynärpäät on kuulemma terävät, nii ei oikein uskalla mennä tökkimään niillä toisia.
Kirjoittanut: Mortti (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Mortti
  • Lähetetty: 23.02.2009 15:28
Tänään on tämmöne kiva päivä että tällä hetkellä on rumaa lähinnä kaikki. Totesin jälleen kerran vihaavani syvästi tätä kikkarakakkaratukkaa ._. jollain elegantilla naisellisella naisella kiharat ovat toki sievät, mutta minun tyyliini/hiusmalliini ne näyttävät käsittämättömän urpolta.

Suoristuspermiskään ei pelasta kun tukka on muutenkin huonossa kunnossa ja ties kuinka monta kertaa värjätty.. pöh.

Kaljuksi siis.

Niin ja lisäksi inhottaa nämä pullaposket, ei edes kävellä kehtaa kun naama hyllyy kuin mikäkin

Kropasta leuan alapuolella en tässä mielentilassa edes aloita.

edit: no voi angst mitä avautumista taas, anteeksi
Kirjoittanut: Wednesday (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.03.2009 12:30
Minulla on iho-ongelma, kamala nenä, ja pattipolvet.
..hemaisevaa..
Sisäistä rumuutta.. hm, olen pitkävihainen ja kaunainen. Vaadin ihmisiltä selkärankaa seistä sanojensa takana ja puhua asioista kiertelemättä.
Kirjoittanut: Bloody Count (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.03.2009 13:21
Kaikki. Erityisesti vihaan heikkoa (olematonta) leukaani. Kunpa saisin samanlaisen leuan kuin Ridge Forresterilla tai Fabiolla, tai edes rehevän parrankasvun että voisi peittää tuon häiritsevän puutteen.
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 02.03.2009 19:22
Nyt offaan jälleen, mutta en voi sille mitään, että aina kun luen tämän topikin otsikon, päässäni alkaa soida "pää, olkapäät, polvet, varpaat..."
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 02.03.2009 20:03

Lainaus: Lacy gloom

pää, olkapäät, polvet, varpaat

Sulta jäi peppu välistä
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit