Gootti.net

Hiukset (osa3)

Kirjoittanut: Kaysa (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.10.2014 08:00
Sain muutama viikko sitten viimeinikin värjättyä tuon tehosteraitani takaisin. Luonnonvaaleat hiukset puoleen selkään ja oikealla puolella päätä pinkki raita.
Kirjoittanut: Daealis (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.10.2014 11:10
Siinä se kasvaa

Ja harmaantuu kovaa vauhtia. Itse olen kovin katkera ettei harmaantunut niin vauhdikkaasti kuin mummallani äidin puolelta, joka omien sanojensa mukaan oli koko pää harmaana kolmekymppisenä. Itselläni on vasta Mr. Fantastic raita kiertämässä kuupaa ja tässä kesän ja syksyn aikaan olen huomannut pienen Rogue-mallisen valkoisen otsatöyhtön ilmestymisen myös.

Pituus määräytyy armeijakäyntien mukaan. Olin suunnilleen tällä mitalla viimeksi matkassa kun kävin viemässä kersanttileikkini loppuun(Kapteenilla oli mielenkiintoisia kommentteja kun ilmestyn ponihännän kanssa paikalle), ja kun kävelin kasarmilta ulos, on tukkaa pari kertaa siistitty, muttei montaa senttiä kerrallaan. Sama juttu on toki ollut naamakarvojenkin kanssa, parta on kasvanut tasoituksia lukuunottamatta vapaasti armeijan jälkeen, samoin kuin kasvoi sitä ennen.
Kirjoittanut: Magnolia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.10.2015 19:07
Tietäisikö kukaan hyvää punaista hiusväriä? Yksi vaihtoehto - Manic Panic Vampire Red.

Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.10.2015 21:08
Mä olen käyttänyt Directionsin sävyjä Pillarbox red (tosi kirkas punainen) ja Tulip (vähän kylmempi ja tummempi punainen). Näitäpä voi myös sekoittaa keskenään. Tykkäsin, pysyivät hyvin, kun hiukset oli ensin pohjalle vaalennettu.
  • • Muokkasi: Magnolia
  • Lähetetty: 15.10.2015 13:21
Kiitos neuvosta.

Ostin tänään LA RICHE DIRECTIONS HAIR DYE COLOUR - vemillion red ja pillarbox red.

Myös ostin L'oreal serie expert vitamino color shampoo, se on aika suosittu nyt. Shampoo on tosi riittoisa. Kosteuttava. Laatu on samanlainen kun Pureology Hydrate.

Myös tiedän hyvät hoitoaineet:

Goldwell dualsenses rich repair (proteiinit)
Goldwell dualsenses green true color (hyvä sisältö)
Kirjoittanut: Muffin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.10.2015 00:12
Itse tykkään Directionsin poppy redistä jota voin myös suositella. Oon sekotellu siihen rubinea tai vernillion rediä. Omassa tukassa pillarbox red muuttui nopeasti pinkihtäväksi hoidosta huolimatta.

Itse käytän hoitoaineena shokkiväri + tavallinen hoitoaine sekoitusta. Laitan sitä aina päähän hiukset pestyäni ja jos tukka ei tunnu kauhean likaselta niin "pesen" hiukset sillä. Tällä hetkellä värjään kestovärin päälle shokkivärillä.
  • Lähetetty: 16.10.2015 07:19
Myös on CRESTOL FANTASY COLOR.

• Lähetetty: 08.11.2015 17:37

Lainaus: Magnolia

Myös ostin L'oreal serie expert vitamino color shampoo, se on aika suosittu nyt.
Ostin, mutta itselläni karmeaa päänahan kutinaa ja näppylöitä aiheutti tämä shampoo, en suosittele.

Minun lempishampoo on Cutrin sensitive, hiukset kiiltävät kauniisti, silkkiset ja pehmeät. Ja joskus pesen hiuksia LV suihkkusaippualla, edullinen ja hyvä. Sopii myös intiimialueille ja kasvoille. Minun ylivoimainen kestosuosikki jo 5 tai 7 vuotta.

Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit