Gootti.net

Hiukset (osa3)

Kirjoittanut: Muffin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.12.2013 16:54
Viime aikoina on tullut kova hinku saada punaiseen tukkaan mustaa. Värjään tukan alta mustaksi tässä lähiaikoina kun juurikasvun värjääminen alkaa olla jo ajankohtaista.
Pidin yhdessä vaiheessa mustaa tukkaa alta ja hoidin sitä shokkiväri+hoitoaine sekoituksella niin kuin punaista tukkaani. Olen kamalan haalistumiskammoinen mikä johtaa juurensa ajalta ennen kuin tiesin mitään suoraväreistä. Elämä ilman suoravärejä ei tulisi enään kuuloonkaan Annoin sen mustan osion kasvaa pois ja nyt se pitää saada takaisin.
Kirjoittanut: Satanica (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.12.2013 17:11
^ Kuulostaa hyvältä. Musta on erinomainen kontrasti kirkkaiden värien kanssa. Itsellä ollut jo pidemmän aikaa päältä pinkki ja musta alta
Kirjoittanut: Magnolia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Magnolia
  • Lähetetty: 01.01.2014 04:50

Lainaus: Vaulderie

Kaipaisin ajatuksia ja kokemuksia sivukaljusta.

Minä tykkään tästä:

How To Style and Maintain Bettie Bangs
http://www.youtube.com/watch?v=HMplM9mlH1c
  • Lähetetty: 07.01.2014 22:58
Minulla on nyt puolipitkät luonnonkiharat hiukset, tosi paksut ja laineikkaat sellaiset.. Aika vaikea löytää kunnon kampaa.

Esim. tämä sininen, silikonikampa, sähköisyytä poistava.

• Lähetetty: 08.01.2014 00:10
Minun tyttär on ammattikampaaja, täällä Turussa, ydikeskustassa. Toivottavasti, niiden tukkukauppassa jotain on. Pyysin ostamaan minulle 2 vuotta sitten tämän harjan. Erittäin hyvä harja lyhyille hiuksille, mutta minulla on nyt puolipitkät.

• Lähetetty: 08.01.2014 14:19
Äsken ostin tilapaisesti kaksi muovikampaa. Musta 1,90 e, violetti 2,95 e.
P.S. Huomasin tänään, 9.1., kyllä repivät hiukset, en suosittele. Muovi on muovi.

Kirjoittanut: Satanica (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.01.2014 12:06
Tuommoset selvityskammat on tosi hyviä, eikä niissä oikeastaan eroja ole muuta kuin "piikkien" välien pituus. Tuo aiemmin käyttämäsi harja (jonka kerroit saaneesi tyttäreltäsi) vaikuttaisi tosi hyvältä. Oletko kokeillut ns. luonnonharjoja, joiden harjakset ovat pehmeitä, eivät muovisia tai metallisia? Ne ovat tosi hellävaraisia. Samoin suosittelisin Tangle Teezer -harjaa, joka ei revi hiusta.
  • Lähetetty: 12.01.2014 19:37
Kiitos taas kerran sinulle. Kuuleman ensin pitää kammata hiukset Tangle Teezerilla, ja sen jälkeen - luonnonharjalla.
Kirjoittanut: Kaysa (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.01.2014 05:12
Tällä hetkellä hiustyylini on mitä tylsin: luonnonkiharat ja luonnostaan vaaleat. Viime vuonna laitoin usein raidan shokkivärillä, kokeilin violettia, sinistä ja pinkkiä. Pinkki oli ehdottomasti suosikkini. Tekisi mieli taas laittaa jotain räikeää väriä päähän, mutta täällä Kiinassa on suotavaa hieman varoa missä hiuksensa värjää.
Kirjoittanut: Mirilla (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.01.2014 09:17
Minullakin hiukset ovat luonnollisessa tilassaan - ruskeat ja lainehtivat. Haluaisin toki värjätä, mutta tämä pehko on niin kamalassa kunnossa ettei mitään rajaa. Täynnä kaksihaaraisia ja latvat kuivat koppurat. Pitäisi kai leikata polkkatukka että saisi kaikki kaksihaaraiset pois, mutta ne vain haarottuisivat uudestaan. Eivätkä nämä tunnu kasvavankaan millään, vaikka haluaisin näistä vähän pidemmät. .___. Mitään keinoa vähentää kaksihaaraisia, kasvattaa hiuksia ja saada niitä värjäyksenkestävään kuntoon? Vai pitääkö minun vain myöntää, että olen perinyt maailman paskimman hiuslaadun?
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit