Gootti.net

Morticia

Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.07.2009 14:58
Jaa, satuinpa sitten taas parahiksi paikan päälle ihmettelemään. Mutta tosiaan, kaiken kaikkiaan positiivinen muutos.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.07.2009 15:04
404 not found - melkoinen muutos tosiaan...

Jahas, pyörähtihän sivut käyntiin sittenkin. Ja ohoh, onpas siellä aikamoiset valikoimat. Vielä kun tilausohjeet ja toimitusehdot toimisivat...
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.07.2009 15:36

Lainaus: Piiskansiima

Ja ohoh, onpas siellä aikamoiset valikoimat.

Pleaserin poistomyyntituotteilla ei ole palautusoikeutta ja saattaa olla pieniä pintavikoja. Sika säkissä, siis. Houkuttavan halpoja kyllä ovat. Bordello-valikoima saa kuolan valumaan. Minulla kärähti karjalanpiirakat uuniin tämän takia. Hemmetti...
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.07.2009 15:57

Lainaus: Natassja

Bordello-valikoima saa kuolan valumaan.

Sanopa muuta. Kuolasin noita jo silloin kun ekan kerran niihin netissä törmäsin, ja nyt niitä saa Suomesta, nam!
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.07.2009 15:59
Oivoi, ei varmaan olisi pitänyt mennä kattelemaan noita uudistuneita sivuja eikä varsinkaan sitä kenkien poistomyyntiä. Oli pakko sitten tilata nämä oli niin namin näköset
Kirjoittanut: Mortti (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 08.07.2009 16:41
Sanat "Pleaser" ja "poistomyynti" aiheuttavat minussa maagisen aivohäiriön. Olin jo naputtelemassa pankkitunnuksiani kunnes aloin oikeasti miettiä, haluanko taas ostaa uudet kengät (joita olen kyllä kuolannut vähän aikaa mutta päädyinkin toisenlaiseen vaihtoehtoon) ja laukun joka on halpa-mutta-ei-ihan-sellainen-kuin-pitäisi.

Välillä ärsyttää olla näin perhanan saita (köyhä), mutta enpä ole sattuneesta syystä koskaan ollutkaan totaalisen persaukinen
Kirjoittanut: Ultimecia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 08.07.2009 17:12
OMFG mikä kenkävalikoima! Meinaan seota täällä noiden Bordellojen takia.
Loistava uudistus Morticialta, ne edelliset sivut alkoivatkin jo tympiä.

"Äitii, ostetaan mulle nämä!"
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.07.2009 17:55
Vähän epäilyttää tuo poistomyynti :S Jos niillä ei ole kerta edes vaihto tai palautusoikeutta 0.o Noh, enivei... Katselin tuolta poistomyynnistä sellaisia kenkiä jotka itseä olisi kiinnostanut niin kaikissa on kokona just joku transvestiitti 43-45.... Nice
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 08.07.2009 18:08
Mortician uudet sivut ovat kyllä hienot kuin mitkä, piti soitella sinne pienen sekaannuksen takia. Eräs hamonen oli merkitty ilmaiseksi, joten vekslatessani ostoskorin kanssa en huomannut, että se oli jäänyt sinne, ennen kuin sain tilausvahvistuksen. Soittelua :'D
Kirjoittanut: Aural (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.07.2009 18:38
Uuuuh, ehkä tuollaisella uudistuksella Morticia saattaa saada anteeksi sen, että sivut olivat pitkään melko... tyhjät. Saatoin myydä sieluni muutamille Funtasmoille, eli ehkei olisi kannattanut mennä sivuille ollenkaan. Vielä en ole lisännyt niitä ostoskoriin, jää nähtäväksi koska olen...
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit