Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Luonnolliset kulmakarvat vaiko piirretyt viivat?

Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 07.06.2011 20:37
^Hoooolee craaaaaap :O Toi ei voi olla tosissaan.
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.06.2011 13:00

Lainaus: SirMarylee

Miksi oikeesti kaikille tulee piirretyistä kulmakarvoista mieleen vaan tämä:

niimpä, kyllä ne voi hienostikin piirtää. ja saapahan justii sen muotoset ku haluaa.
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 29.06.2011 22:09
Näin tänään duunissa yhdellä neitokaisella ihan järkyt kulmat :s olivat piirretty suurin piirtein koko otsan levyisiksi. Välissä oli ehkä parin sentin aukko ja ulkoreunoista viivat nousivat loivassa kaaressa hiukan ylemmäs.

Ja anteeksi jos jokun mielen pahoitin tällä arvostelulla. Tykkään kovasti KAUNIISTI piirretyistä kulmista ja nuo eivät käsitystäni vastanneet sitten laisinkaan '
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.07.2011 16:38
Anteeksi kun sanon suoraa oman mielipiteeni: Pelkät piirretyt kulmat on törkeän näköiset, oli ne sitten piirretty millä tavalla hyvänsä, tai olivat ne sitten kenen päässä hyvänsä. Varsinkin jos kulmakarvat on ajettu kokonaan pois. Itse nypin kulmani siisteiksi, ja sipaisen päälle vähän ruskeaa luomiväriä, näin kulmista ei tule liian terävät, toisin jos niihin olisi piirretty kulmakynällä oikein terävät rajat, mikä näyttää vain hölmöltä.

Tämä siis oli MINU mielipiteeni. Kukin saa minun mielestäni näyttää niin hyvältä tai typerältä kuin itsestään tuntuu, ei se minun maailmaani kaada.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.07.2011 02:23
Noh mie sitten näytän törkeältä mielummin kun kasvattelen enää koskaan karvoja kulmiini, koska omat kulmakarvani ovat vaaleat ja harvat, joten niistä ei ole kuin haittaa. Näyttää lähinnä siltä, että otsani on karvainen
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: BronzeRain
  • Lähetetty: 03.07.2011 10:09

Lainaus: SirMarylee

Noh mie sitten näytän törkeältä mielummin kun kasvattelen enää koskaan karvoja kulmiini, koska omat kulmakarvani ovat vaaleat ja harvat, joten niistä ei ole kuin haittaa. Näyttää lähinnä siltä, että otsani on karvainen

Vaaleat ne on minunkin karvani luonnostaan, mutta kun laittaa niihin purkista kestovärin ja nyppii kauniiseen muotoon, paikkailee harvemmat kohdat kulmakynällä, niin hyvä tulee, ja luonnollisen näköinen.
Kirjoittanut: DeathMask (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.07.2011 16:40
Noh, onhan myös niitä ihmisiä kenelle sopii kulmakarvattomuus (tietty meikistä riippuenkin). Jokainen tyylillään ja mikä toiselle sopii, ei toiselle sovi, eiksjeah
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.07.2011 18:00

Lainaus: BronzeRain

Vaaleat ne on minunkin karvani luonnostaan

miulla ne on vaan oikeesti sellaset, ettei näy mihinkään. nyppiminen on sinänsä turhaa, koska kulmakarvat, joiden muodo soppii minulle, aiheuttaa nyppiessä sen, ettei jäljelle jää kun kolme haiventa ja niihin on aika turha tuhrasta kestoväriä tai muita väriaineita :/ oon pitkään tahtonut omat kulmakarvat ja siis nythän kasvatin keväällä jo ne takasin, mutta aina päättyy samaan: Ne on jotain ihan hirveetä ._.
Kirjoittanut: Silence (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.07.2011 19:50
Ite tykkään kyllä piirretyistä kulmista, jos ne on piirretty kantajansa kasvonpiirteisiin sopiviksi eikä liian epäluonnollisiksi. Piirrän omat kulmani, koska luonolliset kulmakarvani kasvavat niin eri kohdilla, ettei asiaa saa nyppienkään korjattua. Koen piirtämisen paljon helpommaksi, homma käy nopeasti ja ainakin saan juuri sen muotoiset kulmat, kuin itse tahdon. (:
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • • Muokkasi: Abigor
  • Lähetetty: 05.07.2011 21:41
Ei mulla ole tähän keskusteluun oikeastaan mitään sanottavaa, mutta nyt oli pakko kun tuli tämä mieleen:

E: ja varmaan kaikille selvää että ihan huumorin merkeissä liikutaan, jos jollekulle tulee oikeesti paha mieli niin pyydän etukäteen anteeksi.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit