Gootti.net

Hiukset (osa3)

Kirjoittanut: Magnolia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Magnolia
  • Lähetetty: 15.11.2013 22:59
Tietäisikö kukaan hyvää musta hiusväriä?

Minulla on kiharat vaaleat hiukset.
Kirjoittanut: Satanica (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.11.2013 18:09
^ Haluatko nimenomaan suoraväri mustan?
  • Lähetetty: 16.11.2013 22:38
Minä en tiedä, mitä tarkoittaa "suoraväri".
  • Lähetetty: 17.11.2013 14:16
^ Mitenkäs minä sen selittäisin... Tarkoittaa vähän kuin shokkiväriä eli suoraan purkista hiuksiin levitettävää väriä, mitä ei sekoiteta minkään muun aineen kanssa. Esimerkki, miltä musta "suoraväri" näyttää purkissa. Kuvassa siis Directionsin musta väri: https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:AN d9GcRTunt7kvjVg4e6gXvJkXhw6SiUriIQOyAv8S5DnEpwMfUp c_cz7w

Kaupasta löytyy monenmoista mustaa hapeteväriä (eli niitä, joissa väri ja kehite-emulsio sekoitetaan keskenään) sävyä, joista osasta löytyy harmaanpeittokin. Ja tässä esimerkki ns. hapeteväristä, joita ihan perusmarketeissakin myydään: http://www.lorealparis.fi/img/l10n/products/305x26 2/HCo13_1.jpg
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.11.2013 17:39

Lainaus: Magnolia

Tietäisikö kukaan hyvää musta hiusväriä?

Riippuu tosiaan siitä minkä tyylistä väriä hakee. Itse pidän Herbatintin mustasta hiusväristä, jota myydään esimerkiksi Ruohonjuuressa ja muissa ekokaupoissa. Pysyy pitkään ja väri on laitettaessa siedettävämpää hajunsa puolesta kuin monet muut hiusvärit. Ei tuokaan haitaton hiusväri ole, mutta aavistuksen verran vähemmän myrkkyjä kuin monissa muissa. Lisäbonuksena se, että väri haalistuu luonnollisen ruskeaan eikä virttyneen harmaaseen kuten monet muut. Tällä saa tosi luonnollisen näköisen mustan tukan.
  • Lähetetty: 21.11.2013 12:05
No onko tuo Loreal (tai Schwarzkopf LIVE Color XXL) on ihan samalainen, kun kaampamon väri?
  • Lähetetty: 22.11.2013 13:33
^ Perusperiaatteeltaanhan kaupan JA kampaamon värit ovat samankaltaisia - kuka mistäkin tykkää. Kampaamovärien koostumus on kuitenkin vähän paksumpi kuin kaupan värien sarjasta riippuen. Ihan kampaajien itsensä käyttämiä värejä ei myydä kuin ainoastaan ammattilaisille, mutta osa firmoista myy ammattitasoisia värejä kotikäyttöön. Esimerkiksi Cutrin on yksi näistä, lieneekö Wellallakin. Näitä "kampaamovärejä kotikäyttöön" tosin saa ainoastaan kampaamoista, olen nähnyt Hairstoreillakin myytävän.

Musta on aina musta, joten sen kanssa värjätessä harvemmin epäonnistuu, joten uskon, että voit huoletta ostaa sieltä kaupastakin sen mustan värin ellet kampaajalle halua mennä. Kampaajalla kuitenkin värin saa parhaiten ja kaikista tasaisimmin levitettyä, kun ammattilainen sen tekee omilla vippaskonsteillaan.

Taas vähän sekava selostus, mutta toivottavasti ymmärsit
  • Lähetetty: 22.11.2013 16:29
Ei sekava selostus, päinvastoin. Kiitos kovasti.

Minun tytär on ammattikampaaja täällä Turussa. Hänellä on oma yritys Aurankadulla. Mutta hän ei halua värjättää minun hiukset mustaksi. Jopa halusin mennä Helsinkiin, Satanican luo.

Kasvan hiukset vielä 10 cm, ja värjän mustaksi jossain kampaamossa.
  • Lähetetty: 20.12.2013 15:46
http://www.bizzare.nl/product_info.php?cPath=60_24 9_266&products_id=7934

Osaako kukaan sanoa tästä hiuslisäkkeestä mitään? Onko tuo sellainen hainhammas systeemillä kiinnitettävä vai ponnarikiinnitys? Houkuttelevan näköinen, mutta tiedä sitten todellisuus...
  • Lähetetty: 20.12.2013 22:10
Kirjoita niille. Minulle vastasivat samana päivänä.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit