Gootti.net

Luonnolliset kulmakarvat vaiko piirretyt viivat?

Kirjoittanut: Myotess (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.01.2015 14:17
Koska olen hyvin vaalea luonnostani, myös kulmani ovat lähes näkymättömät. Olen siis joutunut monenmoisen vuoden ajan tummentamaan kulmiani millä milloinkin, yleensä kynällä. Pari vuotta sitten päätin aja kulmani kokonaan pois ja piirtää ne alusta asti hieman omien kulmieni yläpuolelle.

Kaikenlaisten kalapuikkokulmakarvojen ja epämääräisten viivojen jälkeen päätin ottaa selvää kulmien kestopigmentoinnista. Mietin asiaa lähes vuoden ja sitten päätin että se voisi olla minulle se ratkaisu. Kolmen pigmentointikerran ja kivun jälkeen en ole katunut yhtään! Tyyristähän se oli pienipalkkaiselle mutta täytyy sanoa että ratkaisu oli oikea. Helpottaa meikkaamista hyvin paljon eikä minun tarvitse enää kirota kun kulmat ovat miten sattuu. Lisäksi ne ovat aina huolitellut rypesin missä tahansa
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 18.01.2015 00:48
Eikö ketään muuta häiritse se, että koska piirretyt kulmat tehdään 99 % tapauksista omien luonnollisten kulmien yläpuolelle, normaalit ilmeet saavat kulmat rypistymään ja liikkumaan jotenkin oudosti? Tai kasvojen mittasuhteet ja kulmien rakenne noin muuten menevät omituisiksi, kun "kulmat" eivät ole enää lähelläkään kulmaluuta? Kyllä kivojakin ja kasvoihin/meikkiin sopivia piirrettyjä kulmia näkee, mutta hyyyyvin monesti lopputulos on mun silmään aika outo. Kulmat kuitenkin vaikuttavat kasvoihin ja ilmeeseen todella ratkaisevasti, eivätkä esim. raisummat ja epäluonnolliset huuli- tai silmämeikit aiheuta tällaista omituista vaikutelmaa.
Kirjoittanut: eva (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 29.02.2016 20:27
Hei!
Joskus olen kulmakarvat ajellut pois ja piirtänyt,mutta se ei ole minun juttuni piirtää kulmakarvoja.
Teen sellaisia asioita jossa tulee hiki ja kulmakarvat piirrettynä eivät kestäisi kovin montaa tuntia nättinä,olen tehnyt sen päätöksen etten ajele niitä pois ja piirrä tilalle.
Tykkään piirtään ,mutta kulmakarvat ja piirtäminen erikseen on hyvä.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit