Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kuinka sinusta tuli gootti?

Kirjoittanut: Nina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.04.2007 21:34
Sisko oli jonkinasteinen punkkari ja reilusti mua vanhempi. sitä tuli faniteltua ja sen kautta opin kuuntelemaan punkkia joskus alle kouluikäisenä. Ekalla luokalla ihastuin naapurin punkkaripoikaan ja olin muutenkin aika ernu lapsi jonka lempiväri oli musta ja limenvihreä. Penskana tavoitteena oli pysytellä erossa niin kutsutuista normaaleista kersoista, kun ne alkoi hylkiä mua koska olin hieman erilainen.
Viidennellä luokalla alkoi dödis ja dimmuburger vaihe josta pääsin eroon aika nopeasti. Siinä oli teiniangsti.
Olin ylä-asteella suomen snobilandiassa (aka grankulla) jossa koin päivittäistä naljailua mutta se ei haitannut koska olin aika sinut itseni kanssa. Yksikin poika heitteli mua tyhjillä pulloilla, kunnes nappasin sitä niskasta kiinni, tungin sen pullon sen lököhousuihin sanoin että anti olla viimeinen kerta tai en vastaa mihin se pullo voi joutua.
Taidelukiossa on kiva olla kun voi olla kaltaistensa ernujen keskellä eikä kukaan dissaa
Kirjoittanut: han_ne (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 06.05.2007 00:19
Itselle se iski kuin salama kirkkaalta taivaalta. Olisiko ollut joskus nelisen vuotta sitten, muistaakseni niihin aikoihin tuli raskaampi musiikki kuvioihin. Musiikista se lähti ja sitten musiikki vei pidemmälle ja sitten tulivat aatteet ja vaatteet. Se ei tullu mitenkään pikkuhiljaa vaan se tuli kertaheitolla kaikki kyllä siinä oli vanhemmilla pohdittavaa että mikähän sille nyt tuli yhtäkkiä. Kyllä ne sitten tajus että ei se ookkaan mikään ohimeneväjuttu kun pari vuotta oli jo kulunut
Kirjoittanut: Libertina (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.05.2007 00:41
Kauaakaan en ole goottityylinen ollut, suunnilleen vuoden vasta. Tätä edelsi hevarikausi. Kun Morticiasta sitten muutaman vaatteen olin ostanut, niin tajusin pitäväni enemmän naisellisemmasta synkästä pukeutumisesta, ja tyyli vaihtui goottilinjalle.

12-, 13- ja 14-vuotiaana pukeuduin kyllä lähestulkoon vain mustaan, muttei minua voinut vaatteiden perusteella hevariksi kyllä sanoa. Musta kausi alkoi, kuten usealla muullakin, musiikista. Ja synkäksi käyneestä ajatusmaailmastani.
Kirjoittanut: Nina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.05.2007 19:30
Niin joo ja ensimmäinen gootti jonka näin oli siskon lukiokaveri jota fanitin ihan kybällä kun se oli niin kaunis ja aina tyylikkäästi pukeutunut :P
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.05.2007 14:12

Lainaus: Nina

Niin joo ja ensimmäinen gootti jonka näin oli siskon lukiokaveri jota fanitin ihan kybällä kun se oli niin kaunis ja aina tyylikkäästi pukeutunut

Mie "fanitan" kauniita goottinaisia vieläkin... ja ärsyttävästi sitten sitä itselleen tulee alemuuden tunne... ellei itse ole pynttäytynyt kans, silloinkin saattaa tulla.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 07.05.2007 21:22

Lainaus: M Chaosbreather

ja ärsyttävästi sitten sitä itselleen tulee alemuuden tunne... ellei itse ole pynttäytynyt kans, silloinkin saattaa tulla.

Niinpä... o.ò ainoa kerta, kun minulla oli oikeasti upea olo ulkona, oli Skotlannissa, koska siellä ei ollut kehen verrata.

Suomessa on aina ihan mitättömän ja ruman näköinen.
Kirjoittanut: Lovekiva (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 13.05.2007 19:07
Minä en "vielä" ole kovinkaan gootti, mutta olen kovaa vauhtia menossa siihen suuntaan. Olen aina ihaillut gootteja, mutta vähän aikaa sitten olen tajunnut, että voisin itsekin olla sellainen. Varsinaisen ahaa -elämyksen sai aikaan musiikki, eikä edes varsinainen goottimusiikki vaan "Gothic metal". (olen varma että tämä saa monet tosigootit kiehumaan, mutta ilmoitimpa silti)
Pukeutumisen suhteen olen ollut varovainen, en ole varma miten vanhempani ja muut suhtautuisivat jos laittaisin korsetin ja korkosaappaat päälle. Eikä se muutenkaan olisi minulle sopivaa, kun olen niin nuorikin vielä. Kaveriporukassa on ainakin jo tullut oudoksuntaa, kun julistanut pitäväni goottityylistä, mutta kyllä ne siihen aikanaan tottuvat. "Sisäisen minäni" esille tuomiseen on vaikuttanut eräs kaverini, sillä ainakin hän hyväksyisi minut goottina.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 13.05.2007 19:17

Lainaus: Iiriva

Suomessa on aina ihan mitättömän ja ruman näköinen.

Etkä oo, kun kaunis ja tyylikäs
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 31.05.2007 14:25

Lainaus: Lovekiva

Minä en "vielä" ole kovinkaan gootti, mutta olen kovaa vauhtia menossa siihen suuntaan. Olen aina ihaillut gootteja, mutta vähän aikaa sitten olen tajunnut, että voisin itsekin olla sellainen. Varsinaisen ahaa -elämyksen sai aikaan musiikki, eikä edes varsinainen goottimusiikki vaan "Gothic metal". (olen varma että tämä saa monet tosigootit kiehumaan, mutta ilmoitimpa silti)
Pukeutumisen suhteen olen ollut varovainen, en ole varma miten vanhempani ja muut suhtautuisivat

vähän samantapasesti on mulla menny. aina oon tykänny kaikesta synkästä ja ku tulin yläasteelle ni on tullu enemmän tota musaa kuunneltua ja nyt pikkuhiljaa rupeen jotain vaatteentapasia hankkiin. ja tosiaan minäkään en oikein tiedä miten kaveriporukat ja vanhemmat suhtautuu mutta katotaan.
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 31.05.2007 14:46
Minua varmaan nauretaan tai hävetään täällä pihalle mutta noh.

Ja mie se olenkin mitättömän näköinen jos Iiriva on itsestään sitä mieltä, joten piilossa pysyn. Anonyymina ja piilossa nickin takana. En viitsi vielä laittaa kuvia tuonne lihatiskille (= irc-galleria) sitten jos sattuu vahingossa hyvä kuva tulemaan.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit