Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Luonnolliset kulmakarvat vaiko piirretyt viivat?

Kirjoittanut: winterheart (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.01.2012 00:12
Hah, kuten aiemmin sanoinkin että voisin kasvatella alkupään karvat takaisin, nyt ne on tuossa lärvissä. Nyt taasen tuntuu jälleen siltä, että voisi sheivata kaikki pois. Ah ja voih tätä päättämisen vaikeutta. :ASD
Kirjoittanut: HirviöT (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.01.2012 17:48
Olen niitä piirtäviä ihmisiä,jotka piirtävät joka päivä kulmat itselleen.
Rakastan sitä yli kaiken, saa vaikka minkä näköisiä vain.
Alussa kun nypin pois kulmakarvani, alussa se tuotti hankaluuksia, mutta ajan kanssa oppi käyttämään yhä paremmin ja paremmin rajauskynää.
Tosin pieniä miinuksia löytyy, joskus minä unikeko nukun pommiin, silloin kulmista tulee aivan kauhean näköiset :S Onneksi on sen verran tukkaa että saa puolet lärvistä piiloon.
Ja ainakin minun kulmani kasvaa hirveän nopeasti takasin, melkein joka toinen päivä saan nyppiä pieniä tynkkiä kulmistani.
Kirjoittanut: Feikkiface (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 03.02.2012 13:24
Tällä hetkellä on ihan omat kulmakarvat mutta muutama kuukausi sitten oli taas piirretyt. Mulla on tämmösiä kausia kun piirrän kulmat koska niistä saa todella näyttävän näköiset. Ja varsinkin vahvan meikin kanssa piirretyt kulmat on todella nätit. Talvella yleensä kasvatan omat kulmat takas, kun iho on muutenkin niin kuiva että en viitsi ruveta siihen mitään piirtelemään. Välillä tulee oltua myös ilman mitään kulmakarvoja mutta sillon yleensä pysyttelen vaan kotosalla.
Kirjoittanut: Muffin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.02.2012 22:43
Kulmien piirtämisvaihe oli meneillään jonkun aikaa joskus 4-5 vuotta sitten. Enään en moiseen hommaan takaisin suostuisi palaamaan.
Eli omat kulmakarvat on, joita siistin nyppimällä ja tummennan kulmakynällä kun ovat niin vaaleat.
Kirjoittanut: RosyGirly_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.02.2012 16:40
Juu voin sanoa, että tykkään enemmän piirtää kulmat kuin on omat kulmat.
Vaikka ne olisikin vähän helpommat ja ei aina tarttis piirtää, mutta oon jo alkanu viime vuonna.
Piirtämällä mäkin saan kans erilaisia kulmia ja haluan erottua joukosta meidän luokassa.
Yleensä nypin kulmat kokonaan ja sitten piirrän, jos siis on tullut kulmakarvoi lisää.
Kirjoittanut: DarkSoul (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.02.2012 15:54
Itse pidän luonnollisista kulmakarvoista, mutta myös piirretyistä kulmakarvoista.
Jotenka iselläni on puoliksi omat, tuo kulmakarvojen alku on normaali, jota tietenkin nypin pinseteillä ohuemmaksi.. Ja piirrän sen sen sitten loppuun asti. Teen näin siksi koska näytän aivan hirveältä ilman kulmakarvoja kun ei ole meikkiä naamassa.
Kirjoittanut: Reflection (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.02.2012 19:34
En ole vielä tähän päivään mennessä nähnyt sellaisia piirrettyjä kulmakarvoja, jotka ei näyttäisi tyhmältä. Voisi ajaa kulmakarvat pois.
Kirjoittanut: Neminess (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.02.2012 20:43
Ite tykkään kanssa piirtää omat kulmat, ongelmana vaan on niiden pysyvyys kun ei kajaalit sun muut tykkää rasvottuvasta ihosta. Siksipä nyt sitten luonnolliset kulmat olleet jo pari kuukautta. Näitä vaan ei jaksa nyppiä aina kun pitäisi...
Kirjoittanut: Siegelinde (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.02.2012 16:16
Neminess, kunnon pohjustus auttaa (tyyliin Urban Decay Primer Potion, ehkä myös Lumenen luomivärinpohjustusaine), samoin kajalin kiinnittäminen luomivärillä tai puuterilla. Ite joskus maalailen myös geelirajausvärillä, se pitää hyvin
Kirjoittanut: Satanica (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.03.2012 19:32
Henkilökohtaisesti olen päättänyt itseni kohdalla, että sheivaan kulmani aina hamaan loppuun saakka. Omat kulmani ovat niin vaaleat(tämän mustan tukan alla asustaa aito natural punapää ), että ne näyttävät kasvaessaan aivan järkyttäviltä. Joskus aikoinani yritin niitä nyppiä muotoon, mutta ei minulle saa sellaista kaunista "linnunsiipeä" muodostutetuksi, että vedin sitten kaikki pois. Minusta piirretyt kulmat omassa päässäni ovat paljon siistimmät ja antavat kasvoihini särmää. Kaikille ei kuitenkaan sovi piirretyt kulmat, se vain on karu totuus.. :S
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit