Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Luonnolliset kulmakarvat vaiko piirretyt viivat?

Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.07.2012 00:39
Omat karvaset kaverit tossa on kun en oikeen oo varma uskaltaako niitä siitä minnekkään poistaa... vaikka kyl mä varmaan osaisin ne kulmat piirtää, mut liian vaivalloista no, ihan nätit ne on, enkä oo ees koskaan nyppiny
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.07.2012 01:04

Lainaus: Kuolonenkeli

Omat karvaset kaverit tossa on

arvaappa mikä oli pormestarin ensimmäinen reaktio tohon. O.-
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • • Muokkasi: Kuolonenkeli
  • Lähetetty: 30.07.2012 11:00

Lainaus: iPOP

Omat karvaset kaverit tossa on

arvaappa mikä oli pormestarin ensimmäinen reaktio tohon. O.-

hihihihihiiiiiiii älä päästä mun pervoa puolta valloille...
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.07.2012 12:57
no sori vaan.............................................
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.07.2012 01:25
yhyy kaipaan mun puolikkaita kulmakarvoja : ( Olis kyl kiva joskus vahata kaikki pois mutta käyn usein kaupassaki ilman meikkiä ni pitäs sit aina jotain piirtää etten aiva ufolta näytä. Mut jos palais niihi entisiin puolikkaisiin takaisin...? En tiedä, pitää vielä miettiä mutta välillä sitä aivan ikävöi niitä kun sai itse päättää mihin päin ne jatkuu.
Kirjoittanut: Vega (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Vega
  • Lähetetty: 28.09.2012 14:03
Nuorena ja tyhmänä oli tapana nyppiä kaikki karvat pois. Omat ovat olleet nyt muutaman vuoden, mutta kasvu ei mielestäni ole enää entisellään. Taitaa siinä jotakin perää olla, kun sanotaan että karva heikkenee mikäli sitä jatkuvasti revitään juurineen irti... Suosittelen siis lämpimästi sheivaamista, mikäli voi vielä joskus kuvitella haluavansa naturellit kulmakarvat.

Nykyisin piirrän mustalla kajalilla vahvat viivat (kaaret?) karvojen päälle - kuulostaa kamalalta, mutta ei mielestäni näytä siltä. Toisaalta olisi kiva piirtää sellaiset kulmat kuin milloinkin lystää, mutta kulmani ovat liian raskaat. Hiemankin luonnollisesta linjasta poikkeavat viirut näyttävät todella pöljiltä. Vanhoista kuvista asian huomaa liiankin selvästi...
  • Lähetetty: 01.10.2012 11:14

Lainaus: Vega

Taitaa siinä jotakin perää olla, kun sanotaan että karva heikkenee mikäli sitä jatkuvasti revitään juurineen irti... Suosittelen siis lämpimästi sheivaamista, mikäli voi vielä joskus kuvitella haluavansa naturellit kulmakarvat

Ihan hyvä pointti kyllä. Itselläni vielä kasvoi normaalisti vaikka oikein vahalla vedin melkein vuoden ajan, mutta toki sekin varmaan riippuu henkilöstä. Mutta kannattaa varmaan tehdä niin, että sheivaa niitä pois, mutta sitten kun niitä muutamia kasvaa sinne alemmas minne niiden ei tarvitse kasvaa niin niitä nyppii sitten juurineen, EHKÄ voisi käydä niin että ne ylimääräiset jatkaa hitaampaa kasvuaan kun niitä nyppii juurineen aina kun niitä ilmestyy. Tai en tiedä, nyt on maanantai niin aivoni eivät ehkä ole parhaimmillaan tässä ajattelussa D
Kirjoittanut: Korinabambi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 29.11.2012 16:18

Lainaus: Anyxia

EHKÄ voisi käydä niin että ne ylimääräiset jatkaa hitaampaa kasvuaan kun niitä nyppii juurineen aina kun niitä ilmestyy.

Melko todennäköistähän tuo on, koska se nysty, josta karva lähtee kasvamaan surkastuu ajan myötä, jos karvan nyppäisee kokonaan juurineen.

Itse olen sheivannut kulmat aika hennoiksi + lyhentelen kulmakarvoja tarvittaessa saksilla .____. Kun on hennot kulmat, voi aina vaihdella niiden tyyliä fiiliksen ja muun meikin mukaan n.n.
  • Lähetetty: 11.04.2013 23:55

Lainaus: Korinabambi

Itse olen sheivannut kulmat aika hennoiksi + lyhentelen kulmakarvoja tarvittaessa saksilla .____. Kun on hennot kulmat, voi aina vaihdella niiden tyyliä fiiliksen ja muun meikin mukaan n.n.

Itsekin joskus jouduin saksilla lyhentämään kun tuntui että kasvaa liikaa pituutta. Nyt olen kuitenkin saanut hommattua kulmakarvatrimmerin halvalla niin nykyään sillä sitten lyhentelen Saa mukavasti myös tuolta yläpuolelta (mistä ei saisi vissiin nyppiä) trimmattua yläreunan tasaiseksi, käteväksi laitteeksi todettu! Juuri tuosta syystä niitä tulee kans trimmailtua enemmän että saa sitä tyyliä vaihdella.
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 12.04.2013 00:24

Lainaus: Anyxia

Saa mukavasti myös tuolta yläpuolelta (mistä ei saisi vissiin nyppiä) trimmattua yläreunan tasaiseksi

Kyllä sieltä saa nyppiä samalla tavalla kuin muualtakin, tuo ohje on joku meikkaajien/kosmetologien/tms. ammattilaisten neuvo, ettei joku ala muotoilla kulmiaan nyppimällä kulmia kapeammaksi poistaen karvoja yläpuolelta. Tällöinhän lopputulos on melko vinkeä, kun kulmat näyttävät olevan epänormaalin alhaalla. Herää vain kysymys, että kuka näin ylipäätään tekisi, mutta kai jotkut ovat vaan täysin kädettömiä kauneudenhoidon suhteen. Jos kulmien yläpuolella kasvaa häiritseviä hajakarvoja, jotka poikkeavat linjasta, niin mikä jottei pinsettejä kehiin.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit