Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mikä teissä on rumaa?

Kirjoittanut: Bianco (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Bianco
  • Lähetetty: 02.03.2009 22:39
Olen yrittänyt opetella eroon ulkonäköangsteista. Valokuvistani en pidä vieläkään, mutta peiliin kärsii jo katsoa.

Lähinnä en pidä kasvoistani. Leuka on epäsymmetrinen, silmät pienet, korvat höröt ja suu ei muodosta niitä ilmeitä joita siltä kaipaisin. Esimerkiksi hymyillessä ikenet loistavat naapurikaupunkiin... Kovin feminiininen en myöskään ilmeisesti piirteiltäni ole: kun tukka oli lyhyt, ohikulkijat pitivät poikana. Ai niin, ja kulmakarvat ovat kiharat! Näiden kanssa ei pelkillä pinseteillä pärjää, on pakko olla myös harja ja geeliä.

Vartaloni kanssa tulen toimeen, vaikka tissit voisivatkin olla vähän isommat ja ahteri kiinteämpi. Myös hiusteni kanssa olen oppinut elämään, vaikka puolikiharuus ja täyskarkeus ottavatkin usein raskaasti hermoon. Ne eivät myöskään ole enää läheskään niin paksut kuin joskus ala-asteikäisenä, jolloin niitä ihastelivat kaikki tädit.

178cm:n pituus ei syö naista enää lainkaan, kun olen löytänyt rinnalleni 195-senttisen miehen.

Edit: Ai niin, sisäisistäkin rumuuksista on puhuttu. Näistä pitäisi varmaan kysyä läheisiltä, mutta varmaan minun suurimmat luonnevikani ovat itsetunnonpuutteen seurauksia: olen yliherkkä itseeni suuntautuville kommenteille, ujo ja taipuvainen marttyyriuteen. Lisäksi suhtautumiseni muihin ihmisiin heilahtelee ikävästi äärilaidasta toiseen: joskus olen yliempaattinen, joskus suorastaan kylmä. Tämän ohella olen tylsä ja laiska.
Kirjoittanut: Mortti (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Mortti
  • Lähetetty: 03.03.2009 08:38
<rant>

Yääh, ei minulla ole koskaan ollut mikään kovin katseltava naama, mutta lopetettuani 1,5 kuukautta sitten itseni myrkyttämisen hormoneilla (vain n. puolen vuoden jälkeen!) iski päälle akne - josta luulin jo päässeeni eroon - ja rasvanaama joka lähentelee jo sitä meininkiä mikä oli 13 - 14-vuotiaana.. no ei nuo näpyt niinkään haittaa kun niiden olemassaoloon on tottunut jo kauan sitten, mutta milläpäs peität kun meikki liukenee kasvoilta n. 2 tunnin jälkeen levittämisestä...

Argh. Ja parhaimmassa tapauksessa tätä rumbaa saa sietää seuraavat pari kuukautta, ellei nuo viattomat pikku pillerit ole onnistuneet sekoittamaan pakkaa kokonaan.

On melkoisen laiha lohtu että enpähän ole ryppyinen sitten 50 vuoden päästä. v*ttujee.

Ei enää ikinä...

</rant>

edit: ohohh, manaussensuurit ovat taas päällä? Ihan hyvä, tuleepahan vähän katteltua sen perään että mitä sammakoita suusta loikkaa.. *köh*

edit2: tänään on niin kiva itsensämollauspäivä että voisinpa luetella muutaman ärsyttävän luonteenpiirteeni.

*hmm* olen kateellinen, pessimistinen, kyyninen, katkera ja vihainen, vaikka teeskentelenkin että kaikki on hyvin ja hymyilen vaikka tekisi mieli itkeä ja huutaa. Tämä ei kyllä ole mikään 24/7 juttu, mutta roolia vedetään vähän liian usein..
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 03.03.2009 09:20

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

Sulta jäi peppu välistä

Aa, tosiaan. Tai ehkä tämä on jokin alitajuntainen juttu, etten pidä peppuani rumana..
Kirjoittanut: SinofSatan (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.06.2009 22:41
polvet ! olen aina vihannut niitä. joskus ala-asteelaisena toivoin kovasti ettei tule samanlaisia polvia kuin äidillä mutta tulihan ne tietysti
Kirjoittanut: Gootihullu (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.08.2009 20:09
- lyhyys
- ruumis
-lihavuus (154cm ja 52kg )
- kasvojen pyöreys
-itsekkyys
- saamattomuus

Vain muutamia esimerkkejä mainitakseni
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 31.08.2009 17:16
Olen oudon epätasainen. Pidän nimittäin alavartalostani. On sirot jalkaterät, kauniit sääret (varsinkin kun olen saanut pohkeet), reidet ovat ihan ok ja niin on takamuskin, ainakin jotenkuten. Pidän myös littanasta vatsastani ja selästäni. Siihen se sitten loppuukin. Tissini ovat liian pienet, olkapääni liian luiset, käsivarteni liian laihat ja kasvoni eivät miellytä minua, eivätkä hiuksetkaan. Kaula ja niska taas ovat ok. Minussa on myös rumaa luonteeni aina silloin tällöin. Jaa.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: FilthyVictorian
  • Lähetetty: 31.08.2009 17:39

Lainaus: Iiriva

kasvoni eivät miellytä minua

Mitähä hittoo sääki muija höpötät? Ei ole mitään vikaa!

Nenäni ja suuni on minusta liian kaukana toisistaan. Ja minulla on...... "hiirenpillu" .(eli siis tämmöinen pieni ns. "vako" leuassa.) Ärsyttävä. Inhoan myöskin kulmakarvojani, toinen menee hyvin ja toisessa sojottaa oudosti joka paikaan karvat.
Kirjoittanut: Lycantrophia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 31.08.2009 19:31
Minä olen kaikin puolin melko ruma.Kävelisin mieluusti julkisilla paikoilla pää paperipussiin piilotettuna tai naamio kasvoillani (tosin naamio viehättäisi minua muutenkin eikä pelkkänä kätkeytymiskeinona ),mutta valitettavasti pokkani ei aivan riitä siihen.Jos edes kasvoni olisivat kauniit voisi muun yrittää peittää vaatteilla,mutta...ei.Yritän toisinaan hokea itselleni,että minulla on kaikki hyvin,kasvoni eivät esimerkiksi ole tulipalon muokkaamat,mutta tämä tavallinen rumuus,epäkauneus on sietämätöntä.Edes ääneni ei ole viehättävä.

Luonteessani rumuus ilmenee esimerkiksi yllämainitusta aiheesta kitisemisenä.Itseinhoisena valituksena ja itsesääliä tihkuvana ruikutuksena.Minä olen hyvä itseinhossa ja -säälissä.Sen täytyy tuottaa minulle jotakin salattua nautintoa,sillä en millään voi hyväksyä itseäni tällaisena kuin olen,vaikka se etten tee asialle mitään onkin tavallaan jonkinlainen hiljainen myönnytys.Olen siis laiskakin.Tai tarkemmin sanottuna saamaton.En jaksa ponnistella muuttaakseni asioita.En,vaikka usein tietäisinkin muutoksen olevan hyvästä.Olen esimerkiksi liian negatiivinen ajattelija.Ja kamala jahkailija.Olen todella huono tekemään päätöksiä.Se itsessään ei ehkä niinkään ole rumaa,mutta tuskastuttavaa kaikille osapuolille.En taida olla kamalan tasapainoinen persoona.Hieman taipumuksia heittäytyä marttyyriksi.Angstia.Hienoa.
Kirjoittanut: Wucie (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.09.2009 13:10
Rumaa... en varsinaisesti kärsi mitään rumasta itsessäni, paitsi nyt ehkä vinoista polvista. Noh on han minulla sitten finnejä... ja menisivätkin ohi niinkuin muilla mutta kun ei! Äidilläni niitä oli vielä kolmekymppisenäkin. *Yhyhyyy* Mutta onneksi sekään ongelma ei ole paha, ettenkö itä sietäisi. Henkinen puoli onkin sitten aivan eri asia. Muutamia ikävyyksiä mainittakoon: ilkeys, agressiivisuus, ärsyttävyys, jatkuva kehujen tarve, ei minkäänlaista empatiaa... Joillain ihmisillä on täysi työ sietää minua ja jatkuvaa naljailuani.
Kirjoittanut: VariSami (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.09.2009 20:19
Jotenkin en pidä kasvojani tasasuhtaisina muuhun vartaloon - minulla on mielestäni liian vahva leuka tällaiseksi ruikuksi, vaikka välillä naismaisiksi piirteitäni haukkuvatkin. Lisäksi silmäni ovat sellaiset ihme lurpat, ja en pidä niistä yhtään. Nenä on valtava, ja se kuulemma näyttää kaksinkertaisesti murtuneelta. Kärsin myös parista isommasta luomesta naamassani, ja ne ovatkin poistatuslistan ykkösenä.

Minulla ei ole olkapäitä eikä käsilihaksia muutenkaan käytännössä, mutta kyynärtaipeesta eteenpäin käteni ovat silti aika paksut, ja minulla on sitten taas puolestaan ohuet ranteet ja valtavat kämmenet. Se on täysin suhteetonta! Olisivat edes kokonaan ohuet tai kokonaan paksut.
Muuhun vartaloon suhteessa reiteni ovat suhteettoman paksut, ja polvenikin ovat jotenkin... länkisäärimäiset? Joka tapauksessa ne ovat äärettömän rumat suorana seistessä, muuten kelpaavat.

Jäiköhän vielä jotain, kuten äärimmäisen ulkoneva selkäranka...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit