Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Luonnolliset kulmakarvat vaiko piirretyt viivat?

Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.01.2008 14:38
hhaa kasvatin tossa syksyl omat kulmat takasin puolen vuoden kaljukulmaisuuden jälkeen (onpas ruma sana) se piirtämine oli niiin mukavaa ja ne oli tosi nätit.. omat kulmat ei kivat. vaikka kyllä kaikki muut tyksii näistä enemmän.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.02.2008 19:16
Mulla on iha omat. Tyytyväinen niihin.
Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.02.2008 19:22
Minun pitäisi nyppiä kulmakarvani taas ehkä hieman siistimmiksi, kun ne alkavat taas "rehottamaan". En tosin tahdo löytää pinsettejä
Kirjoittanut: Arawyn (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.02.2008 19:38
Kyllästyin sitten kulmiin ja nypin melkein kokonaan pois. Nyt on vaan tuollaisia vaaleita hädin tuskin näkyviä haituvia muutama ihan varmuuden vuoksi. Jos vaikka joutuu lähtemään nopeasti jonnekin Mutta joo, piirtämistä koitetaan.
Kirjoittanut: Riwander (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.02.2008 12:04
Pidän luonnollisia kulmakarvoja ja muutenkin meikkaan todella vähän tai en melkein ollenkaan kuin kajaalit pistän ja nykyisin vastikään löysin sellaisen huulipunankin josta olin unelmoinut: Tummanpunainen. Olen niin kamalan ranttu noiden värien suhteen, mutta nyt olen tyytyväinen.
Kirjoittanut: abigail (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 05.02.2008 13:19
Mä kans monta vuotta pidin pois melkein kokonaan.
Nyt oon innolla kasvattanut omat komeat kulmikset takaisin. Niitä kun korostelee kunnolla tummanruskealla, niin avot!
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 05.02.2008 14:00
Ah, oon oppinut tykkäämään omista luonnollisista kulmistani. Pitäisi vaan sitä väriainetta ostaa, ettei aina tarvitsisi olla kajaalin kanssa suttailemassa väriä päälle :< Nyppiä pitäisi kans, mut ku se käy niin kipeää (kyllä, minulla on erittäin matala kipukynnys), ettei oikein huvittais...
Kirjoittanut: Innocence (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.02.2008 14:16
olen ny jonku vuoden ollu ilman omia kulmia.. aina piirrän ne.. tykkään enemmän siitä
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.02.2008 19:19
Nyt on tullut nypittyä, meinasi ennen kasvaa yhteen. Nyt on hienot kulmat, jos vielä vähän kapeammiksi jaksaisin nyppiä.
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.02.2008 14:09
Mie sheivaan kulmat pois koska ne ovat mokomat niin vaaleet etteivät näy yhtään mihinkään, enkä jaksa nyppiä, koska sitten alkaa tuleen verta ja naama karmeen näkönen loppupäivän Ja illalla ei vaan jaksa Koitan aina piirrellä mahd. normaaliin kohtaan enkä pysty lähtemään liikkeelle jos kulmani ovat eriparia.. kamalaa
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit