Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hiukset (osa3)

Kirjoittanut: blood (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 13.03.2010 22:12
Mä tahtoisin lilat hiukset taas vaihteeks. Nyt oon punasta tökännyt päähän - ainut vaan että tukka ei kestä värinpoistoa, joten kätevästi latvat lähes musta ja vähän liukumalla on tuo punainen - juurikasvusta punainen, keskeltä punamusta ja latvoista lähes musta.
Mikäs noista kaupan tököteistä ois paras koittaa, ilman siis että poistaa väriä tästä letistä? Kampaajalle kun ei ole varaa mennä laitattamaan, pitkien hiuksien (melkein alaselkään) värjäykseen menis varmaan puolen kuun ruokarahat vähintään...
Leikatakkin pitäs, tahtoisin tehdä jotain uutta ja kivaa, mut en ole löytänyt mitään kivaa mallia. Otsis on kasvanut jo vähän leuan alapuolelle, ja muutenkin ihan pikkaisen rikottu tätä mallia, mut kuitenkin perus suora ja lättänä (ja tylsä!). Kovin lyhyeks ei voi vetää, kun ei ole käytännöllinen duunissa (pitää olla tukka kiinni). Ja en nyt ihan lyhyttä tahtoiskaan. Mut jotain kivaa ja hauskaa.
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.03.2010 22:56
Itselläni on noita klipsuraitoja käytössä. Olen erittäin tyytyväinen ainakin niihin Pysyy päässä kauankin hyvänä Mulla kun ei tuo samperin perinteinen muovilenkki pysy hiuksen kiillon ja liukkauden vuoksi
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Lähetetty: 18.03.2010 15:14

Lainaus: blood

Kampaajalle kun ei ole varaa mennä laitattamaan, pitkien hiuksien (melkein alaselkään) värjäykseen menis varmaan puolen kuun ruokarahat vähintään...

Paikkakunnilla joissa on kampaamoalan kouluja, on usein niille opiskelijoille varattuja harjoittelupaikkoja, joinne voi mennä laitattamaan hiuksensa. On halvempaa kuin kampaamoissa, ja siellä on kuitekin opettajat valvomassa ettei ne ihan täysin pysty mokaamaan
Tai sitten voi mennä hiusmalliksi, se on käsittääkseni ihan ilmaista.

Itse menin sellaiseen harjoittelupaikkaan (Isossa Omenassa) ja tyytyväinen olen. Värjättiin ja leikattiin aika räväkästi.
Kirjoittanut: Sharida (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.03.2010 15:29
Nyt tuli sitten vähän keesiä tähän päähän. Sivut eivät ole ihan kaljut, mutta kuitenkin lyhyet, ja päältä tietenkin pidempi, pörrötettävämpi ja ryhditetty kirkkaanpunaisilla raidoilla. Tämä tykkää, ei kun rakastaa, uusia hiuksiaan
Kirjoittanut: Fenrisulfur (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.03.2010 16:21
Oon varmaan ainoo mies täs ketjus mutta, mietin kauheen usein et tekiskö näille hiuksille jotain värjäiskö uusiks? vai leikkaisko jonku sivuilta kaljun cyber-goth tukan... Nyt on tällänen musta/ruskee olkapäil oleva puolpitkä/pitkä tukka emt.

Toisaalta jos annan vaan kasvaa ja leikkaan sittenku on pitkä ni lyhyemmäks saan taas noit ponihäntiä jotka on ku metsästys saaliit jollekkin.

Mut miten te keesittelijät jaksatte joka viikko ajaa ne sivukarvat päästä jollain parta höylällä?
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 19.03.2010 13:17
hahaa! On mullakin ollut kohta viikon sivukalju! Oon sitä halajanut tässä jo muutaman vuoden. Ihan pikkunen sänki siinä on ja tuntuu ihan kissanpennulta, kun on niin pehmoinen.
Tarkoitus olisi värjätä shokkivärillä. Kuka fiksu neuvoo kannattaako värjätä esim. mustaksi nyt ensin ja sitten värjätä shokkivärillä vai olla värjäämättä yhtään millään tässä välissä? On nimittäin luonnonblondi ja mietin sitä värin pysyvyyttä, että pysyykö parhaiten blondissa...

Lainaus: Fenrisulfur

Mut miten te keesittelijät jaksatte joka viikko ajaa ne sivukarvat päästä jollain parta höylällä?

Meikän avokki ajelee koneella (ei parranajosellaisella vaan ihan hiustenleikkuuseen tarkoitetulla) oman päänsä ja mun sivun. Ei ajella joka viikko vaan sit ku on sen verran pitkä että ittee ärsyttää.
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Lähetetty: 19.03.2010 19:17
Oon päättäny ostaa hiustenajokoneen (mikä onkaan oikea termi?), kun löytyy tota siiliä itteltäkin. En rupea millään höylällä pelleilemään. Nyt jo tuntuu liian pitkältä vaik on ollu vasta pari viikkoa. Mutta nopsaanhan ne hiukset kasvaa...
Kirjoittanut: raato (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.03.2010 19:34

Lainaus: Polyunsaturated Doll Blood

Kuka fiksu neuvoo kannattaako värjätä esim. mustaksi nyt ensin ja sitten värjätä shokkivärillä vai olla värjäämättä yhtään millään tässä välissä?

Ei kannata värjätä mustaksi jos haluat kirkkaan shokkivärin! Sen jälkeen joutuisit tekemään värinpoiston ja todennäkösesti se musta ei ole lähtenyt kuin jopa 5 kerran jälkeen. Eli kannattaa kokeilla tarttuuko shokkiväri luonnonblondiin, jos ei, niin tee värinpoisto ja sit shokkiväri Shokkivärit ovat suoravärejä joten tuo tarttuvuus ei ole yhtä hyvä kuin kestovärien...
Kirjoittanut: Detteri (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.03.2010 16:37
Tässä lähiaikoina lähtee nämä ylipitkät mustavaaleat hiukset hiiteen.
Poikatukka kunniaan ja siihen mahdollisesti tummanruskeata väriä päälle.~
Kirjoittanut: Miko (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 22.03.2010 02:19
Eräänlaista irokeesia kasvattelen (kuten avataristanikin voi päätellä). Jos hiukset nostaa pystyyn niin ovat huomattavasti pitemmät, mutta tykkään pitää noita hiuksia vähän miten sattuu.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit