Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Luonnolliset kulmakarvat vaiko piirretyt viivat?

Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.03.2012 19:35
Kulmakriisi menossa vaihteeksi. Piirsipä kulmat linnunsiiven muotoisiksi, viivamaisemmiksi tai enemmän kaarevammiksi, ei näytä kelvolliselta ei. Omat kulmat eivät nekään tule kyseeseen koska ovat täysin eri paria, toinen ylempänä kuin toinen jne.
Ehkä piirrän jotain todella radikaalia, onpahan ainakin tarkoituksella tyhmän näköiset.-.-
Kirjoittanut: Jade (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Jade
  • Lähetetty: 26.03.2012 08:49
Luonnolliset kulmat, vielä. Olen todella surkea piirtämään mitään identtistä, joten taidan jättää nyppimisen pois.
Kirjoittanut: Hohoton (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.03.2012 17:23
Mulla on omat kulumakarvat koska ne on niin hyvän näköset enkä kestäs jos mulla ei ois kulumakarvoja koska minusta sillee ois ruman näköne.
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.04.2012 12:22
En ole hyvä piirtämään täysin yhteensopivia kulmia, joten olen jättänyt tuonne sisäkulmaan aina sellaisen alkumatkan omia kulmakarvoja ja sitten vain jatkanut niitä kokonaisiksi. Näin ne tulevat aina samalle korkeudelle ja paremman näköisiksi. Ikinä en ole vielä kaikkia kulmakarvoja vahannut pois.

Nyt tässä viikko tai kaksi sitten päätin kokeilla kasvattaa kokonaiset kulmakarvat takaisin ja kokeilla miltä ne näyttäisi. On se vähän outoa vielä totutella tavallisiin kulmiin kun on tottunut niitä piirtelemään. Lisäksi tuntuu että ne karvat kasvavat ihan eri suuntiin, saa olla kokoajan nyppimässä että niistä saa edes vähän kulmakarvojen näköiset. Että en tiedä kuinka kauan kestän näitä, voi olla että pian pitää taas hommata kulmavahaliuskoja ja vahata puolet pois
Kirjoittanut: fanget sjel (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.04.2012 10:53

Lainaus: Malys_

Kulmakriisi menossa vaihteeksi. Piirsipä kulmat linnunsiiven muotoisiksi, viivamaisemmiksi tai enemmän kaarevammiksi, ei näytä kelvolliselta ei.

Minullakin oli jonkin aikaa sitten kulmakarvakriisi. En omista oikeita kulmakarvoja ollenkaan, joten täytyy aina piirrellä kulmat, kun/jos haluaa näyttää ihmiseltä.
Mutta sitten jotenkin vain se kriisi ratkesi tavallaan itsestään. Kun kokeilin kaikenmuotoisia malleja, niin yhtäkkiä yksi niistä vaan sopi kasvoilleni niin hyvin, että piirrän nykyään melkein aina kulmani tietyn mallisiksi.
Kohta olen jo vuoden ajan piirrellyt kulmia ja kyllä huomaa, että koko ajan tulee paremmaksi ja kulmatkin alkaa näyttää entistä paremmilta ja identtisimmiltä. Mutta ikävä totuus on se, ettei kenenkään kulmat koskaan voi olla 100 prosenttisen samannäköiset. Vaikka olisi omat luonnolliset kulmakarvat...
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.04.2012 22:01

Lainaus: fanget sjel

Kun kokeilin kaikenmuotoisia malleja, niin yhtäkkiä yksi niistä vaan sopi kasvoilleni niin hyvin, että piirrän nykyään melkein aina kulmani tietyn mallisiksi.

Samaa taktiikkaa tässä yritetään...taas. Viimeksi kun itsekin onnistuin löytämään lopulta sen mallin joka omaan naamaan parhaiten sopii kokeilemalla erimallisia kulmia. En vaan tiedä mikä nyt mättää ettei kulmat ole päivääkään olleet edes kelvolliset omaan silmään vaikka ne piirtäisi/vahvistaisi samalla tyylillä kuin ennenkin.

Se on kyllä totta ettei varmastikaan kenenkään kulmat voi olla ihan täysin samanlaiset kun jo pelkästään kasvonpiirteetkin taitaa olla (lähestulkoon) jokaisella epäsymmetriset - toisilla enemmän, toisilla vähemmän.
Kirjoittanut: Nylon (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Nylon
  • Lähetetty: 02.05.2012 00:19
Noh, kerran minulla pakeni tylsyydessä kulmakarvat ja harmittelin sitä, mutta sittemmin myös ihastuin siihen tyyliin että niitä ei ole ollenkaan, mutta s eoli vain hetkellistä rakkautta. Siksi kasvatin ne uudestaan kun ne karkasivat usein sateessa ja se oli ärsyttävää.
Kirjoittanut: Salmonelle (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.05.2012 01:44
Joskus seitsemän vuotta sitten, kun kävin ehkä toista kertaa elämässäni parturissa (siihen mennessä sukulainen leikkasi), oli se niinkin hieno kokemus, että saksiessaan minulle otsatukkaa parturi napsaisi kulmakarvat muodottomiksi, ja niinpä samana iltana höylä viimeisteli ja poisti loputkin hahtuvat. Olin ehkä pari vuotta ilman kulmakarvoja ja piirsin ne joka aamu, mutta jotenkin en ikinä löytänyt sitä omaa kivaa mallia, ja päätinkin kasvattaa takaisin. Siinäkin meni kyllä muutama vuosi, että tajusin mikä sopii omiin kasvoihin. Loppujen lopuksi myös karvaisia kulmia on helppo muokata meikillä eri mallisiksi, etenkin jos on luonnostaan vaaleat kulmat (jippii, olen kerrankin siunattu!). En lähde mihinkään ilman meikattuja kulmia, joten sinänsä aivan sama, olisiko niissä karvoja vai ei.

Kulmakarvattomuus on ihan ok, jos osaa tehdä suhteellisen siedettävän näköiset. Semmoiset kahvikuppitahran muotoiset, pyöreät kulmakarvat on hirveät, tai jos ne nousee liian ylös. Tämä siis kuitenkin vain minun mielipiteeni. Tai jos ei piirrä ollenkaan, niin eipä siinäkään mitään ongelmaa.
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Wormboy
  • Lähetetty: 30.07.2012 00:27
Luonnolliset kulmat lähti kutosluokan lopussa.(Siitä saatte kiittää Marilyn Mansonia. No hehe kyllä ne itse leikkasin mutta se yllytti ) Sai sitten loman ja viimeset kouluviikot harjotella. Onneksi niistä ajoista ei ole paljoakaan kuvamateriaalia. Kasvatin ne viime talvena takaisin kun en jaksanut piirtää, mutta sitten ne lähti taas kun en jaksanut niitä.
Välillä tulee mieleen, että meikittömänä ehkä näyttäisi paremmalta jos olisi ihan oikeat kulmakarvat, mutta sitten ei niitä jaksa kasvattaa takaisin kun se kutittaa ja ne näyttää vähän aikaa ihan oudoilta.
Ennen piirsin tosi korkealle sellaiset ihme ohuet, eikä ne onnistunut läheskään joka päivä, ihan kamalaa jälkeä tuli. Nykyään piirrän vihreällä/mustalla/ruskealla profiilistani löytyvn kuvan mukaisesti.
Sopii ainakin omasta mielestäni ihan hyvin.
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.07.2012 00:34
no ite tykkään ihan luonnollisista kulmakarvoista.
nypin vaan ne siisteiksi.
mutta kun luonnostaan ne eivät ole pitkiä niin pitää ruskealla piirtää.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit