Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Morticia

Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: emanon
  • Lähetetty: 31.08.2010 17:21
Hyvä kauppa se on

Viittasin asiaan jo tuossa vaatemerkit ketjussa, mutta kerrotaanpa täälläkin. Itselläni ei ole Mortician suhteen mitään valittamista ollut. Liikkeessä olen saanut aina mukavaa palvelua.
Vaatteiden laadusta ei oikein voi liikettä syyttää. Samoja merkkejä ne muutkin kaupat myy. Jos sitten haluaa jotain oikeasti perkeleen laadukasta, niin pitänee teetättää ammattilaisella ja maksaa sen mukainen hinta.
Ensimmäistä kertaa kävin tänään liikkeessä valittamassa ostamistani Dead Threadsin housuista. Niistä irtoili ne rengasniitit, joita oli koristeena, ja housujen vetoketju ei pysynyt kiinni. Lisäksi irrotettvien lahkeiden vetoketju oli sellainen, että se liikkuva osa ei ollut housuissa kiinni vaan lähti kokonaan irti. Tämän osan hävittyä lahkeita ei olisi saanut enää kiinni.
Riitta valitteli tilannetta ja sanoi, että tuo on ollut luotettava merkki aiemmin. Oli kuulemma juuri lähdössä Englantiin valmistajan luona käymään, joten vie housut sinne ja laittaa sen lähettämään mulle uuden parin postissa suoraan kotiin. Mikäli kuukauden sisään ei housuja kuulu, niin saan kuittia vastaan rahani takaisin. Minusta tämä oli oikein hyvää palvelua, joten ei voi valittaa.

Nettikauppaa en ole koskaan käyttänyt, joten en lähde sitä arvostelemaan.
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.09.2010 10:55
Emanon Joo, mullakaan mitään valittamista liikkeestä, ainoastaan nettikaupasta..
Kirjoittanut: Pähkinähiiri (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 29.09.2010 21:52
Nettikaupan palautusehdoissa voisi selventää, että ainoa palautustapa ("postipaketti 16") tarkoittaa sitä että asiakas maksaa palautuksen postikulut. Ei tulisi yllätyksenä postissa tai tarvitsisi asiakkaan itse selvitellä mikä se semmoinen paketti on. (Miksiköhän liikkeellä ei ole asiakaspalautussopimusta?) Toivottavasti postikulut sentään maksetaan takaisin niin kuin kuuluu.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.09.2010 22:44
Johan nyt on p*rkele. Oon jo kaksi kertaa laittanu s-postia tuonne että missä vaiheessa tilaukseni on, mutta ilmeisesti vastaaminen on ylitsepääsemättömän vaikeaa. Oon odotellut kenkiä nyt 6 viikkoa kun luvattu saapumisaika on 4-4,5 viikkoa.

Kohta palaa käpy.
Kirjoittanut: Swiine (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.09.2010 12:46
Äh, voisin ostaa kaikki sen kaupan vaatteet ku on niin ihaniaaaaa ei vaan oo varaa. Mut seuraavaks ku meen sinne ni ostan vyötärökorsetin ja sit vois kans yhen paidan ostaa... tai vaikka montaki
Kirjoittanut: Silence (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.10.2010 21:46
Kuinka kauan Morticialla oikein kestää toimittaa kekiä poistomyynnistä, oisko kokemuksia kenelläkään? Sivustohan sanoo, että n. 4 viikkoa, mutta oma tilaukseni ei ainakaan ole ilmoittanut itsestään vielä yhtikäs mitään, vaikka kauemmin on jo odoteltu. Vastaavatko sieltä edes sähköposteihin, jos tilauksista kyselee?
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.10.2010 21:51
^Mulla oli toi sama tilanne ja kesti yli 6 viikkoa ja 3 tivausta s-postin kautta että sain tiedon ettei kenkiä ole tulossa. Hyvitystä odottelen tämän viikon ja sitten hermostun jos ei sitä kuulu.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.10.2010 17:40
Mulla taisi kestää tasan 4 viikkoa.
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.10.2010 08:50
Itsellä olis suunnitteilla nyt jossain vaiheessa reissu Hesaan ja Morticiaan Innolla odotan kyllä.. Pakko saada vyötärökorsetti! Tai pari.. Ja vois tuo miehekekin tykätä kun pääsee Hellskinkyyn peli- ja tietokonekauppoihin
Kirjoittanut: Pähkinähiiri (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.10.2010 10:32

Lainaus: Pähkinähiiri

Toivottavasti postikulut sentään maksetaan takaisin niin kuin kuuluu.

Nopeasti ja ongelmitta tuli tuotteen hinta postikuluineen takaisin. Tältä osin siis kaikin puolin asiallinen ja ok kauppakokemus ainakin minulla.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit