Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Luonnolliset kulmakarvat vaiko piirretyt viivat?

Kirjoittanut: SaMArA (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.11.2006 17:23
Ihan on omat. Niitä nyppimällä tietenkin siistin. Luonnostaan ovat niin tummat (vaikka hiusteni luonnollinen väri onkin maantienharmaa ), ettei tarvitse päälle piirrellä (vaikka moni on kyllä luullut minun niin tekevän, koska kulmani ovat niin tummat...)
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • • Muokkasi: Raivonkyynel
  • Lähetetty: 16.11.2006 18:05
Omat on ja vielä nyppimättömät. Vaikka ne onkin kovin vaaleat ja sanovat että näytän ihan kulmakarvattomalle, on ne ihan hyvät noin. Eivät rehota ja muutenkin kondiksessa. Eikä poisajellut sopisi minun naamavärkkiin saati tyyliinkään

Kulmat on kerran värjätty muutama vuosi sitten ja ne ovat jääneet jonkin verran tummemmiksi. Että olkoon nyt siinä sitten seuraavat 50 vuotta.
Kirjoittanut: Pudotus (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.11.2006 18:39
Minulla on niin tummat nämä omat värit että turha yrittääkkään mitään sheivaus operaatioita, sehän se vasta omituiselta (ainakin minulla) näyttäisi kun tumma karva pilkottaisi juuri ihon alla rumasti mutta ei saisi millään leikattua pois. >_>
Toisaalta ihan laiskuuttanikin annan olla kun ihan ok:n näköiset ovat, ei oikeastaan tarvitse ollenkaan nyppiä jos ei jaksa.

Vaikka olisihan se ihanaa jos osaisi piirtää itselleen kauniit kulmat, ne olisivat kyllä paljon nätimmät. Aina ystävättäreni kulmia ihailen kun ne ovat aivan hänen ihon värisensä, kun minusta kulmakarvattomuus on kaunista, ainakin useimmilla. Ja tämä on taas minun ilmeisesti poikkeava mielipiteeni, mutta ei se mitään.
Kirjoittanut: Shaft (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 17.11.2006 17:17
Olen pikkuhiljaa alkanut muodostamaan kulmakarvoista itselleni pakkomiellettä. Ihmisistä katson aika usein ensimmäiseksi kulmakarvat. Pikkuhiljaa tälläinen tapa on tullut minulle.

Eniten tykkään huolitelluista kulmakarvoista, riippuen kasvon muodoista joko , aivan ohuista tai sitten muotoilluista. en siis itse piirretyistä koska yleensä itsepiirretyt ovat aivan liian ylhäällä mikä minusta näyttää aivan kauhealta.
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.12.2006 21:44
Heheeeh, nytten sheivailin kulmakarvojani, vähän vain, että sai tasaisemmat. Enkä kuuluisi YK:hon (yhdistyneet kulmakarvat)
Nyt saa helpommin tummennettua ja vähän jatkettua.
Kirjoittanut: Anesthesia (Nimetön)
  • Lähetetty: 09.12.2006 23:49
Viimeisen vuoden aikana kulmat on ohentunut koko ajan ja nyt sitten ajelin ne... Kasvatan kumminkin varmaan takas. Piirrän aina päälle kun ei näy muuten mihinkään. Tänäänkin oli eripariset, mutta mulla on pitkä otsis.
Kirjoittanut: Mephistopheles (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.12.2006 00:25
Vuosi sitten ajoin pois ja piirtelin, mutta koska olin silloin amatööri, kulmat olivat hirveät(Pelkät viivat ylöspäin)! Ja ne olivat piirretty kajalkynällä ja ne levisivät sitten aina päivän aikana.

Takaisin kasvattelu kesti n. 10 kk ja nyt olen nyppinyt ne taas pois, koska jos ajan ne pois, näkyy sänki vähän ihon läpi. Kulmani ovat luonnostaan niin tummat. Jos tiedätte mitä tarkoitan.

Vähän karvoja olen jättänyt, koska kulmia on vaikeata piirtää niin symmetrisiksi ja nuo karvat auttavat vähän siinä asiassa. :P
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 07.01.2007 10:12
tämähän riippuu oikeasti ihan ihmisestä. olen nähnyt monia "haluan olla tyylikäs" -ihmisiä jotka ajavat kulmakarvansa pois ja piirtävät sitten kajaalilla ne ihan vinoon tai sellaiseksi, etteivät ne sovi. jos siis tietää, että ei sovi tai ei osaa niitä piirtää, ei kannata ajaa

itse piirrän koska kulmakarvani eivät muutenkaan näkyisi mihinkään
Kirjoittanut: Kaihomieli (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Kaihomieli
  • Lähetetty: 07.01.2007 12:55
On ihan omat kulmakarvat. Nyppimällä olen hakenut niihin muotoa ja siistinyt niitä paremman näköisiksi. Kulmani ovat lunnostaan hieman tummat,joten niitä ei tarvitse paljoakaan korostaa.

En voisi edes kuvitella ajavani kulmia pois, sillä tuskin osaisin piirtää niistä saman näköisiksi. Ja näyttäisin varmasti todella hassulta.
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 07.01.2007 13:03
niin minullekkin sanottiin kun aloin kulmat ajettuani piirtää ne erilaisina kuin ne olivat olleet mutta nyt kukaan ei osaa kuvitella minua luonnollisilla kulmilla tottumiskysymys
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!