Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Goottityyli: Goottisisustus

• Vastaa
Mulla on 6 dreamcatcheria. Ne toimii silleen, et jos joku antaa sulle sellasen lahjaks, ja ripustat sen makkaris oven yläpuolelle, niin painajaiset ei pääse huoneeseen. Sängyn ylle ei kannata ripustaa, eikä myöskään itse ostaa. Kokemusta on.

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Vastaa
jonkun pitäisi sitten ostaa minulle sellainen, kun näen niin usein painajaisia. Ehkä raapustan sen joululahjatoive-listaan

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa
Lainaus: Iiriva jonkun pitäisi sitten ostaa minulle sellainen

Jone hei, ymmärrät kai pikku vinkin.....

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Vastaa
Kyllä vain! >
Minulla on mustat satiiniverhot, iso, karvainen tekohämähäkki television päällä, pääkallo lasinalusia, haamukynttilänjalka, verta vuotavia kynttilöitä, tekohämähäkinseittiä ja lisäksi jtn itsetehtyä krääsää sitten on vielä 6 seinälippua, 2 Pinhead julistetta

"Oh, no tears please. It's a waste of good suffering."

• Vastaa
Lainaus: Zombina Minulla on mustat satiiniverhot, iso, karvainen tekohämähäkki television päällä, pääkallo lasinalusia, haamukynttilänjalka, verta vuotavia kynttilöitä, tekohämähäkinseittiä ja lisäksi jtn itsetehtyä krääsää sitten on vielä 6 seinälippua, 2 Pinhead julistetta

Sulla on tosi makee kämppä, varsinkin se hämähäkki lämmitti mun mieltä. Mäkin olen yrittäny pikkuhiljaa hankkiin kaikkea pientä, mutta aika tavis kämppä vielä.

pimeys=hulluus

• Vastaa
Lainaus: poison
Sulla on tosi makee kämppä, varsinkin se hämähäkki lämmitti mun mieltä. Mäkin olen yrittäny pikkuhiljaa hankkiin kaikkea pientä, mutta aika tavis kämppä vielä.

Itse tekemälläkin onnistuu... kai

• Vastaa
Muuten omistaako kukaan pylvässänkyä, kauniita nimittäin, harvempaan sellaisia vain löytyy. Ikeasta kerran löysin tumman mahongin värisen paripylvässängyn, hieman japanilaistyylinen. Harmittavan kalliita vain! Pylvässänkyihinhän saa helposti verhot, itse olen ripustanut verhot ihan katosta roikkuen. Heh, ihan siisti tuli silti, vaikkei siltä kuulostakaan .

"Meitä tallustaa tällä planeetalla kuusi miljardia, kuusi miljardia pienempää maailmaa yhden isomman pinnalla. Jokainen oikea eepos, täynnä tragediaa, ja voittoa, hyvää ja pahaa."

• Vastaa
Lainaus: Devilsbride Muuten omistaako kukaan pylvässänkyä

Sellainen tänne ja heti! Rahat vain eivät tahdo riittää :F

• Muokkasi: Raivonkyynel
  • Vastaa
Sain itse sisustaa entisen huoneeni ja siitä tuli kaikkea muuta kuin perinteisen gootti-tyylinen.

Lyhyesti:
Yksi seinä isoja hennonvaaleanpunaisia ruusuja vanhahtavan värisellä pohjalla ja haaleanvihreitä köynnöksiä. Loput seinät tavallista valkoista, jonka myöhemmin päällystin julisteilla, valokuvilla ja lehtileikkeillä.
Lattiaan laitettiin kivetyksen näköistä muovimattoa (?). Viininpunaiset ohuet verhot ja kaksi vanhanaikaisen näköistä lamppua, jossa toisen varjostimessa oli hieman samantyylinen kuviointi kuin tapetissa. Toinen oli vanhan kullan värinen pöytälamppu.
Sängyn virkaa toimitti viininpunainen kulmasohva, johon laitettiin patja sun muut välineet.

Oli pakko Rakastin ja rakastan tuota huonetta, viihdyin todella siinä. Ihan kuin 1800-luvun englantilainen puutarha...

Sisustus tulee ihan luonnostaan, sen tietää heti että mikä on hyvä minkäkinlaiseen huoneeseen. Yleensäkin sisustan vanhahtavalla tavalla, en juurikaan mustalla tai perinteisesti.
  • Vastaa
minäkin rakastan vanhahtavaa tyyliä, mutta silti talooni tulee paljon tummia sävyjä. Puukalusteet ovat kuitenkin, luultavasti, ennemmin erittäin tummia ruskeita kuin ihan mustia, mustan haluan säästää kankaisiin ja koriste-esineisiin. viininpunaista tulee löytymään paljon.

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (Astrella). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!