Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Morticia

Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.11.2008 09:57
Itse olen melkein tuohon "kaikki vaatteet morticiasta" kaatunut, mutta kuitenkin olen löytänyt kaikista vaatekaupoista aina jotain kivaa, halpaa, pientä lisäksi noihin
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.11.2008 10:04
Ziiz voi iiq, mul on joskus ollu niinq kaikki päällä olleet vaatteet Morticiast! Salee joku kauhee wannabe!

On se kyllä kumma ettei minulle ole vielä tultu vaatteistani valittamaan, oli kokonaisuus sitten hommattu netistä (skenepisteet ropiropi), Morticiasta (iiq) tai vaikkapa Henkkamaukasta (superiiq!!!!).

Enpä ole vieläkään käsittänyt miksi ostopaikka tekee niistä vaatteista tekee jotenkin parempia tai huonompia. Hintalaput kuitenkin saksitaan heti kättelyssä pois...

Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.11.2008 10:07
xD

Tuo on kyllä totta.. Pääasia on se että mitä itse on omista vaatteistaan mieltä?
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 06.11.2008 10:14

Lainaus: Jasmine

Pääasia on se että mitä itse on omista vaatteistaan mieltä?

... Ja kunhan itse niissä viihtyy.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.11.2008 10:20

Lainaus: Jasmine

Pääasia on se että mitä itse on omista vaatteistaan mieltä?

Periaatteessa joo. Tai no, ainahan sitä voi puhua joidenkin yhdistelmien tyylikkyydestä jne, mutta vaatteiden kritisointi ostopaikan perusteella on vain typerää ja sitä tehdään nähdäkseni hyvin usein vain siksi että saataisiin ne kuuluisat skenepisteet kotiin.

Morticiaa on ihquu dissaa, ja siitä vaan. Itse en kuitenkaan ole hyppäämässä tuohon vaunuun, edelleenkään.
Kirjoittanut: Desternia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.11.2008 16:30

Lainaus: Piiskansiima

Morticiaa on ihquu dissaa, ja siitä vaan. Itse en kuitenkaan ole hyppäämässä tuohon vaunuun, edelleenkään.

Ei Morticiassa ole mitään vikaa. Se on hyvä kauppa mutta harvemmin sieltä mitään lähtee mukaan riippuen haluamista tuotteista tai hinnasta. Ja onhan se paaaljon parempi kauppana kuin Backstreet! No sori jos nyt sit dissasin tuota muttakun se oli vuosia sitten paaaaljon parempi kauppa kuin nykyinen emo-suuntaus.
Kirjoittanut: Ania (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.11.2008 20:43

Lainaus: Paper

Minusta näyttää niin karulta jos vastaan tulee tyyppi jonka kaikki vaatteet morticiasta (tai vastaavasta paikasta) :/ oi sitä persoonallisuuden määrää.

Itse asiassa, jos omaa vähänkään mielikuvitusta ja tyylitajua, Mortician valikoimista saa kehiteltyä todella monenlaisia , ja, kyllä, myös persoonallisia, kokonaisuuksia. Itselläni ei ole koskaan ollut tapana kurkistella vastaantulevien vaatteiden niskalappusiin ja muodostaa sillä perusteella mielipidettäni, mutta ihan mikä tyyli kullekin sopii..
Kirjoittanut: Paper (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.11.2008 11:41
No verratkaa vaikka johonkin mmorpgiin: tyyppi ostaa shopista jonkun armor setin, kaikki sen osat on samaa sarjaa. Sitten kauheasti tulee nyyppiä vastaan jolla on täysin sama ulkoasu.

Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 08.11.2008 22:01
Heti tuli GW mieleen. :O Siinäkin on kyllä enemmän vaihtelua, kun armorit voi niinku itse värjätä!!1
Kirjoittanut: Nemo (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 09.11.2008 20:09
Aikoisin ostaa morticiasta korsetin, onko laadukas paikka?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit