Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Luonnolliset kulmakarvat vaiko piirretyt viivat?

Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: MissAnnThrope
  • Lähetetty: 11.06.2008 20:53

Lainaus: Heetteri

Noin 99,9% ihmisistä jotka piirtävät kulmakarvansa päätyvät näyttämään pysyvästi hämmästyneiltä/vihaisilta sirkuspelleiltä.

Mitä? Eikö kulmien kuulukaan alkaa nenänvarresta ja jatkua hiusrajaan? T: minä-, joka kuulun nähin 99,9% ihmisistä.. No makuasia.. viiksekkäät naisetkin ovat kivoja, jos tykkää.

Olen vakavasti harkinnut, että seuraavalla kerralla kun eksyn tuonne kaukoitään, voisi käydä pigmentoimassa kulmat, ettei tarvtsisi joka aamu askarrella-p?skarrella niitä viiruja naamaan. Tulee rutkasti halvemmaksi kuin sama operaatio suomessa.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: darkAngel
  • Lähetetty: 11.06.2008 21:28

Lainaus: MissAnnThrope

käydä pigmentoimassa kulmat

käynyt vähän kans mielessä. tosin sitten kun haluaa piirtää ihan erilaiset kulmat niin se ei onnistukkaan. että se siitä sitten.

miten se muuten on aina niin että sillon kun on ihan pakko onnistua niin ei onnistu ei sitten millään. mutta niinä päivinä kun on "kuhan vaan sinne päin sutasen" niin eikä kun tulee parhaimmat mitä oot koskaan tehny. mr. Murphy lives here too.
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.06.2008 00:21
Itellä o vaa puolet kulmakarvoista jäljellä, et saan piirrettyä ne vähä ylemmäs. Tosiaan itellä ne o piirretty vähä eri kohtiin, koska mun kulmat ei ala täysin samalta korkeudelta... sen kyl huomaa sillon, jos on aurinkolasit päässä
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.06.2008 20:59
Ärsyttää kun mökillä ei ole pinsettejä ja mie unohdin ottaa ne mukaan niin prkl noista kulmakarvoista kasvoivat kauheat pensaat.. Oli hauska nyppiä ne kun tulin takaisin kotiin
Kirjoittanut: Dierna (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 22.06.2008 21:53
Mun kulmakarvat ovat tosi tummat ja paksut, näyttävät juuri nyt aika hirveiltä En ite osaa nyppiä niistä kivaa muotoa, pitäis mennä kampaajalle nypittäytymään....
Kirjoittanut: Chey (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.06.2008 23:48
tummat on jo luonnostaan, ja nypin aika ohueksi, ärsyttää kyllä ku ne pitää joka päivä
nyppiä, kun ne rehottaa aina, vaikka kuinka ois vähän aika sitten nyppiny ne.
Ja nyt nää näyttää hassuilta kun kerran aamulla oli kiire ja moka oli jo tarpeeks valmis;
nyppisin toisesta niin paljon ja toinen näyttää nyt niin oudolta.
Toinen on normaali, pieneineen kaarineen, mut toinen on suora viiva melkeinpä
Mutta niin, kyllä sitä kulmiin kuitenki tulee kulmakynää käytettyä.
Kirjoittanut: Kamalatar (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.06.2008 16:48
Kehuskelen nyt että luonnostaan kulmakarvani ovat ihan nypityn näköiset, joten tuskin niitä raaskin pois koskaan ajella, lopputulos ei välttämättä olisi lähtöpistettä parempi...
Lisäksi olen vaaleakutrinen, joten kulmakynän väriä olisi hankalahko valita.
Monta kertaa oon kyllä harkinnut asiaa.
Yleisesti ottaen piirretyt on kauniimmat
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.06.2008 16:57
Mä en oo ikinä tehnyt yhtään mitään mun kulmakarvoille Kait sitä pitäs uskaltautua mennä ne muokkaamaan jonnekin kampaajalle eka xD
Kirjoittanut: Kamalatar (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.06.2008 17:05

Lainaus: Jasmine

Mä en oo ikinä tehnyt yhtään mitään mun kulmakarvoille

Tai no jos tarkaksi mennään, olen mä kerran nyppinyt yhden karvan kulmakarvasta ;D Tää on taas näitä keskustelua avartavia kommentteja.
Kirjoittanut: Rowena (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.06.2008 19:40
Koko viime vuoden piirtelin niitä viivoja naamaani, ja niitä tuli sitten tehtyä aina fiiliksestä riippuen vähän erilaisia. Joskus aika suoraa ja joskus sitten vähän sellaista "aaltoilevaa" jne... Nyt kesällä sain päähäni kasvattaa taas oikeat kulmakarvat takaisin, mutta nyt kun näitä haituvia olen yrittänyt kurissa pitää tämän kuukauden verran, taidan taas kohtapuoliin ajaa kaikki pois. Se taitaa olla sittenkin parempi vaihtoehto. En juurikaan ikinä yrittänyt nyppiä kulmakarvoja ennen kuin ajoin pois kokonaan, joten ei se nätiksi saaminen nytkään oikein ota onnistuakseen.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit