Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Goottisisustus

Kirjoittanut: Emily (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.07.2008 14:23

Lainaus: vampyr

Seinät maalaisin violeteiksi jos saisin joskus aikaiseksi.

Minäkin. Hakkaisi mennen tullen nuo valkoiset, nypyläiset "mummotapetit". Sitten vielä kun saisi ison parivuoteen, muhkean päiväpeitteen ja mukavat tyynyt, niin olisi uni yhtä karkkia.
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.07.2008 19:22
Maalasin ja tapetoin huoneeni tossa joitakin kk sitten. Yksi seinä on maalattu kokonaan violetiksi (kuviomaalauksella) loput seinät ovat sitten maalauksen tyylisellä tapetilla tapetoitu (vaaleanviolettia). Mustat verhot ja verhotangot , musta sohva, musta kalterisänky... violetti matto,s ohvassa violetit koristetyynyt, musta pikkupöytä... värimaailma on aika violettimusta tosin työpöytä on valkoinen.
Kirjoittanut: VampireSoul (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.07.2008 00:20
Nuo tuolla on pari vanhaa ja uudempaa kuvaa olkkarista, tosin pikkasen noista "uusistaki" muuttunu.. kukin päättäköön mitä tyyliä on xD sattuu vaan olemaan omaan silmään jees

http://irc-galleria.net/archive.php?nick=VampireSo ul&album_id=2017818

mustat verhot ei kauheesti kuvissa näy :/
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.07.2008 14:28
Mä haluaisin sinisen kämpän, jossa ois paljon tummaa sinistä violetein koristein.
Kirjoittanut: Diafonia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.07.2008 23:26
Mulla on valitettavasti valkeat seinät, ehkä ihan hyvä, kun huone on niin jumalaisen pieni.. Yhdellä seinällä on iso kokovartalopeili, jossa on paksut mustat, kultareunaiset kehykset. Tämän vastakkaisella seinällä on punamusta taulu, jossa on kai verilammikko, johon juuri tippuu pisara..(?) Kehykset verenpun. Ikkunan vastapäätä on ystäväni tekemä taulu, jossa alaston nainen katsoo käärmeen pitelemään tyhjään peiliin.. Tummat sävyt siinäkin. Ja ainiin, vielä yksi taulu, jossa tumma korpimaisema. Jtn muutakin tunnelmoivaa kuvasälää ympäri huonetta..
Verhot on karmiininpunaiset, tai auringon kuultaessa niiden läpi, ne muuttuvat verenpunaisiksi. Ja yksi musta samettiverho.
Sängyssä on mustat ja verenpunaiset lakanat mustalla pväpeitolla/tyynyillä.
Lattialla pyöreä musta matto ja tumman lipaston päällä muratteja, ikivanha marmorijalkainen lamppu punaisella varjostimella, sekä pun. kynttilöitä mustilla, "koukeroisilla" kynttilänjaloilla. (ÄÄH mä en tunnista yhdys sanoja!!)
Jajajajaja.. Musta vanha puutuoli. Aika perus siis, ei vält mikään kovin gootti. Synkkä, mutta valaistus punertavan salamyhkäinen. Vähän eroottinen. Siis ihan mun näköinen huone. Haha.
Anteeksi tekstin taso. En ole juuri selkeimmilläni
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.07.2008 19:34
Aaahh, ihanaa sisutusta. Mä haluan sitten joskus punaista ja mustaa omaan kotikolooni. Kattokruunun, pari katanaa, ison punaisen sohvan, tummat lattiat....Lääh.

Uudessa kodissa tilaa meikäläisellä on tasan huoneen verran, soluun kun muutan. Onneksi jaan kämpän hyvän kaverin kanssa, joten aika rento meininki tulee olemaan.

Omaan kammiooni tulee just mustaa ja punaista. Punainen sängynpeite, todennäköisesti mustat verhot.... Musta valkoinen matto. Seinille omia tummia töherröksiä sinitarra klönteillä kiinni, kun ei saa tehä reikiä seiniin. Ja tietty oma rakas käärmeeni terransa kera valloittaa yhden nurkan.
Kerron lisää sitten kun on muutto hoidettu.
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: neo_shaman
  • Lähetetty: 22.07.2008 21:07

Lainaus: Jezebel

Kattokruunun, pari katanaa,

Itse haaveilen tällä hetkellä monivärisestä kirkkaasta "kattokruunusta",
(klik ) mutta se on harmikseni liian iso huoneeseeni. Katto liian matallalla niin korkeaan lamppuun ja pienessä huoneessa se näyttäisi aivan tyhmältä :C
Sitten joskus *o*
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.07.2008 21:58
No mulla on seinät tapetoitu tummiksi, violetin/vihreän/ruskean ja sinisen häivähtelevällä kuviotapetilla se on vaikea selittää, ja kuulostaa tyhmältä jos yrittää :'D Mutta sitten on 120cm leveä sänky jos on mustat satiini lakanat, verhot on mustat, verhotangot on hopeiset joissa on ikään kuin keihäänpää molemmis päis
Sit on sellanen pieni laatikosto, matala. Tummaa puuta.
Ja kynttilän jalkoja on pari ja muita koriste-esineitä
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Morningstar_
  • Lähetetty: 23.07.2008 12:42
mun huone on... tylsä.
ja vielä tilanteen pakosta jaettu veljeni kanssa (oksennus)
eli
-huoneen jakaa kaks kirjahyllyä
-valkoset seinät joissa on kaiken maailman bändijulistetta,seinälippua, häiriintyneitä piirustuksia ynnä muuta pashaa...
- oman puolen kirjalhyllyllä on aika paljon tietokirjoja, fantasiaa, kauhua ja mun cd levyt
-pieni sänky jossa on musta päiväpeitto (ja kirkkaanvihreet lakanat usein XD)
-työpöytä joka on sekasin

eli tällanen. mut noin puolentoista vuoden päästä saan oman huoneen ja sen sisustan hienoksi.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.07.2008 13:29
En ole tänne avautunutkaan kai. Eli mun huoneessa on kolme kirkkaan punaista seinää ja yksi musta. Sänky on 120cm leveä ja siinä on tällä hetkellä siniset lakanat, mustatkin löytyy :D Mustat verhot ja yhdellä punaisella seinällä musta hylly jonka päällä katana-tanto-wakizashi setti ja mustalla seinällä kaksi punaista hyllyä joissa toisessa vampyyri pääkallo ja aamutähti, toisella on wakizashi ja TSH:sta Frodon miekka eli Piikki :P Sitten löytyy pyöreä aika iso peili yhdeltä seinältä ja sen yläpuolella on Aragonin miekka.
Chemical Wedding juliste yhdeltä ja Victoria Francesin kalenterikin löytyy.
Parit hyllyt ja laatikostot ja pöytä jossa kaksi tietokonetta :D

Eli täältä löytyy kaikennäköstä :D Ja itse ainakin tykkään tästä huoneesta ^^
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit