Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Luonnolliset kulmakarvat vaiko piirretyt viivat?

Kirjoittanut: Sistermoon (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Sistermoon
  • Lähetetty: 07.01.2007 21:29
Omat, mutta värjääminen maksaa... mutta kuka ei tyylistä kärsisi.
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 08.01.2007 08:17
niitä löytyy halpoja omaan käyttöön.. ja luomivärillä saa luonnollisen vaikutelman
Kirjoittanut: BelaVamp (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.01.2007 10:46
Mulla on erittäin ohueksi nypityt kulmat ja muutenkin ne ovat luonnottoman korkealla niin en koe tarvetta niitä ihan kokonaan poistaa. Käytän yleensä vaaleanruskeaa kulmakynää. Joskus kyllä olen harkinnut kulmien nyppimistä kokonaan ja varmaan joskus kokeilenkin. Ensin pitäisi löytää tarpeeksi vaaleanruskea väri jolla piirtää uudet, sillä tykkään että kulmat on vaaleat mustan tukan kanssa. Se vaan näyttää kivalta, vaikka jotkut sitä kummasteleekin.
  • Lähetetty: 08.01.2007 11:58
sekin riippuu vähän ihmisestä
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 08.01.2007 15:16
Aiemmin tässä viestiketjussa kerroin, miten mulla on ollut luomukulmat koko kesän, kun avomies diggaa niistä, eikä antanu mun ajaa niitä pois. Nyt kun otin ne valkoset dredit päästä ja vaihdoin lilat tilalle ja serkku leikkas sellasen v-mallisen otsatukan, niin ajoin kulmien loppuosan pois, et saan piirtää ainakin sen loppuosan sitä otsatukan rajaa myötäillen aika ylös. Eikä tuo isäntä oo huomannut yhtään mitään!!! Eli helposti voin ajaa taas koko luomut vekeen ja piirtää ne kokonaan miten lystään, kun ei se huomannut sitäkään et niistä kulmista on jo puolet lähteny
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 08.01.2007 18:00

Lainaus: BelaVamp

Ensin pitäisi löytää tarpeeksi vaaleanruskea väri jolla piirtää uudet, sillä tykkään että kulmat on vaaleat mustan tukan kanssa. Se vaan näyttää kivalta, vaikka jotkut sitä kummasteleekin.

vähän sama juttu, piirrän ruskealla koska mustilla näytän aivan kamalalta O__o
  • Lähetetty: 09.01.2007 08:13
mulle taas ruskeat ei sovi
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 09.01.2007 17:17
^ Vahvistimpa kulmani ruskeanmustalla miten voimakkaasti tahansa, näytän kulmakarvattomalta kaikissa kuvissa o.O. Samoin luomiväri katoaa johonkin, tai leviää minuutin kuluessa laitosta. Tästä syystä en sitä yleensä käytäkään.
Kirjoittanut: Melankolia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.01.2007 22:33
muutaman vuoden jo piirtänyt kulmani, omat olivat niin vaaleat ja hajanaiset että toisaalta yksi lysti onko niitä vai ei.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • • Muokkasi: Faith Black
  • Lähetetty: 10.01.2007 20:22
Ihan omat kulmat on, nyppimällä siistin. Ja koskaan en tule kokonaan sheivaamaan niitä pois ja piirtämään tilalle, mielestäni se on aika monissa tapauksissa mitä olen nähnyt, ruman näköistä, vaikka niitä todella hienojakin mahtuu mukaan.
Monet luulee, että olen värjänny kulmani, kun vaaleahiuksinen olen (en nyt ihan mikään täysblondi, mutta kuitenkin) ja hiuksiin nähden aika tummat kulmakarvat omistan.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!