Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Goottisisustus

Kirjoittanut: HarmaaKaiku (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.09.2008 22:29
Pienessä kämpässä kun asuu, niin ei ole hirveästi tilaa hankkia mitään ihmeellisiä huonekaluja, ja muutenkin koitan pitää omaisuuteni jotenkin järkevissä mitoissa, eli ei tule kerättyä mitään koriste esineitä hirveästi, kun niissä tulee helposti rasite, jos niitä on liikaa. Jotain kalloja ja muuta sälää kirjahyllyssä silti komeilee, ja seinäliput ovat se ykkösjuttu, joilla sisustan. Victoria Francesin kuvat nyt viimeismpänä uutuutena, ne ovat todella hienoja. Ja viherkasveja löytyy, joskaan ne nyt eivät taida niin goottia olla.

Osaisiko joku sanoa, mistä kannattaisi etsiä tyylikästä kynttelikköä? Kolusin jo nuo listatut goottikauppalinkit, eikä sieltä löytynyt oikein sopivaa. Monessa paikassa saatavilla olevat Alchemy- ja lohikäärme-aiheiset tavarat ovat tavallaan ihan siistejä, mutta silti vähän jotenkin teennäisiä. Mielummin simppelimpi tyylikäs malli. Ehkä rautainen. Olisiko kellään vinkkejä? Ehkä jotain tämän tyylistä: (http://www.adella.fi/tuotteet.html?id=8/180&popup =1) mutta lyhyemmällä jalalla, että saisi pöydälle.
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 14.09.2008 12:30
Kämppis muuttaa pois ja tämä neiti pistää solun tilat uuteen uskoon, muah hah haa!
Eli levitän tyyliä tuonne keittiön ja kylppärin puolelle. Tiedä vielä miten, mutta enköhän minä poikkitaiteellinen jotain keksi. Mitään tauluja en ole ensimmäisenä ostamassa, piirrän ja maalaan ihan itte.
Kaiken maailman halpahalleihin taidan mennä töllistelemään, kun ei köyhällä opiskelijalla oo varaa oikein mihinkään. Kirppiksiä voisi taas alkaa kierrellä. Eiköhän tää tästä.
Kirjoittanut: Sanctus Sanctorum (Biomechanoid)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.09.2008 19:32

Lainaus: Jezebel

Osaisiko joku sanoa, mistä kannattaisi etsiä tyylikästä kynttelikköä?

Täällä on jotain, mutta aika hintavaa.
URL

Täälläkin on jonkinlainen, liekö käypäinen.
URL
Kirjoittanut: Sidoro (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.09.2008 10:39
Tjaah, sisustamisesta...
(siihen goottisisustus-artikkeliin liittyen)
Kyllä on pakko sanoa että voisin nauttia olostani tuon kaltaisissa paikoissa. Liekö koska kaikki näytti käytännölliseltä ja siistiltä. Tietenkin tuollaiseen toisi oman henkilökohtaisen sipaisunsa joka tekee omasta kodista juurikin sen oman kodin. Voi olla että olen kasvanut ulos mustista seinistä ja nahkaverhoista kun hiljalleen perusteli perhettä ja muuta...
Mutta vinksahtanut ja kummallinen tämä koti on silti. Isoveljeni oli talonvahtina ja lähetti ensimmäisenä iltana viestin että tämä on jotenkin pelottava paikka. Voi johtua lihakoukuista, peruukeista, mallinuken osista ja muista yksityiskohdista.
Vaikka kuinka yrittäisin, ei tästä saisi normaalia asuntoa tekemälläkään. Ja hyvä niin. Kyllä se oma elämä ja kiinnostuksen kohteet puskevat kodin seinille, hyllyille ja katonrajaan huomaamattakin.
Mutta kyllä tämä näyttää enemmin sairaan taiteilijan kodilta kuin goottiluolalta mikäs sen parempaa.
  • • Muokkasi: Sanctus Sanctorum
  • Lähetetty: 01.10.2008 21:08
Törmäsin näihin huonekalumallistoihin ja ajattelin laittaa linkit tänne, jos jotakuta sattuisi ko. mööpelit kiinnostamaan.

URL

URL
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.10.2008 16:05
Sain ruokapöydän ja tälläsin sen päälle mustaa velouria. Tulipa heti kerralla asennetta meikän kyökkiin. Urakka on vielä kesken, mutta hyvä alku on ainaki....
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.10.2008 23:47
Yksiöni pienuus rajoittaa minua ostamasta kauniita huonekaluja, tosin ei olisi edes pahemmin varaa ostella mtn kovin kallista. Olen jo monia vuosia haaveillut upeasta rautasängystä, mutta ainakin toistaiseksi olen pärjännyt 120cm leveällä runkopatjasängyllä. Seinät ovat tylsät vaaleankellertävät, mutta olen saanut ne aika hyvin peiteltyä violeteillä seinäkankailla, joita myydään esim. Aurinko-nimisessä kaupassa. Verhot ovat niinikään violetit läpinäkyvät, sohva on vihreä (hyi, tarkoitus ommella siihen musta päällinen) roskalavalta löydetty. Mustan kirjoituspöydän löysin myös roskiksesta. Keittiö on pieni, siellä on pieni punamusta pöytä + 2 kaunista tuolia.

Aika violettisävyinen kämppä ja hyvä niin, 27 neliöön ei paljoa mahdu.
Kirjoittanut: Sidoro (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.10.2008 01:22

Lainaus: Necroerotica

Olen jo monia vuosia haaveillut upeasta rautasängystä, mutta ainakin toistaiseksi olen pärjännyt 120cm leveällä runkopatjasängyllä.

Tulipa vain mieleen että jos et voi hankkia kokorautaista jätti-sänkyä, miten olisi rautaiset sängynpäädyt? Niitähän saa vaikka minkä kokoisia + mitattilauksenakin jos on tarvis.
Harmikseni en nyt kyllä muista tälalisten liikkeiden nimiä, jotka tekevät takorauta-kamaa...mutta varmaan googlettamalla tästäkin selviää
  • Lähetetty: 05.10.2008 08:59

Lainaus: Sidoro

Tulipa vain mieleen että jos et voi hankkia kokorautaista jätti-sänkyä, miten olisi rautaiset sängynpäädyt? Niitähän saa vaikka minkä kokoisia + mitattilauksenakin jos on tarvis.

Näiltä valmistajilta saa kokonaisia rautasänkyjä sekä muita mittatilaustöitä takoraudasta.

Lorenzo

Rustica

Myös huonekaluliikkeet myyvät rautasänkyjä sekä niiden päätyjä, runnkopatjoihinkin.

Sotka
Kirjoittanut: Terrie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.10.2008 16:28
Kyllähän täällä kodissani tietynlainen synkkyys näkyy. Kaikkihan lähti siitä, kun sain päähäni maalata yhden huoneen seinät mustiksi ja vaihtaa huonekalut lähinnä mustiksi kaikki. Seinille on eksynyt monia julisteita ja piirrustuksia, sekä omia että kavereidenkin.
Rakastan kynttilöitä ja sen kyllä huomaa asunnostanikin. Kynttilöitä polttelen lähinnä mustissa pienissä mariskooleissa, joita sitten löytyykin kymmeniä ja kymmeniä.
Verhoni ovat tummat violetit, jotakin samenttia kai tuo kangas on.
Muutamat kaverit ovat ihan säikähtäneetkin kun ovat ovestani sisään astuneet, mutta eipä sillä niin väliä, koska itse rakastan tätä kämppää nyt. Täydellistä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!