Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Oletko itse tehnyt vaatteita?

Kirjoittanut: Henna (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.01.2007 17:51
Juuri valmistui musta paita, joka on hieman vanhanaikaistyylinen rypytyksineen ja pitseineen. En tosin tehnyt kokonaan itse, äiti auttoi Yksin eivät taitoni riitä kuin hanskoihin, kädenlämmittimiin ja muihin pikkujuttuihin.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 24.01.2007 19:08
En tajua näistä mitään, eli vaatteiden tekemisestä, mutta mä oonkin tämmönen nörtti ja mies. Ja kaikkea muutakin, mutta vaatteet kaupasta, ei siitä tulis lasta eikä p*skaa jos mä niitä itse tekisin.

Oon kuitenkin itse painanut muutamia paitatekstejä, kun ei oikein oo nettikauppojen valikoimissa kivaa. Musta Paraati -paitani on jo aika klassikko, kun noin ziljoona kertaa se on yritetty ostaa päältäni ja moni on tarjonnu rahaa, jos painan niitä lisää. Valitan, en paina, ei oo sitä kalvoa enää missään. Lälläslää. Ai niin ja Mustan Paraatin Pandan tytär tuli sanomaan kadulla "mun isä soitti tos bändis" haha.

Skinny Puppyn logosta, ööö siitä yhdestä versiosta, joka on semmonen sotkuinen teksti, niin siitä kuitenkin muokkasin oman version "Silly Puppy" ja maalasin käsin suoraan paitaan. Pesukone vähän sikaili, kun ei tullut vissiin kunnolla silitettyä, mutta eipä sen väliä, hieno on!
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.01.2007 19:36
Viimeksi tuli tehtyä semmonen kohtuu kiva pitsipaita jossa levenevät hihat. Sitä ennen väsäsin tummanvihreän "keskimaa"puvun steinerkoulun mikkelinmarkinoille kaverini kanssa. Nyt olisi taas hinku alkaa ommella jotain, vaikka uuden hameen. Niitä ei ole koskaan liikaa
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 25.01.2007 08:18
On tullu ommeltua; kaks mekkoa, kaks korsettia kolme hametta ja saman verran paitoja .no joo. Osan noista olen ommellut joskus kaksi vuotta sitten, ne on ne mihin en oo kyllästyny ..En sitten oo maininnut niitä jotka oon antanu pois tai heittäny menee ku oon kyllästyny. Joskus jo ompeluvaiheessa.. Viimeemmäks ompelin thai-silkkisen(mistäköhän senkin kankaan revin?) tummanpunasen vyötärökorsetin jota en sitten käytä ikinä. tuli pienoinen mitoitusvirhe-liian suuri .öhöm.. .Olisi pitänyt sovittaa jossain välivaiheessa...
Seuraavaksi haluaisin ommella mustasta loimusametista pitkän leveähelmaisen mekon jossa olisi a)täyskellotetut hihat b) keskiaikatyyliset hihat.
pitää miettiä..
Ja sitten pitäis ommella pari vaatetta kun ollaan ajateltu mennä johonkin anicon festareille kaverin kanssa kesällä jos viitsii ja on rahaa matkustella ympäriinsä.. Ei myö kyllä tiietä että mitä hittoa me siellä oltais olevinamme mut kattoo nyt sitäkin sitten...XD
Kirjoittanut: Dead_Touch (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Dead_Touch
  • Lähetetty: 22.03.2007 01:47
juu koulussa tuli kolme vuotta sitten väänettyä luutettu korsetti..=)
ja syksyllä koristelin vaatteeni pimeässä hohtvavin lepakoin...jotka sopi hienosti mustan pitsin kanssa..sekä korsetti sai viä pimeäs hohtvan lepakon seuraksi kinder munasta löydetyn pimeäs hohtavan kummituksen=) ja hienoista vaatteista tuli viä hienommat=)(siis ainakin omasta mielestäni)olen suunnitellut tässä laittavani viä lisää lepakoita tanttuuni (taakse)..hyvän maun rajoissa..ei liikaa muuten menne pilalle....muttei koulutus aiva hukkaan menny..
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 22.03.2007 08:10
Noh, tää 'miehinen' puoli mussa sai vallan... Ja oon tos jo jonkin verran ommellu... Täl hetkel väsään itselleni takkia (ollu projektina noin 3kk)mut ku aika ei oikee anna periks, eikä oikeen sit jaksa ku pääsee himaan... Tavotteena tänää saada duunist ku pääsee valmiiks...

Niin ja tosiaan, olen miespuoleinen hahmo...
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 22.03.2007 17:50
Yritän epätoivoisesti pienentää kirpparilta eurolla ostamaani samettipaitaa, leventää sen hihoja ja pistää kivan hämähäkinseittiprinttipaneelin eteen, mutta saa nähdä
Kirjoittanut: LilyWampire (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.03.2007 17:57
Itse olen tehnyt vain hameen ja pitkän mekon. Hame on aika tavallinen, mustaa farkkua violetit ompeleet ja ketjuja. Ei kovin gootti mutta ihan kiva kumminkin Mekko on mustaa samettia, leveä helma ja aika erikoinen kaula-aukko jota en viitsi tarkemmin selittää kun se on niin monimutkainen
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 24.03.2007 19:48
Aloitin juuri hameen,mutta rupesi jo arveluttamaan tuleeko siitä sittenkään mitään...Minä kun olen aika keskinkertainen käsityö ihminen. =/
Mutta jos onnistuu niin siitä tulee hieno. Edestä lyhyt,takaa pitkä,semmoinen tyllinen "laahus" ja rusetti sinne taakse. Musta siis.
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 29.03.2007 00:11
Nyt haluaisin tehdä laahushameen ja samettitakin itselleni. Takin tekeminen pitäisikin jo aloittaa, alkaa villakangastakki käydä jo tukalaksi päiväsaikaan jos joutuu vaikka kävelemään pitkään. Kun kaupoista ei ole kivaa väliaikatakkia löytynyt niin teenpä sen sitten itse Hupun tekoon joudun varmaan pyytämään kaveria apuun, mutta en ole vielä varma teenkö siihen edes huppua. Ja saapa nähdä miten saan sen istumaan vyötäröltä hyvin, mulla on aina ollut sen kanssa hankaluuksia.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit