Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kuinka sinusta tuli gootti?

Kirjoittanut: Gothia-chan (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.12.2008 18:09
Ala-asteella pukeuduin värikkäisiin ja normaaleihin vaatteisiin, mutta kesällä ostin ensimmäisen goottimekkoni ja siitä se lähti.Kyllä, minäkin olin ala-asteella koulukiusattu.Yläasteella päätin sitten alkaa pukeutumaan goottimaisesti ja vieläkin ne jotkut urpot valittaa ja kai jotkut pitää wannebe-goottina, mutta en mä niistä taviksista välitä
Kirjoittanut: menthal (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: menthal
  • Lähetetty: 27.12.2008 22:06
Mielestäni gootiksi ei tulla vaan se pitää tuntea sisimmässään omaksi jutuksi. Itse olen tälläinen "oman tien kulkija" ollut pienestä pitäen ..Depeche Mode lähinnä silloisena aikana tutustuttanut minut tähän tyyliin. Yleensä en lokeroi mtn mihinkään enkä sitä myöskään tee itseni kohdalla.. Jokainen on oma persoonansa
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 29.12.2008 14:14

Lainaus: Gothia-chan

Taisi olla pienoinen järkytys kamuille, kun niin herttainen tyttönen oli muuttunut kesän aikana gootiksi

Miksei goottikin voisi olla herttainen tyttönen?
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 31.12.2008 17:28
^Iik! Ei kai nyt...
Koska me ollaan syntisiä vampyyri h*oria!!! grrrr >XF
Eh, huono. Mutta oikeesti, mielestäni etenkin lolit ovat juuri niitä herttaisten tyttöjen ilmentymiä.
Kirjoittanut: UndyingDreams (Mister Halloween 2008)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.01.2009 01:33
Goottitytöt on liian itsevarmoja ja elitistisiä voidakseen olla herttaisia
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 03.01.2009 02:14

Lainaus: UndyingDreams

Goottitytöt on liian itsevarmoja ja elitistisiä voidakseen olla herttaisia

höh. ai miksei muka voi olla itsevarma ja elitistinen kuitenkin samalla herttainen
Kirjoittanut: RegeNia (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 03.01.2009 13:22
en mä ainakaan pidä itseäni kovin pirullisena nuorena, joten kai meki voidaan ihan herttaisia olla

Hmm...taisi olla siitä, kun teeveestä tuli k-70 ja nehän kävi siinä morticiassa, ja äiti sitten äkkäs että tuonne on päästävä vaikka onkin keski-ikäinen, sihteeri tyylin nimeen vannova...itse vähän epäilin, oli suhteellisen pelottavan näköinen mesta mutta lähdin sitten mukaan ja tajusin että ne vaatteet on aivan ihania. Se muutti myös yleisen käsitykseni gooteista, tosi mukava kassaneiti! Siitä se sitten lähti.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 03.01.2009 23:53
RegeNia

...Eikö se tullut vasta joskus jouluaattona? O_o Vai oliko se joku uusinta?
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.01.2009 23:58

Lainaus: darkAngel

höh. ai miksei muka voi olla itsevarma ja elitistinen kuitenkin samalla herttainen

Kyllä voi. Tai ainakin minä kuulemma olen niitä kaikkia. En kyllä myönnä olevani yhtään herttainen, mutta niin minusta on väitetty.
Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.01.2009 04:31
Syntymägootti alkoi tekemään kukkaa tavallisen tylsään varteensa vasta joskus vuonna 2005 ja puhkesi täyteen loistoonsa 2007. Sen sijaan sisäinen gootti heräsi vuosia aiemmin, sitä enne goottius vain kyti tualla sisälläni. Pääsyy siis on ollut puhdas kiinnostus tiettyihin asioihin jo lapsena ennenkuin niistä tiesi paljoakaan. Samanmoisia kavereita ei ollut ennen yläastetta, eikä me sillonkaan vielä oltu yhtään goth tai mitään muutakaan sellaista. Vasta lukiossa ja sen jälkee asiat alko muuttu. Ulkoisestikin. Musiikki tuli kuvaan 2004 ensin industrialin ja metallin myötä kiitos erään musatv-kanavan ja siitä sit alko selkeä isompi harppaus . Paree myähää ko ei koskaa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit