Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Morticia

Kirjoittanut: Metallitar (Nimetön)
  • Lähetetty: 20.09.2007 20:57

Lainaus: kauhukakara

Onko kukaan ostanut Morticiasta koskaan valkoista puuteria? Hintaa kun tiedustelisin

Joo aika monestikki 10euroa tais olla,mut enään en osta ku en jaksa käyttää sitä enää,jotenki kuivattaa ihoa liikaa.
Kirjoittanut: Nemesis (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.09.2007 17:09
Harmittaa kun Oulu Morticiassa tuntuu koko ajan olevan samanlaista vaatetta mitä oli elokuusta lähtien. Kuituja eikä kosmetiikka ole siellä edes saatavilla.
Kengän nauhoja näkyy olevan..
  • Lähetetty: 24.09.2007 16:01
No ei morticiassa ole oikein mitään kiinnostavaa nykysin. Aikalailla samanlaista rättiä ku aina ennenkin ja jokasella muullakin.
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 24.09.2007 16:20
Paljo Morticiaan kannattais varata rahaa? Aattelin hamosta metsästää sieltä kun kerrankin oon menos Helsinkiin käymäs
  • Lähetetty: 24.09.2007 16:27
Ihan helvetisti. Nyt siellä on kai se 50 eurolla korsetteja... alennettuna...
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 24.09.2007 16:33

Lainaus: Metallitar

Ihan helvetisti.

Kjeh, sehän tuli kuin apteekin hyllyltä Kiitoksia tiedosta =)
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 24.09.2007 22:21
Otsikkoon liittyen, itse kävin ensimmäistä kertaa Morticiassa pari kuukautta sitten ja pakko myöntää, että myyjät pelästyttivät minut hengiltä Olivat kovin innokkaita tuppaamaan minulle kaikkea tavaraa ja vaatetta ja minä arkana ja hieman pelokkaana ihmisenä olin ihan jumissa =( Onneksi poikaystävä oli turvanani
  • Lähetetty: 24.09.2007 22:22

Lainaus: DeadlyNightshade

Otsikkoon liittyen, itse kävin ensimmäistä kertaa Morticiassa pari kuukautta sitten ja pakko myöntää, että myyjät pelästyttivät minut hengiltä

Kävitkös helsingissä morticiassa?
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 24.09.2007 22:26
Oulussa Se oli n. viikko avajaisten jälkeen. Mutta mukavia ne myyjät olivat, ei sillä ettenkö olisi heistä pitänyt Tarjosivat karkkiakin Olen vain sen verran ujo että vieraiden seurassa minun on hyvin vaikea saada mitään sanottua.
  • Lähetetty: 24.09.2007 22:31
Aa..kelasin vaan,että jos oisit helsingissä ollut nii ei olis ollu mikää ihme jos myyjät tavaraa siellä tyrkyttää...Riittakin on aina siellä ku tuun sisään "sovita tätä...sovita tätäki oot nii pieni ja siro et tää sopii sulle" DD
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit