Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Luonnolliset kulmakarvat vaiko piirretyt viivat?

Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.01.2007 15:13

Lainaus: Ninni

Kai pohjustat luomet kunnon puuterilla ennen luomivärin levitystä?

Jeps. Mutta voi olla, että iho on niin rasvainen silmien ympärillä, ettei se auta. Pitäisi jhankkia sellaista simämeikin pohjustusainetta, josko se auttaisi. En vaan tiedä etukäteen, että millä tuotemerkillä niitä olisi, ja saako ihan perus-Prismasta ylipäänsä sitä. Olis niin kiva käyttää luomiväriä, omistan niin ihanan värisiäkin.
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.01.2007 16:45
Velvet Grey, ainakin Lumenella on jotain luomivärin pohjustusainetta, en tosin ole itse kokeillut joten en tiedä toimiiko.

Itselläni on omat kulmakarvat, todella ohuiksi nypittyinä. Poistaisin muuten kaikki mutta kun ei ole koskaan aamulla tarpeeksi aikaa alkaa taiteilemaan niitä edes sinne päin symmetrisesti..
Kirjoittanut: QueenOfWinter (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.01.2007 17:27

Lainaus: Velvet Grey

Jeps. Mutta voi olla, että iho on niin rasvainen silmien ympärillä, ettei se auta. Pitäisi jhankkia sellaista simämeikin pohjustusainetta, josko se auttaisi. En vaan tiedä etukäteen, että millä tuotemerkillä niitä olisi, ja saako ihan perus-Prismasta ylipäänsä sitä. Olis niin kiva käyttää luomiväriä, omistan niin ihanan värisiäkin.

Lumenella on hyvä silmämeikinpohjustusvoide. Itselläni on tuo sama ongelma ja tuo pohjustusvoide on jonkin verran auttanut. Luomiväri pysyy melkein koko päivän paakkuuntumatta luomelle.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 23.01.2007 16:44

Lainaus: Velvet Grey

Jeps. Mutta voi olla, että iho on niin rasvainen silmien ympärillä, ettei se auta.

No voi hemmetti! Mä en ite kestäis ihailla niitä värejä siellä paletissa jos en sais niitä silmiini. Oon laittanu luomivärejä niin monelle ihmiselle ihotyypistä riippumatta, ja aina ne on pysyny, joten joudut mun käsittelyyn jos ne ei kohta ala pysyä siellä!!!!!
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 25.01.2007 20:40
Minä annan luonnollisten kulmieni rehottaa niinkuin rehottavat, oikeastaan siitä syystä, että koen mahdottomana saada piirrettyä kaksi symmetristä kulmaa. x) Paperille ihmiskasvoja piirtäessäni toinen puoli onnistuu aina hyvin, mutta toinen ei ikinä! Joten en uskalla edes yrittää omaa naamaani alkaa taiteilemaan. Näyttäsin varmasti joltain Picasson tekeleeltä, heh.
Kirjoittanut: turmatar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.02.2007 01:24
Omat kulmat tupsuttelen luomivärillä tummemmiksi ja kulmageeliä päälle, ettei väri katoa päivän mittaan. Teen aika kapeat, mutta kuitenkin naturellit, ei siis pelkkä viiva. En ajele kaikkia pois vaan nypin hajakarvat aina kun jaksan.
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.02.2007 15:55

Lainaus: Sharwynn

Velvet Grey, ainakin Lumenella on jotain luomivärin pohjustusainetta, en tosin ole itse kokeillut joten en tiedä toimiiko.

Jees, löysin meikinpohjustusainetta. 12 e on aika törkeä hinta sellaisesta pikku putkilosta.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 11.02.2007 20:28
Minulla on oikeesti tosi vaaleet kulmakarvat, hyvä että edes päästä erottuvat. Haluaisin tehdä niille jotain, mutta en osaa. :/ Enkä uskalla alkaa temppuilemaan niiden kanssa, kun olen aika varma että tulos olisi jotain tosi järkyttävää
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 11.02.2007 20:44
Piirrän viivat. Nyt vähän ******** kun menin sheivaamaan kulmat pois, mutta noh.. saapahan muutettua aina ilmettä
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.02.2007 20:44

Lainaus: TheSecret

Minulla on oikeesti tosi vaaleet kulmakarvat

Mulla myös on aika vaaleat, ja sitten jos satun laittamaan vähän kulmakynää niin se jotenkin näyttää niin luonnottomalta omilla kasvoilla O__o
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit