Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Luonnolliset kulmakarvat vaiko piirretyt viivat?

Kirjoittanut: fanget sjel (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.07.2011 11:22
Omat luonnolliset kulmani kasvavat aivan liian alhaalla ja ovat muutenkin tosi järkyt, joten sheivaan aina loppupään karvat pois ja jätän alkuun sentin omia karvoja. On helppo piirtää kivat kulmat ja noi alun luonnolliset karvat auttaa piirtämään mahdollisimman luonnolliset kulmat. Mutta aina en luonnollisuuteen edes pyri.
Itse pidän hyvin piirrettyjä kulmia kauniimpana kuin luonnollisia kulmia. Ja varsinkin meikkimainoksissa olevat järkyttävän paksut kulmat saavat aikaan oksennusreaktion. Ei siis millään pahalla kenellekään, mutta ohuet ja piirretyt on oikeastaan ne kauneimmat, siis fiksusti piirretyt. Jotenkin vaan se ei sovi jos on kunnon goottimeikit ja sitten oikein paksut luonnolliset kulmat. Mutta kukin tyylillään!
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.07.2011 14:01

Lainaus: fanget sjel

Ja varsinkin meikkimainoksissa olevat järkyttävän paksut kulmat saavat aikaan oksennusreaktion.

Joo mä niin inhoan niitä hirveen paksuja Potter -kulmakarvoja mitä kaikis meikkimainoksissa on! Ei yhtään kaunista!!! Joissain ne nimittäin menee ihan liiallisuuksiin se paksuus...
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Verity
  • Lähetetty: 17.08.2011 21:26
Hmm.. vuoden tässä foorumilla pyörittyäni ja jälleen koneella aikaa tappaessani jaksaa nyt kyllä ihmetyttää, että miten tämä kulmakarvakeskustelu aina käy niin kiivaana. Hassua.

Kokeilin tuossa jokin aika sitten sitä että höyläisi vain kulmien loppupäät pois. Eipä oikein toiminut ja luulen muutenkin, ettei kulmakarvattomuus minua pukisi. Luonnolliset siistityt kulmat taitavat sopia paremmin. Ihan pienesti ehkä olen kateellinen niille joilla asia on toisin päin.
Kirjoittanut: winterheart (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.11.2011 11:45
Olin tuossa pari kuukautta takaperin kyllästynyt jälleen omiin kulmakarvoihin, joten ensin sheivasin ne niin että jätin alkuun parin sentin leveydeltä omia karvoja. Mutta sitten iski jonkinlainen laiskuus, enkä jaksanut pitää sitäkään kohtaa siistinä ja kun olen niin pahuksen tarkka niin meikäläistä häiritsee pari piskuista hajakarvaakin. Otinpa sitten sheiverin ja vetäisin pois. Tuntuu, että nykyään kulmien piirtäminen on paljon helpompaa kuin aiemmin vaikka en kylläkään taiteile mitään ihmeempiä näistä. Mutta nyt sitten taas tuntuu, että voisin kasvattaa ainakin nuo alkupään karvat takaisin. Hitto kun ei vaan osaa päättää koskaan.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 13.11.2011 11:41
Mä oon viitisen vuotta sheivannu omat kulmakarvat säännöllisesti pois, ne on vaan niin epämääräset, sotkuset pusikot jotka tuntuu kasvavan pitkin naamaa. Mutta tossa parisen kuukautta sitten annoin niiden kasvaa takaisin. Oikeastaan sen takia, että poikaystäväni halusi nähdä että millaset puskat mun luonnolliset kulmat on. Ja kun ne sitten takas kasvoi, kovasti yritin nyppiä ja muotoilla niistä jotenkin kivoja mutta järkihän siinä touhussa vaan lähti. Perjantaina päätin palata taas normaaliin olemukseeni ja vetäsin karvat pois, ja nyt tuntuu taas olo omalta itseltä. Ja vaikka sitä ilman meikkiä näyttääkin ihan alienin ja kuolleen kalan risteytykseltä, niin kyllä mä näin viihdyn paremmin.
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.11.2011 03:27

Lainaus: TheSecret

Ja vaikka sitä ilman meikkiä näyttääkin ihan alienin ja kuolleen kalan risteytykseltä, niin kyllä mä näin viihdyn paremmin

Mä haluisin tosi kovaa ajaa kaikki kulmakarvat pois. Nykyään on taas karvajono lyhentyny, nykyää on suunnilleen sentti enää jäljellä karvoja. Syy miksi en aja niitä pois on just tuo et kun useina päiviä tulee äkkilähtöjä jonnekin tai sitten laiskuus iskee eikä jaksa kioskireissuksi meikata niin pelottaa miltä näytän iha kaljukulmaisena : D
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.11.2011 16:03
Kasvatin kulmakarvaset takasin. Onpas outoa katsoa peiliin ilman meikkiä, kun takasin ei katsokaan syöpäsairas
Kirjoittanut: Platinum (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.11.2011 19:25
Minä en ajaisi omia kulmiani ikinä pois. Suurin syy on juurikin se että en ikinä osaisi piirtää kahta samanlaista viivaa omaan otsaani Ja vuosien nyppimisen tuloksena olen kuin olenkin onnistunut muotoilemaan itselleni juuri sellaiset kulmat mitkä kuin olen halunnutkin. Joskus vuosia sitten oli halu kokeilla ajella omat kulmat pois mutta se sitten jäi ja olen tyytyväinen omiini. Toiset osaa piirtää hienot kulmat itselleen ja jätänkin homman heille jotka sen taitaa
Kirjoittanut: Dieudonne (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.12.2011 15:47
Miulla on mielestäni ihan passelit ja sopivanvärisetkin kulmakarvat, ja pienellä nyppimisellä ne saa hyvään muotoon. En ajaisi niitä pois, koska itselleni piirretyt kulmat olisivat liian "kovat", enkä varmaan osaisi edes tehdä kaunista ja ennen kaikkea symmetrista jälkeä.
Kirjoittanut: BLaCKIE1990 (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.12.2011 13:32
Piirtelen omat kulmani, koska en omista muuten sellaisia olen lähes albiino niin ne ei mihinkään näy muuten. Vuosien kokemus kulmien piirtelystä, joten piirtokäsi on harjaantunut ajan saatossa melko hyväksi.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit