Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Goottisisustus

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.11.2006 19:12
Tää on ehkä hassu aihe, mut olis kiva tietää että onko teillä jotenkin goottius otettu huomioon kämpän sisustuksessa? Onko synkeäksi tehty "luola" vai jotain muuta. Oma kämppäni on aika tavallinen, mutta oon kyllä pikkuhiljaa hankkimassa kaikkea pientä synkkyysvivahdetta.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 01.11.2006 20:12
onhan mun soluhuoneessa jotain tehty! ikkunoissa on raskaat, viininpunaset puuvillasamettiverhot, sänky on valtava, musta takorautasänky. Seinillä on paljon lippuja, julisteita ja omia maalauksia, koska en saa maalata seiniä. Jos saisin, niistä tulisi punaiset. Huoneeni päävärit ovat punainen ja musta ja kyllä se paljon näkyy, vaikka seinien vaaleus häiritseekin. Omasta mielestäni valkoiset seinät ovat niin tylsät, että oman talon saadessani vaalein värisävy joka seinistä löytyy, on vaaleanharmaa. sen voisi pistää tyyliin olohuoneen kaltaiseen edustustilaan, mutta sitten makuuhuoneisiin yms. tuli punaista, violettia, sinistä etc. master bedroom voisi olla vaikka sellainen, että ikkunaseinä olisi musta ja muut punaisia. Sitten se olisi rauhoittavat hämärän oloinen aina. Tummat seinät tekisivät omasta mielestäni taloni kodikkaan ja lämpimän, valkoiset seinät tuovat kylmyyttä ja ovat tylsiä. näin tänään.

ps. ei unohdeta huoneeni takorautaisia kynttilänjalkoja ja n. 20 punaista ja mustaa kynttilää.

huom! loistava koriste-esine, jos ette ole ennen tehneet: tyhjä viinipullo, pistäkää kaulaan punainen kruunukynttilä. polttakaa sitä ja tehkää veitsellä viiltoja steariinin reunaan, jolloin sula valuu kynttilää pitkin ja lopulta pitkin pullon kaulaa. näin kynttilä pysyy paikallaan ja näyttää vieläpä upealta! ja käyttäkää mieluummin läpivärjättyjä kynttilöitä, jos ne on vain pintavärjättyjä, sula steariini on valkoista vaikka pinta olisikin esim. musta.

näin

minulla on selvästi tänään joku sellainen päivä, että kirjoitan epäselvästi O.o
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.11.2006 20:19
No sullahan on ihan kiva kämppä. Pitääkin kokeilla sitä kynttiläjuttua.
Kirjoittanut: SaMArA (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.11.2006 20:42
Minun huoneeni on oranssi

Oksentakaa vain. Niin minäkin...

Muuten huoneeni on täynnä esim. kynttilöitä, kristalleja, unisieppareita, suitsukkeita ja kuivattuja ruusun terälehtiä.

Faijan luona huoneeni on sininen ja vihreä. Yksi seinä on tapetoitu pimeässä kiiltävällä tapetilla
Saman kaltaista koristelua sieläkin. Ja julisteita totta kai.

Kovin ei siis ole kumpainenkaan huoneeni sisustettu järin goottimaisesti...
Kirjoittanut: MenZurA (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 01.11.2006 23:07
olis tossa jossai kohtaa tarkotus hankkia kämppääkaverin kanssa ja yritystäolis toi hautaarkku sängyks modata ;P tämänhetkinen huoneeni on lähinnä hilpeän harmaa ja sotkuinen kaatopaikka mielestäni
Kirjoittanut: Tristessa (Aktiivi)
  • Lähetetty: 02.11.2006 13:45
Kankaita ja kettinkiä, niillä saa edullisesti asuntoon ilmettä.
Kirjoittanut: SaMArA (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.11.2006 14:42
Lainaus: MenZurA hautaarkku sängyks

Itsekin olen tuota pohdiskellut...
Tässä hilpeä ajatus: pariarkku
Kirjoittanut: Shaft (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 02.11.2006 14:47
Itselläni ei asunnossa näy gootti kalusteita. Asunto on miltei kokonaan musta/valkoinen, enimmäkseen valkoinen. yksityiskohdissa käytetty paronin punaista tai sitten harmaata. Ekaa kertaa sisustin, maalasin ja remontoin asunnon lattiasta kattoon kun sain ensimmäisen oman.

Mulle on tärkeempää että paikat näyttävät siistiltä ja on helppo siivota. ainakin keittiö jota tulee käytettyä aika hitosti.
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 02.11.2006 15:59
Huoneeni seinät ovat vihreät, vaaleanvihreät hyyvin haaleat, joten eivät mitkään silmään pistävät, siedettävää sinäänsä.
Verhot ovat yhdistelty normaalista vähän paksummasta mustasta ja läpinäkyvästä tummanlilasta, kokeilkaa yhteen ihan kaunis yhdistelmä.
Kokolaittiamatto, vihaan! sänky on valkoinen metallinen, huoh, valkoinen, mustat olivat loppu, phjerkuleen ikea!
Sellaisia koristeellisia esim. kynttilänjalkoja tms. keräilen tavallaan, tuovat ihan kivaa tummuutta huoneeseen.
Paljon kukkia! hehe, olen hullu mutta kukat on kivoja, alussa meni vähän tapattavaksi touhuksi, mutta kyllä se siitä.
En käsitä mikä ihme niissä on, tai no happi paranee...
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 02.11.2006 16:48
Lainaus: SaMArA Itsekin olen tuota pohdiskellut...
Tässä hilpeä ajatus: pariarkku

tuosta joskuin puhuin herrani kanssa, mutta taisimme silloin todeta, että edes pariarrkusängyssä ei pääsisi tarpeeksi lähelle toista, siihen ihan kainaloon. joten nyt mietin, että voisinkin teettää hänellä arkkusohvan (puusepänalku kun on )
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit