Gootti.net

Goottifoorumi: Goottityyli: In/Out: Goottitrendit meillä ja maailmalla

Täällä valvovat: Iiriva, Piiskansiima, Chrystalis, poison, Heetteri, Funereal Soul, Dark Eyes

• Vastaa
Selailin foorumin vanhempia aiheita lukkosilmällä, ja mieleeni juolahti tämä topicci josta olenkin jonkin verran aina välillä jauhanut.

Eli mikä on nyt In ja mainstreamia goottityylissä? Mikä on auttamattomasti out? Ja tyyligurut; mikä tulee olemaan kuumaa kamaa Suomessa, mikä on vasta nousussa ulkomailla?

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as Gods." -Imperious Perfect

• Vastaa
In ja mainstreamia on ehdottomasti gogglet. Uniikeissa, persoonallisissa ja mielenkiintoisissa goggleissa ei minusta ole mitään vikaa, mutta nämä biohazard -gogglet ovat jo niin tylsiä ja ihan liian monen päässä nähtäviä.

Mainstreamia ovat myöskin ympäri silmän menevät eyeliner -rajaukset, jotka IMO eivät sovi oikeastaan kenellekään. Mukana pitäisi olla vähän banaanivarjostusta ja valoa. Tätä näkee valitettavasti useilla aikuisillakin, joten emme puhu nyt teinien pandakajaleista. Onko tämä eyeliner -rajaustrendi sitten in vai out? Itse sanoisin sen olevan out, mutta Suomessa kun ollaan, niin tunnetusti kaikki mikä maailmalla on jo out, on Suomessa in vielä vuosia.

Suomessa myöskin Emilie Autumnin ja Bloody Crupetien pukeutuminen tuntuu olevan nousevassa trendissä tällähetkellä.

Ulkomaiden goottiskenen trendeistä en ole perillä, sillä ei ole rahaa matkustella, joten joku, joka käy klubittamassa myös Saksassa ja Englannissa voi avartaa minullekin mikä siellä on tällähetkellä in.
  • Vastaa

Lainaus: Faith Black

In ja mainstreamia on ehdottomasti gogglet. Uniikeissa, persoonallisissa ja mielenkiintoisissa goggleissa ei minusta ole mitään vikaa, mutta nämä biohazard -gogglet ovat jo niin tylsiä ja ihan liian monen päässä nähtäviä.

Lainaus: Faith Black

Suomessa myöskin Emilie Autumnin ja Bloody Crupetien pukeutuminen tuntuu olevan nousevassa trendissä tällähetkellä.

Totta. Ja jälkimmäiseen se, että muualla tyyli alkaa jo olla vähitellen laskussa. Mutta Suomessa ollaankin aina vähän jäljessä. Lisään omia ajatuksiani lisää tänne paremmalla ajalla.

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as Gods." -Imperious Perfect

• Vastaa
The classcal simplicity, BLACK.
Works everytime, everywhere
Like we say: once you go black
yuo will never come back.
Sincerely, yours
GOTHPRIEST

Lainaus: goottipappi

once you go black
yuo will never come back.

Niin, mutta LILA onkin nyt uusi musta!!! Eli violet is IN.
Parilta Tokiolaiselta goottifrendiltä kuulin että asusteissa ja kaikenmaailman härpäkkeissä pitää nyt olla teknologiaa mukana; goggleissa mp3-soitin, laukuissa ja vaikka hamosen etuosassa pieni screeni ym, eli "tekni-accessories" on IN (mutta Japanissa onkin kaikkialla teknologiaa) ja tuunatut päivänvarjot tän kesän hitti (kylläkin oma keksintö)
Mitäs mieltä ootte kesän muotiväreistä hiuksissa? Lila siis ainakin on in, mikä muu??!!

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Vastaa

Lainaus: Ninni

Niin, mutta LILA onkin nyt uusi musta!!! Eli violet is IN.

Niin, koska sitä löytää jokaisesta henkkamaukasta ja seppälästä etsimättäkin. No, en valita, olen fanittanut violettia jo monta vuotta ja on hyvä että löytyy joskus uuttakin päällepantavaa

Kun valo taas nousee ei se löydä kuin kylmyyden, kuolleiden kasvojen loistonkatseen

Lainaus: DeadlyNightshade

koska sitä löytää jokaisesta henkkamaukasta ja seppälästä etsimättäkin

Ei sen takia vaan koska joku uivelo-julkimo-gootti niin sanoi yhessä alan dokkarissa! *täytyy olla faktaa*

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Muokkasi: Heetteri
  • Vastaa
(Älkää ottako hernettä nenuun, käytän itsekin näistä osaa vielä)
Out
- Gogglesit
- Liituraita
- Minisilinterit
- Karvasäärystimet
- Baroque-korot
- Muoviluukorsetit
- Raitasukat

Laskussa
- Polka-dot
- Kirsikkaprintit

Mainstream
- Burlesque
- (Lipparin) PVC-kuteet
- Kuiturastalisäkkeet
- Eläinprintit
- Shokkivärit

Nousussa
- Steampunk (vaikka muualla jo snadisti out)
- Aito vintage
- Fantasiasävytteiset asukokonaisuudet/teemapukeutuminen

Tulevia trendejä
- Militia
- Gothic Aristocrat
- Simplistinen 60's Mode
- Eri aikakausien yhdistely gothic -tyyliin

Heetterillä on kyllä aika hyvin listattu noita. Itse tosin en karvasäärystimistä tule luopumaan ja liituraidassakin voi mennä aikaa mutta eipä niistä tarvitsekaan luopua

Life sucks, and then you die.

• Vastaa

Lainaus: Heetteri

Mainstream
- Burlesque
- (Lipparin) PVC-kuteet
- Kuiturastalisäkkeet
- Eläinprintit
- Shokkivärit

No, noi oli aika hyvin listattu kyllä..

God, how boring! The man's a complete turnip.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 4 jäsentä (Kaysa, Heetteri, kuopassa, Pähkinähiiri). Kävijäennätys tehtiin 18.04.2010 09:41, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 45 henkeä!