Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Goottisisustus

Kirjoittanut: CuteCadaver (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.03.2009 12:36

Lainaus: momo

Mun unelmiesn sairan nörttiluola olis sekotus näitä kahta:

Melkonen yhdistelmä :'D Mutta kait luova ihminen osaisi...
Kirjoittanut: momo (Nimetön)
  • Lähetetty: 06.03.2009 13:01
hahaa joo mun luomuksena lopputulos vois olla jotain aika kauheaa,,mut ainakin ois kotoisaa
Kirjoittanut: insanity_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.03.2009 23:00
Lisäsin kämpästä jonkun parikymmentä kuvaa Kuvakkeeseen.
Pinkkimustasta tykkään pääosin, enkä kyllä hirvittävän "tummaa" sisustusta nykyiseen vuokrakämppään pysty ottamaan :/ asun tällä hetkellä äitini kanssa.
Siitä huolimatta että vanhempien kanssa asuu, olen oikeastaan koko kämpän sisustanut ite.

Kuvat:
http://kuvake.net/photos.php?username=insanity_&fo lder_id=484007
Kehitysideoita, niitä tarvitaan paljon! Keittiöön on hankinnassa tohon käytävälle tämmönen:
http://www.finnishdesignshop.com/kosketin-matto-20 0-p-2579.html?language=fi&country=72
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.03.2009 16:49
Minä nyt asun vielä omassa pikkuruisessa (tai sitten ei niin pikkuruisessa huoneessa) mutta syksyllä toivon mukaan saan jonkun yksiön mihin nyt sitten päädynkin opiskelemaan, kun en ihan tähän lähelle aio.
Mulla on aikapaljo kaikenmoisii koriste-esineitä sun muita mukavia, maljakkoja, kynttilänjalkoja, lippaita....
Sitten on yks mitä rakastan yli kaiken, (tosin aika iso yksiöön mut kumminki) sellanen ruokapöytä, joka on tummaa puuta, samoin sen tuolit (joita on muistaakseni 8) ja niissä on punainen sametti selkänojassa ja istuimessa, aivan upeat
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.03.2009 21:49
Mäki hypetän tuota Malysin sohvaa, ihana!

Etsin tässä koko ajan uutta huushollia, sillä solussa hevonperciissä ei huvita homehtua. Ja jos tuohon toiseen huoneeseen joku änkeää kamoineen menee meikältä hermo ja pahimmillaan rakas koira, jos kämppis alkaa siitä kitistä.
Kevään myötä se on tämä sisustuskuume kun valtaa meikäläisen... Ompelukone säksättää kohta uusia verhoja ja kärmylle pykätään terraa vanhasta kaapista.
Kirjoittanut: cyberhz (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.03.2009 10:22
Miten valkoisia huonekaluja voisi tummentaa ilman että pitäisi maalata? Kävisivätkö kankaat? Minulla on koko oma huone täynnä valkoisia huonekaluja(sänku,pöytä,hyllykkö), ja tapetti on vaaleanharmaata... Niin ja lattia on sitten ihanan värinen kellertävä puulattia
Miten pääsen eroon valkoisesta rutosta?
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.03.2009 10:36
insanity_

Sulla on tosi ihania värejä ja tavaroita ja KENKIÄ sun kotona! Tykkäsin erityisen paljon (kenkien lisäksi) keittiösi verhoista! Todella kauniit Itelläkin on tullut fiksaatio nyt pinkkiin ja vaaleenpunaseen jota ois tarkoitus lisäillä kämppään silleen pieninä yksityiskohtina. Tosin, isompana yksityiskohtana haluaisin maalata seinät kirkkaan pinkillä...
Kirjoittanut: insanity_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.03.2009 17:41
Kiitos SeKukaVaaniiSängynAlla! ^_^
Noista popotuksista puuttuu tosiaan neljät platformit kuvasta, kun eivät enää mahtuneet..
Nuo verhot on marimekon anneli queflanderin "sarabande" - kuosia, enkä ole tuohon enää missään törmännyt! Mummon peruja lienevät.
Tuunasin vaan vähän pitsiä reunoihin kun olivat vähän liian lyhyet.

Osaisiko joku sanoa, mistä löydän kauniin takorautaisen tms. yöpöydän kohtuu edulliseen hintaan? Tai jonkin muun yöpöydän, joka sopisi hyvin yhteen musta-harmaa-valko- pinkkiin sisustukseen?
Tällä hetkellä yöpöytänä möllöttää tavallinen wengen värinen, tahtoisin jotain muuta kun puuta mielellään.. Tai sitten maalattua puuta.
Kirjoittanut: Berzerker (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.03.2009 18:59
Sisustan kyllä huoneeni ''gootin näköiseksi''... Vaan en gooteille suunnatuilla huonekaluilla. En pidä niistä. Bändi-kamat ja muut ovatkin asia erikseen.
Kirjoittanut: Signum (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.03.2009 20:01
On on kaunista nettiläisten nurkissa. Itse pääsen muuttamaan ekaan omaan asuntoon nyt vapun alla, (reilu kuukausi) joten viä ei voi luukusta kuvia koneelle latailla. Ehkä myöhemmin, jos viitsii. Niin ja se sisustus. Ehkä eniten pidän barokista sekä chippendalesta, ja siksi jo varatut huonekalut ovat tuota chippendalia, barokki kun on aivan liian massiivista pieneen 55,5m² asuntoon, ja se 4. kerros! Väreiksi ja materiaaleiksi on tähän saakka valikoitunu mahdollisimman tumma mattapetsaus puuosiin, musta takorauta sänkyyn, musta nahka sohvakalustoon, punaiset barokkiverhot mustin detaljein, tumma parketti ja yllätys yllätys, valkoset seinät ja katto. Vaan mistä pirusta löydän sopusuhtasen chippendale-vitriinin, Halvalla?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit