Gootti.net

Luonnolliset kulmakarvat vaiko piirretyt viivat?

Kirjoittanut: Vampiric (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.04.2011 22:39

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

Oma luottokynäni on Seppälästä ainakin saatavilla oleva Lyra-merkkinen musta kynä. Tarpeeksi kova ja olen tykkäillyt jo monta vuotta! Niitä löytyy mielestäni monessa eri sävyssä.

Kiitos vinkistä! Olenkin mustaa kulmakynää etsinyt hädissäni jo pidemmän aikaa, kun huomasin ettei Rimmelillä ole enää mustaa saatavilla.. Kävin siis tänään nappaamassa tuon kynän Seppälästä! Hintakin oli enemmän kuin kohdillaan.
Kirjoittanut: Lost (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 12.05.2011 18:05
Haluaisin kovasti ajaa kaikki kulmakarvat pois ja piirtää ne itse, että sais niistä sellaiset kun haluais, mut aina ku päätän et "nyt nypin ne pois" nii tulee sellane tunne et emmä osaakkaa piirtää niitä sillee et ne olis samanlaiset.. tummennan kulmat joka aamu, k0ska näyttävät näin paljon paremmilta, mutta tavoitteena olis kulmien itse piirtäminen.. osaisko kukaa neuvoo mite rohkenisin nyppimään kaikki pois?
Kirjoittanut: Chuuko (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 12.05.2011 18:51

Lainaus: Lost

mutta tavoitteena olis kulmien itse piirtäminen.. osaisko kukaa neuvoo mite rohkenisin nyppimään kaikki pois?

Entä jos alottaisit sillä, että hävität vain loppuosan kulmista, ja jätät pienet pätkät kulmakarvoja keskelle, josta sitten jatkat piirtelyä. Näin sinulla on valmiit alut joista lähteä piirtämään loppuosaa sellaiseksi kuin haluat, etkä kuitenkaan ole täysin kulmakarvaton tai lähte tyhjältä pohjalta piirtelemään.
Kirjoittanut: Lost (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 13.05.2011 20:33

Lainaus: Chuuko

Entä jos alottaisit sillä, että hävität vain loppuosan kulmista, ja jätät pienet pätkät kulmakarvoja keskelle, josta sitten jatkat piirtelyä.

Siis että jättäisin kulmakarvoista alut ja n. puolesta välistä nyppisin kaikki pois? Ymmärsinkö oikein?
Kirjoittanut: Vaulderie (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.05.2011 12:13
Tässä toivottu tutoriaali siitä, miten piirrän kulmani.

http://idaesthetica.net/?p=567
Kirjoittanut: Sleipnir (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.05.2011 00:31
Päätin tätä lankaa luettuani sheivailla osan pois. No nyt mulla on sitten puoliksi omat, puoliksi piirretyt näyttää ihan ok molemminpäin, mutta taidan kasvattaa omat takaisin
Kirjoittanut: NemuritorNoapte (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.06.2011 14:47
Luonnolliset ainakin näyttää paremmalta, sitäpaitsi piirretyistä varmasti vaikeeta saada samanlaiset.
Kirjoittanut: hannavaan (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.06.2011 19:52
Luonnollisista tykkään enempi. En oikeasti tajua, miksi pitää kaikki kulmakarvat nyppiä poies ja piirtää ne kynällä..yök. Ei yhtään nätin näköistä. Mutta jokainen tyylillään!
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.06.2011 23:06
Mulla on jonkin matkaa omat karvat kulmissa ihan senkin takia että tulee sitten samoihin kohtiin ne etten kämmäröi ja pistä vahingossa vääriin paikkoihin kulmakarvoja Loppupään piirrän sitten sellaiseksi kun hienolta näyttää. En enää edes osaa kuvitella normaaleja kulmakarvoja kun itse piirtämällä saa juuri sellaiset kun haluaa ja piirtää semmoisia jotka saa silmätkin näyttämään paremmalta!
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.06.2011 19:52

Lainaus: hannavaan

Ei yhtään nätin näköistä.

noh sekin riippuu. Miksi oikeesti kaikille tulee piirretyistä kulmakarvoista mieleen vaan tämä:
kaunista
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit