Gootti.net

Luonnolliset kulmakarvat vaiko piirretyt viivat?

Kirjoittanut: QueenOfWinter (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.01.2007 16:04
Taidan olla ainut joka on nyppinyt kulmansa pois kokonaan. Kaikki ilmeisesti sheivaavat ne pois. Mulla on niin raskaat silmäluomet, etten voi omia kulmia pitää. Enkä kyllä haluaisikaan. Ne olivat aina todella epäsymmetriset. Eli piirrän itselleni joka aamu kulmat.
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 17.01.2007 16:41
Olen pysynyt tässä nyppimishommassa ainoastaan, koska mulla ei kärsivällisyys riittäisi tuohon piirtämiseen vaikka se toki hienommalta ehkä näyttäisikin. mutta jokseenki tyytyväinen kuitenkin olen kulmiini, kuvista näkeepi hieman : http://irc-galleria.net/archive.php?nick=Necrolust _
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 17.01.2007 16:46

Lainaus: QueenOfWinter

Taidan olla ainut joka on nyppinyt kulmansa pois kokonaan. Kaikki ilmeisesti sheivaavat ne pois.

ehkä me muut sitten haluamme vanhempana mahdollisesti kasvattaa ne takaisin
Kirjoittanut: Henna (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.01.2007 16:58
Haluaisin nyppiä kokonaan, tai ainakin melkein pois ja piirtää, sillä saisi paljon kauniimman muotoiset yms. Mutta pelkään vaan etten osaisi kuitenkaan piirtää symmetrisiä kulmakarvoja Ehkä tyydyn kuitenkin nykyisiin..
Kirjoittanut: Ukuli (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.01.2007 19:57
En ole pahemmin liikuttanut. *kauhistus* Sipistellyt ihan vain aavistuksen verran.
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 18.01.2007 10:08
omat kulmat on, aika ohuiks nypityt kylläkin. en rajaa päälle kun on ihan mustat luonnostaan *hävettää kun on niin ylpeä*
Kirjoittanut: Girl_Of_Darkness (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.01.2007 12:24
Itselläni on luonnolliset kulmakarvat, nypin silloin kun tarvitsee.
Kirjoittanut: kaukamieli (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.01.2007 18:42
omat kulmakarvat ompi, Joudun kuiteskin nyppimään sieltä täältä hajakarvoja pois..
Jos on omat kulmakarvat, niin kannattaa kokeilla laittaa niihin ripsaria jos haluaa tummentaa. Itse käytän usein tummanruskeaa vedenkestävää ripsaria, näyttää aidolta eikä tuhraannu
Kirjoittanut: Lenore (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.01.2007 10:22
Mun omat kulmakarvat on niin vaaleat ja järkyttävän malliset että olen ne ajellut pois. Ainoastaan siinä kohtaa mistä kulmat oikeasti alkaisivat on muutamia karvoja merkkinä. Osaanpahan piirtää kulmat ainakin oikeaan paikkaan.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 22.01.2007 11:24

Lainaus: Velvet Grey

luomiväri katoaa johonkin, tai leviää minuutin kuluessa laitosta. Tästä syystä en sitä yleensä käytäkään.

Kai pohjustat luomet kunnon puuterilla ennen luomivärin levitystä? Joskus kiireessä kun on pitänyt äkkiä käväistä jossain enkä oo ehtinyt edes meikkivoidetta laittaa, mut oon sipaissut luomiin jotain niin ei tarvi kuin kerran räpätä silmiä, niin luomiväri on jo kasaantunut luomivakoon sellaseksi könttiseksi viivaksi. Ei se pysy millään ilveellä ilman meikkivoidetta ja puuteria.
Nyt oon muuten ajanut ne typerät kulmani kokonaan pois, eikä tuo isäntä mitään huomannut! Viime bileissä (Lost Paradise) tein sitten pitkästä aikaa nousiaiset, eli en piirtäny kulmia lainkaan!
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit