Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Morticia

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 29.12.2007 21:13
Noh, mie kannoin sieltä ulos 10 euron minihameen ja 30 euron pvc-topin woot.
Kirjoittanut: Rivet Doll (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Rivet Doll
  • Lähetetty: 31.12.2007 14:03

(En ole varma toimiiko tuo linkki :S toivottaasti)

Mutta tuollaset kengät aijon ostaa ja aika moni varmasti omistaa joten haluisin kysyä kokemuksianne niistä ! : )
Ostin ite noin kaks päivää sitten vähän saman malliset lyhytvartiset kengät .
Ei ollut sitten ne toiset kyseisistä kengistä oleva malli vaan ihan Mekasta ostin korko on samantapainen tai no en nyt oikeen osaa selittää mutta kuitenkin ; S
Olen kävellyt niillä kengillä nyt kaksi päivää suurinpiirtein kaupassa käynyt enkä muuta ja nyt katoin jalkoja niin varpaissa on rakkuloita ja muutenkin todella huonot kävellä alkaa sattua heti jalkoihin kun kävelee vähänkin roskiksia kauemmas
Nii onko nuo linkissä olevat kengät mukavat jalassa että tuleeko rakkuloita jalkoihin vai jaksaako kävellä monta kilometria ? Kun en sitten turhaa noitakin halua ostaa jos eivät ole nekään hyvät jalassa :S
Ai että kun ärsyttää nuo nykyiset kengät mitkä ostin sattuu muutenkin niin pirusti jalkoihin tuntuu että varmaat on poikki *arrhg* ..
Kirjoittanut: blood (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 31.12.2007 15:53
Mulla ainakin yhdet maiharit hankasi ihan saatanasti, mutta sitkeesti joka päivä vein niillä roskat / kävin ruokakaupassa kuukauden ajan ja nyt on kun unelmat Pieniä aikoja joka päivä kengät vaan jalkaan niin kyllä ne siitä muokkautuu. Nyt ois parit kengät juurikin muokkaamista vailla.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 31.12.2007 17:00

Lainaus: Rivet Doll

kävelee vähänkin roskiksia kauemmas
Nii onko nuo linkissä olevat kengät mukavat jalassa että tuleeko rakkuloita jalkoihin vai jaksaako kävellä monta kilometria ? Kun en sitten turhaa noitakin halua ostaa jos eivät ole nekään hyvät jalassa :S

No, jos et ole tottunu kävelemään korkeilla kengillä niin varmasti jalat kipeytyy äkkiä. Osta suutarilta sellaiset lampaannahasta tehdyt pehmikkeet päkiän alle, helpottaa ihmeesti! (ei niitä geeliläpysköjä, ne ei tee yhtään mitään.)

Ja no, nuo on kauniinmalliset kengät, mutta eivät kestä kovin kauniina kauaa.
Itellä on Electran samanlaiset, mutta vain pohkeeseen asti. Tekonahka halkeilee aika äkkiä.
Kirjoittanut: Ultimecia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 18.01.2008 22:27
Mihin asti Eerikinkadun Morticia on arkisin auki?
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 18.01.2008 23:22

Lainaus: Ultimecia

Mihin asti Eerikinkadun Morticia on arkisin auki?

Taitaapi mokoma olla vain viiteen.
Kirjoittanut: Thrillence (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.01.2008 19:21
No nyt olen sen verran ihastunut palvelun tasoon että oli ihan pakko tulla vähän kehaisemaan! Kävin tänään ensimmäistä kertaa Oulun Morticiassa, eikä kyllä takuulla jäänyt viimeiseksi reissuksi. Myyjätär oli erittäin ystävällinen ja palvelualtis, minulle jäi käynnistä tosi hyvä fiilis. Minä toikkaroin siellä kyynärsauvoineni, ja kuka tahansa muu joka joskus on ollut ostoksilla kyynärsauvojen kanssa, tietää että kuinka piinallisen hankalaa se on. Myyjätär kuitenkin auttoi paljon ja jutteli mukavia. Aion taatusti asioida liikkeessä jatkossakin, olin todella otettu palvelun loistavuudesta Mukaan sieltä tarttui muoviluitettu korseletti ja rotanniittikaulapanta. Pari paitaa painoin mieleeni, ja saatanpa napatakin ne mukaani ensi kerralla.
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 20.01.2008 15:27
Oulun Morticiassa on tuo palvelu kyllä ylivoimaisesti parasta, mihin missään koskana törmännyt. Iso peukalo myyjille siellä.
Kirjoittanut: ttaika (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.01.2008 16:31

Lainaus: Dark Eyes

Oulun Morticiassa on tuo palvelu kyllä ylivoimaisesti parasta

Niin on, mutta siellä on aina ne samat tuotteet.
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Dark Eyes
  • Lähetetty: 20.01.2008 19:02
itse en siellä niin tiheään tahtiin käy, että olisin moiseen ongelmaan törmännyt..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit