Gootti.net

Luonnolliset kulmakarvat vaiko piirretyt viivat?

Kirjoittanut: Kryo (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.02.2008 05:34
Minkäslaisia mielipiteitä teillä on sellaisesta, jolla on piirretyt kulmakarvat, mutta ei muuten yhtään meikkiä ...ehkä silmissä vähäsen?
Kirjoittanut: Banshee (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.02.2008 08:11

Lainaus: Kryo

Minkäslaisia mielipiteitä teillä on sellaisesta, jolla on piirretyt kulmakarvat, mutta ei muuten yhtään meikkiä

Jos silmissä on hiukan meikkiä, ihan hyvältähän se mielestäni näyttää
Kirjoittanut: Arawyn (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.02.2008 14:01
Riippuu mitä tarkoitetaan silmämeikillä Luomet, silmänympärykset, ripset?
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.02.2008 17:50
Nykyisin minä nypin nuo aikas hyvin pois, jättäen kulmani ihan ohuiksi viivoiksi.
Ennen pidin normaaleja, mutta ne rupesivat kasvamaan yhteen, joten otin pinsetit suih, tälläiset on
Kirjoittanut: _De4dPl4stic_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.04.2008 15:54
Itselläni on kulmakarvat nypitty kokonaan pois ja ne tulee aina piirrettyä...
Kirjoittanut: Bloody Susie (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.04.2008 20:41
Albiinona kyllästyin paksuihin ja vaaleisiin kulmakarvoihin aikaa sitten. Niihin ei nimittäin kosmetologikaan saanut kunnolla väriä! Ajoinpa sitten kaiken pois ja piirrän nykyisin joka päivä kulmani. En tahdon koskaan enää omia kulmakarvojani takaisin,mutta pidän silti muiden kulmakarvoituksesta
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 03.04.2008 23:26
piirrän. kun omat alkaa kasvaa liika pitkiksi niin ne vaan sheiverillä pois. omat kulmat on A niin kamalan leveät(eikä kärsivällisyys riitä nyppimiseen) ja B hiukka vaaleat joten mielelläni piirrän.
Kirjoittanut: Xelia (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.04.2008 10:51
Minä olen ne nyppinyt ohuiksi ja sitten tummentanut ja pidentänyt niitä...
Ihan hyvältä nämä mielestäni näyttävät..
Kirjoittanut: vampyr (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.04.2008 13:12
Piirretyt on, mutta monta kertaa oon yrittäny kasvattaa takas. Aluksi en jaksanu sitä sänkeä mikä siitä tuli, näytti tyhmältä jos piirsi siihen päälle ja ku niitä ei kunnolla voinu edes nyppiä. Monta kertaa oon käyny tossa vaiheessa ja sitte taas ottanu pois. Ja nyt mulla on semmonen ongelma että vasempaan kulmaan kyllä kasvaa kulmakarvoja, mutta oikeaan ei
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.04.2008 14:16
Itellä ei kulmakarvoja ole ja oon ihan tyytyväinen (dsiis ajelen ne pois), tosin on se joskus kiireisinä aamuina hieman helvettiä, kun pitäis nopeesti kulmat piirtää ja sitten niistä tulee eri pituiset ja muotoiset ja plaah :P Tosin otsahiukset saattaa ratkasta ton ongelman osittain ^__^
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit