Warning: Use of undefined constant default_charset - assumed 'default_charset' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/kuopassa/public_html/keskustelu/index.php on line 3
Hiukset (osa3) - Sivu 21

Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hiukset (osa3)

Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 28.01.2010 18:19
Etsin tässä huutonetistä uutta pidennyskolvia ja sitten siinä selailin ihan tyytyväisenä tätä sivustoa, kunnes sain kauhean naurunpyrähdyksen ja totaalisen repeämisen, kun näin ilmoituksen: KEPPIRAUTA! : DDD Joku ei siis ollut osannut kirjoittaa kreppirauta vaan myy keppirautaa : D
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.01.2010 19:52
tänään lähti roskikseen 5-7 senttiä latvoista, kaksihaaraisia ja kuivia täynnä. Huomenna sitten punapäisyys muuttuu viimeinkin mustaksi. Saas nähdä kuinka kauan se innostus kestää Punapäänä oon ollu nyt 4 vuotta
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 28.01.2010 20:52

Lainaus: groomeri

hiphei, eilen kävin taas pitkästä aikaa parturissa ja lopputulos oli melkoisen kiva Minulla on joku pirun trauma partureita kohtaan,

Mitä ilmeisimmin, jos kerran käyt parturilla etkä kampaajalla...

Anteeksi, tämä ei ollut mikään piikki juuri sinua kohtaan, minua vain ärsyttää ihan yleisesti, kun naisten kampaamokäynneistä käytetään sanaa parturi... Se on KAMPAAJA!
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 29.01.2010 09:40
^ Miksi se ei olisi parturi? O.o Sehän parturoi hiukseni, kammata minä osaan itsekin
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.01.2010 10:22

Lainaus: Jasmine

Huomenna sitten punapäisyys muuttuu viimeinkin mustaksi. Saas nähdä kuinka kauan se innostus kestää Punapäänä oon ollu nyt 4 vuotta

Olin itse punapää noin 10 vuotta ja värjäsin hetken mielijohteesta hiukseni mustiksi tuossa vuosi sitten.. Oli se outoa. Mutta nyt täytyy sanoa, että musta on hyvä En enää vaihtaisi takaisin punaiseen.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 29.01.2010 10:50

Lainaus: groomeri

^ Miksi se ei olisi parturi? O.o Sehän parturoi hiukseni, kammata minä osaan itsekin

Eipäs, vaan partasi, jos sinulla siis olisi sellainen. Sana parturi tarkoitti kai alun perin PARRAN leikkaajaa/ muotoilijaa... Parta ---> parturi...

Pilkunviilaus
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.01.2010 10:53

Lainaus: Swanette

Sana parturi tarkoitti kai alun perin PARRAN leikkaajaa/ muotoilijaa... Parta ---> parturi...

ahaa, täytyykin muistaa jatkossa juu, en siis ollut partaani leikkaamassa.

Lainaus: Jasmine

Huomenna sitten punapäisyys muuttuu viimeinkin mustaksi.

Itse olin mustapäinen n. 5 vuotta, kun sitten hetken mielijohteesta vaihdoin punaiseen. En kyllä välttämättä enää vaihtaisi takaisin! Punainen sopii mielestäni minulle paljon paremmin
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.02.2010 16:10
Iiiiiih, nyt on herkkuihkutukka!

Mulla oli aiemmin tuo "etutukka" (ei siis ole varsinaista etutukkaa, vaan samanpituinen se on kuin muutkin hiukset) vihreä, mutta tänään värjäsin puolet (horisontaalisesti puolet) pinkeiksi. Tein ensin värinpoiston totta kai, eli väreistä tuli tosi kirkkaat ja herkullisen näköset Eli nyt on edessä vihreetä ja pinkkiä ja muu tukka musta. Tykkään isosti
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 11.02.2010 17:05

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

Eli nyt on edessä vihreetä ja pinkkiä ja muu tukka musta. Tykkään isosti

oijoi! Kuulostaa upeelta. Onko kuvia? Olis kiva nähdä.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.02.2010 17:12

Lainaus: darkAngel

Onko kuvia?

Ei oleee. Jos jossain vaiheessa otan niin voin ehkäpäs myös tänne lisätä
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit