Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Goottityyli: Goottisisustus

• Vastaa
Mun huoneessa on iso liilaksi maalattu pyöreä seinä. Seinää koristaa tumman punainen koristeellinen lamppu. Huoneen päävärit ovat tum. punainen, lila ja musta. Mutsilta saatuja antiikksi esineitä kuten pöytiä, lamppuja sun muuta on paljon. Niin ja tietenkin kynttilöitä pitää olla! Lohikäärmeitä on myös esim. tauluissa, jotka olen tietenkin itse tehnyt. Yksi sisustus elementti on seinillä kehyksissä olevat gootti tyylisten vaatteiden kuvat jotka olen joskus tulostanut netistä. Verhoissa on yksi musta sametti verho, lila läpikuultava verho ja punainen läpikuultava verho. Haluaisin sellaisen mustan vaatepuun johon saisi laitettua (vaatefriikki kun olen) kauneimmat vaatteeni. Kengät ovat tietenkin esillä pyöreän seinän edessä ja kenkien vieressä on kori jossa on kaikki tarpeellinen kuten niittivyöt, kaulapannat, pitsihansikkaat, päivänvarjot ja sen sellaiset. Huoneeni on varmaan yli 50 vuotta vanha (tosin remontoitu n. pari vuotta sitten) ja siellä on joskus ollut tulipalokin. Silloin kun huonetta purettiin oli kivat tummat nokiset jäljet seinissä. Tätä kirjoittaessa tulikin mieleen, että pitäisi varmaan mennä siivoamaan...

What's this red thing? Looks like blood. Is it mine, they hit so hard...

• Vastaa
Lainaus: Ninni Huomaa et mulla on kirjoittaminen sekä ammattina, opiskeluna ja harrastuksena, kun sitä tekstiä näköjään piisaa!

Sulla on kyllä harvinaisen hyvä kynä. Ammattilainen. Mä oon kanssa vähän sellainen että juttua piisaa, sekä livenä että netissä.

pimeys=hulluus

• Vastaa
Itselläni on tälläinen viritelmä tämä.. Huonekalut maalattu mustiksi ja samettiverhot, kynttilää, omia väkerryksiä ja ystävättären taiteiluja <3 Ei tähän nyt jaksa huonettaan eritellä, mutta sanottakoon että ehkä täältä huomaa millainen ihminen huoneessa asuu..

l0lm0 0_o

• Vastaa
Lainaus: Ninni Onko joku jaksanu lukee ton mun sisustusselostuksen ihan kokonaan läpi?! Huh että hirvitti kun äsken aloin kattoon sitä ja se jatku ja jatku ja jatku eikä loppua näkynyt! Huomaa et mulla on kirjoittaminen sekä ammattina, opiskeluna ja harrastuksena, kun sitä tekstiä näköjään piisaa!

Luettu ja mietitty oikein ajatuksen kanssa... x)

Omasta huoneesta sen verran, että on ruskean värisävyjä, vaaleasta tummempaan, seinät laitosmaisen valkoiset, parkettia tuo lattia, sänky kummallinen Ikea-räpellys, etc... (kiitti vaan vanhemmat!) Eikä yhtään onneks ota päähän... >.<

Parasta sentään on se, kun yhdestä kaapistä(lasikaapista) löytyy miekkoja läjäpäin (suurinosa itämaisia ja jaappanilaisia), muutamat jalkajouset, nunchat, dvd't ja suurinosa koruista. (: Plussana tietenkin seinällä oleva miekka sekä tappara, miekka fantasy-tyylinen, tappara viikinki-tyylinen(Thors Axe,tjsp).

Että aikamoinen painajainen tää loukko on... :'( Olis tosin tarkotus vähän muokkailla sisustusta tummempaan, kunhan palkka tulee, ja pääsee ostamaan kankaita. (:

Are you ready to fall eyes shut, dead, dead as a stone to the hands of archangels

• Vastaa
Pudotus mainitsi unisiepparin, onko monilla unisieppareita/unensieppareita (en nyt muista mikä virallinen nimi on) itselläni on musta unisieppari, jossa on helmikoristeinen pentagrammi keskellä heh vähän outo sinäänsä, olen hankkinut sen Kuuomenasta. Sen toimivuudesta en ole niinkään varma, phyh, ja painajaiset on välillä mielenkiintoisia.

"Meitä tallustaa tällä planeetalla kuusi miljardia, kuusi miljardia pienempää maailmaa yhden isomman pinnalla. Jokainen oikea eepos, täynnä tragediaa, ja voittoa, hyvää ja pahaa."

• Muokkasi: Chrystalis
  • Vastaa
'Alkuperäinen' nimi taitaapi olla dreamcatcher...

Are you ready to fall eyes shut, dead, dead as a stone to the hands of archangels

• Vastaa
Lainaus: Devilsbride Sen toimivuudesta en ole niinkään varma,

Minun unisiepparini ei ainakaan toiminut, kun sen ensimmäistä kertaa otin käyttöön...
Näin ensimmäisen painajaisen pitkiin pitkiin aikoihin.
Mutta hienoja kapistuksia ovat
Lainaus: Devilsbride itselläni on musta unisieppari, jossa on helmikoristeinen pentagrammi keskellä

Kuulostaa tosi makeelta

Darkness there and nothing more

• Vastaa
Mun huoneessa ei ole mitään kivaa. Se maalattiin monta vuotta sitten vaaleansiniseksi (hyi!) ja en luultavasti vielä pitkään aikaan saa uusia sisustustani. Haluaisin tumman viininpunaiset seinät! Tai oikein tummanvioletit

-If you be the one to cut me I will bleed forever-

• Vastaa
Lainaus: SaMArA Minun unisiepparini ei ainakaan toiminut, kun sen ensimmäistä kertaa otin käyttöön...
Näin ensimmäisen painajaisen pitkiin pitkiin aikoihin

Jos sä olit vahingossa ostanu "nightmare maker"in. HE HE

pimeys=hulluus

• Vastaa
Lainaus: poison Jos sä olit vahingossa ostanu "nightmare maker"in. HE HE

Yup. Taisi käydä pikku sekaannus

Darkness there and nothing more

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.