Gootti.net

Hiukset (osa3)

Kirjoittanut: Magnolia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Magnolia
  • Lähetetty: 18.01.2014 14:49

Lainaus: Satanica

pikahoitoaineita

Olen kuullut, että tämä sääntö koskee vain hiusnaamioita.
Kirjoittanut: Wolfie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.01.2014 13:58
Hei tuota, minulla olisi kysymys hiusten värjäämisestä: En keksi millään millä värillä värjäisin, olen ajatellut näitä: Musta (johon sitten kiinnittäisin otsatukkaan mustavalkoraitaisen kuituraidan), fuksianpunainen, eli semmoinen pinkinpunainen, tai oliivinvihreä, blondi/valkoinen tai sateenkaarenvärinen. En millään osaa päättää, voitteko auttaa? P.S: Silmäni ovat oliivinvihreät, ja iho vaaleankellertävä. Käytän aika tummia/haaleita värejä pukeutumisessa, kuten musta-tummansinivihreä-raitainen paita ja sen kanssa tummat vadelmanpunaiset kuviolliset farkut. Toivottavasti joku osaa auttaa :/..
Kirjoittanut: Satanica (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.01.2014 13:33

Lainaus: Wolfie

Hei tuota, minulla olisi kysymys hiusten värjäämisestä: En keksi millään millä värillä värjäisin, olen ajatellut näitä: Musta (johon sitten kiinnittäisin otsatukkaan mustavalkoraitaisen kuituraidan), fuksianpunainen, eli semmoinen pinkinpunainen, tai oliivinvihreä, blondi/valkoinen tai sateenkaarenvärinen. En millään osaa päättää, voitteko auttaa? P.S: Silmäni ovat oliivinvihreät, ja iho vaaleankellertävä. Käytän aika tummia/haaleita värejä pukeutumisessa, kuten musta-tummansinivihreä-raitainen paita ja sen kanssa tummat vadelmanpunaiset kuviolliset farkut. Toivottavasti joku osaa auttaa :/..

Paha sanoa, kun en näe kuviasi, mutta omaan korvaani erityisen hyvältä kuulostaa musta, johon eteen laittaisit kuituraidan. En ihan ymmärtänyt, mitä tarkoitat oliivinvihreällä miten sen yhdistäisit. Blondi tukkakin on aina upea, jos se on hyvin hoidettu ja värjätty, sateenkaarenvärisestä tukasta en itse pidä pätkääkään. Hyvin harvoin se hienolta näyttää, oikeastaan en ole koskaan nähnyt hienoa sateenkaaritukkaa.

Mutta musta/fuksianpunainen kuulostaa hyvältä.
Kirjoittanut: Wolfie (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.01.2014 14:27
Taidan ehkä valita mustan, niin ei tule pukeutumisellekkaan mitään rajoitteita ..
Kirjoittanut: AmAstermind (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.04.2014 19:24
Kysymys! Mitähän jännää keksisin yht'äkkiä kasvaneelle tukalle? Viimeksi kun tarkistin niin se oli venähtänyt melkein puoleen selkään. En ole värjännyt, saatika leikannut hiuksia sitten heinäkuun, ja tulos on aika hauska; tukka oli sinimusta kesällä, piilevä gingergeeni iski ja muutti sen punaiseksi, jahka vähän haalistui. Ja kun tukka on luonnostaan hopea blondi/tosi vaalea ja juurikasvu nyt juuri korvien alapuolella. Näyttää melkein siltä kun olisi tarkoituksella laitettu, eikä lainkaan pahalta. Annan vain kasvaa, kunnes kyllästyn, mutta se laittaminen. Pliisun suora ja pitkä, otsatukalla.

Oon oikeastaan miettiny et vois iihan rauhassa palata omaan väriinsä ja korostaa sitä hopeaa.. Jos se vaikka taas tuplaisi pituutensa ja voisin napsia punapalat pois
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.07.2014 14:39
Nyt kaivataan ideoita. Oon täysin tylsistynyt hiuksiini, enkä tiedä mitä niille ryhtyä tekemään. Nykytilanne on siis pitkä polkka, eli hädin tuskin olkapäille ulottuva ja kuparinpunainen otsatukalla. Haluaisin kasvattaa pitkiksi, mutta eivät tunnu kasvavan riittävään tahtiin.

Myös shokkivärit houkuttaisivat. Suoravärit ovat ok, mutta raskaana ollessani en koske hapeteväreihin edes kampaajalla. Mulla olisi kotona yksi Directionsin vadelmanpunainen suoraväri, mutten tiedä tarttuuko kasviväreillä (hennalla) värjättyyn kuontaloon vaalentamatta. Myös laiska meikkaamiseni huolettaa, shokkivärit kun eivät välttämättä näytä hyvältä platkussa meikittömässä naamassa. (Syytän kaikesta kelvottomuudestani laittautumisen suhteen vaan tätä raskautta, koska nätit vaatteetkaan ei enää mahdu päälle. )

Mitä ehdottaisitte? Annanko vaan olla ja pidän pätkätukkaa kiinni kunnes se kasvaa miellyttäväksi? Leikkaanko kaiken pois? Help, hjälp, oi hiusgurut!
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.07.2014 19:51

Lainaus: Marraskuu

Myös laiska meikkaamiseni huolettaa, shokkivärit kun eivät välttämättä näytä hyvältä platkussa meikittömässä naamassa.
Tämä on kyllä yksi karseimpia virityksiä, mitä ihmisten ilmoilla liikkuessaan näkee. Mitä räikeämpi ja luonnottomampi väri hiuksissa, sitä enemmän se vaatii kasvoilta, lähinnä nyt kulmiin, ripsiin jne. väriä. Toinen epäedullisuus on se, että valitaan esim. punaisesta omiin väreihin huonosti sopiva sävy, kirkuva lämminsävyinen punainen kylmien sävyjen pariksi tai lämminsävyiselle kylmää magentanpunaista tms. Kunnon vinkkejä varsinaisiin edellä esitettyihin kysymyksiin en osaa antaa, kun olen itsekin kädetön hiusasioiden suhteen.

En itselleni tahtoisi otsista, kun se ei hyvin suurella todennäköisyydellä hiuksiini edes sopisi, mutta vähän tämän tyylinen kaartuva otsis on kyllä aika kiva. Tosin en tykkää silmille roikkuvasta pituudesta, mutta tuo malli. Näyttäisi varmaan kivalta esim. kuiturastasaparoiden kaverina.
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.07.2014 02:28
Kaipaisin uutta ja erikoista väriä päähäni. Tällä hetkellä on oranssihtava tukka ja musta sivusiili. Olen jo vuosia tahtonut vaaleansinistä tukkaa, mutta parturit eivät suostu sellaista väriä päähäni laittamaan. Ylipäätään värinpoistoa ei enää kukaan suostu tekemään, joten kotikonstein on se pakko tehdä. Kaupasta saatavat värinpoistoaineet vaan ei tehoa tuohon (luonnostaan tummaan) tukkaani, joten siihen on hankala värjätä muuta kun lämmintä sävyä kuten punaista ja oranssia. Olisiko väriehdotuksia?
Kirjoittanut: Magnolia (Jäsen)
  • • Muokkasi: Magnolia
  • Lähetetty: 23.07.2014 15:52
Ostin kuukausi sitten Emp:stä Manic Panic Enchanted Forest.. Käytetään vaalennettuihin hiuksiin.
Väri kestää n. 4-8 viikkoa, riippuen väristä ja hiuslaadusta.

Kirjoittanut: Sieluton (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.07.2014 19:27
^ tuo väri on ihana! jos voisin värjätä hiukseni niin tuo olisi se väri.
Eli en voi värjätä hiuksiani, koska ne ovat niin pitkät.
En ole koskaan leikannut hiuksiani ( polveen asti)
Yritän kasvattaa etu hiukseni pitkäksi, koska minulla on aina ollut suorat etuhiukset.
Viime vuoden bettie bangs oli muodissa minulla >_<
Tuuppeeraan etuhiukset isoksi ja toinen puoli jää "fake side shaveksi"
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit