Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Luonnolliset kulmakarvat vaiko piirretyt viivat?

Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 14.11.2006 17:33
Nypin ihan ohuiksi, ja piirrän mustalla päälle, en viitsi nyppiä kokonaan pois, koska en voi hyvin piirtää niitä mihinkään toiseenkaan kohtaan kulmakorun takia, tai no.. se näyttäisi sitten tyhmältä.
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 14.11.2006 18:16
Iirivan kulmakarvat ovat kyllä hienosti piirretty, kun olen joitain kuvia galleriassa nähnyt. Osaisinpa itsekkin noin hyvin...
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 14.11.2006 23:03
Lainaus: Kahleet Saiskos udella mitä meinaat hiuksilles tehdä?

Juu ei se mikään salaisuus eikä muutenkaan kummoinen juttu ole, otan ainakin noi valkoiset rastat pois ja tilalle sähkönsinisiä ja/tai liiloja rastoja, ja paljon enemmän ku noita valkosia, koska niitä oli alunperin jo niin vähän (6) ja nyt on vielä 2 tippunut, eli 4 enää heiluu siellä täällä. Mulla on ollu ihan perusmalliset etuhiukset, ja nyt ne on kasvanu niin, ettei kulmia enää näy, joten ajattelin kasvattaa ne kokonaan taas vaihteeks pois ja oon käyttäny pinnejä. Mut niiden uusien värien myötä ajattelin kuitenkin ehkä saksia ne etuhiukset, ja tällä kertaa todella lyhyiksi, ja sit kun vielä sheivaan ne kulmat pois ja vetäisen tonne korkeelle otsaan jotku kauheet kaaret ohuella kynällä, niin näytän ihan erilaiselta ja avomies saa slaagin (pirullista kikatusta)
  • Lähetetty: 14.11.2006 23:08
Lainaus: Velvet Grey Voisihan tietty korkeammalla olevat kulmat helpottaa meikkaamista ylipäänsä, kun mulla on suht lurppaluomet, voisi piirtää luomivaon

Suurin syy siihen, et vuosikaudet oon kulmani sheivannut ja piirtäny viivat korkeemmalle on just se, et mul ei näy liikkuvaa luomea juuri lainkaan, joten saan sutia kunnolla sitä luomiväriä sinne ripsien juurten ja kulmien väliin kun ne on ite piirretty
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.11.2006 23:27
Luomut on, siihen asti kunnes onnistuu kärventämään ne jossain mysteerisessä olosuhteessa.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.11.2006 09:54
MrLuckarin: kulmien kärventämiseen kannattaa katsoa mainiota opetusohjelmaa Myytinmurtajat. Siinä Adam käräytti kerran kätensä, osan hiuksista ja toisen kulmakarvan.
Kirjoittanut: figurehead (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.11.2006 12:42
Mut olettekos te nyt miettineet sitä hetkeä kun meikit on levähtäny naamaan aamuyön huuruisilla tunneilla ja/tai ne piirretyt viivat on pesty/nuoltu pois. Ette kai te nyt Saimi Nousiaiselta halua näyttää. Kyl kulmaton nainen on ihan karseen näköinen. Ja myös sellanen jolla on kulmat piirretty puoleen otsaan. Rajansa kaikella...

Ja ottakaa oppia Siouxsiesta. Nocturne dvd:llä nähdään kunnon luomukarvaa.. enkä tarkoita nyt Siouxsien erinomaisen hienosti fiksattuja kulmia... ;P
  • Lähetetty: 15.11.2006 15:59
Lainaus: figurehead Ette kai te nyt Saimi Nousiaiselta halua näyttää.

itse asiassa nousiaiset sopi mulle yhteen aikaan ihan hyvin kun oli pinkki polkkatukka! Nyt näyttäisin ihan hullulta, kun vieläpä kesästä asti kulmat on ollu luomuversiot.
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • • Muokkasi: Felicia
  • Lähetetty: 16.11.2006 14:29
Omat kulmat on ollu aina, mutta olen nyppinyt niitä niin kauan kuin muistan. Paksuus on vuosien aikana vaihdellut, nyt ne on varmaan ohuemmat kuin ikinä (ehkä 3-4mm?). Haluaisin joskus ajella ne kokonaan pois, mutta en tiedä, miltä sitten näyttäisin... kynällä ei tarvii paljon piirrellä päälle, ne on niin tummat luonnostaankin.
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.11.2006 15:38
Henkilökohtaisesti en tykkää kokonaan pois nypityistä ja uudelleen piirretyistä versioista. Mielipidekyssä.
Omat on ihan omat... Ne on luonnostaan tosi tummat. Oon kaventanu niitä ja pidän ne kapeina. Joskus vahvistelen siihen päälle mustalla tai jollain muulla tummalla värillä, mutta koskaan en nyppis kokonaan pois!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!